Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen nykyää ihan ilmaa naisille.

Vierailija
08.06.2022 |

En tiedä onko se tämä ikä vai puuttuuko multa sosiaalinen status. Ei vain naisia kiinnosta. On Badoo ja happypancake. Olen kyllä ollut aktiivinen ottanu naisiin yhteyttä mutta eivät he vastaa. Kukaan ei vieraile sivuilla eikä ota ite yhteyttä. Tekis mieli vaan luovuttaa. Ja en ole sitten mikään Allu.

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Allu

Vierailija
2/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sori allu. Ikää noin 35v. Käyn normaalisti töissä. Liikun. En polta. En ole sovaperuna. En vain ymmärrä millanen pitäs olla että kiinnostaa naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi kiinnostin kyllä naisia ja pääsin tapaamaan. Olen masentunut.

Vierailija
4/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sori allu. Ikää noin 35v. Käyn normaalisti töissä. Liikun. En polta. En ole sovaperuna. En vain ymmärrä millanen pitäs olla että kiinnostaa naisia.

Ootpas. Nuorruit vain hiukan et muuta.

Vierailija
5/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, eikös Markus ollutkin sun oikea nimi, Allu?

Vierailija
6/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kuvat tai ei kuvaa ollenkaan. Huono esittelyteksti tai ei esittelyä ollenkaan. Arvaan ma🤔

Vierailija
7/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun kirjoitustyylisi tunnistetaan. Ei kannata yrittää esittää muuta, Allu. Se ei sinulta onnistu.

Vierailija
8/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot kuvat tai ei kuvaa ollenkaan. Huono esittelyteksti tai ei esittelyä ollenkaan. Arvaan ma🤔

Ihan hyvät kuvat on ja esittelyteksti.

Vierailija
9/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono profiili. Joskus saa tosiaan ihmetellä teidän miesten profiileja, että tuollaisistako oikeasti kuvittelette naisten kiinnostuvan🙄

Vierailija
10/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Allu?

Vierailija
11/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin ihan hyvin menee ja en ole mikään kaljaa kittaava työtön. Ymmärrän sen. Mutta en vain kiinnosta naisia. Käyn jopa salilla. Ja tiedän että mussa varmaa on jotain vikaa. Enkä nyt halua mitään haukkuja.

Vierailija
12/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono profiili. Joskus saa tosiaan ihmetellä teidän miesten profiileja, että tuollaisistako oikeasti kuvittelette naisten kiinnostuvan🙄

Samaa voisin sanoa naisista.

Vierailija
13/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi Allu..

Me tavallaan kyllä tykätään susta tällä palstalla. Olisit vaan avoimesti itsesi.

Vierailija
14/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti mun ajat meni jo. En ole rikas komea statusmies. Olen sit yksin.

Vierailija
15/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin ihan hyvin menee ja en ole mikään kaljaa kittaava työtön. Ymmärrän sen. Mutta en vain kiinnosta naisia. Käyn jopa salilla. Ja tiedän että mussa varmaa on jotain vikaa. Enkä nyt halua mitään haukkuja.

Oletko lyhyt ja lihava?

Vierailija
16/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan miten on mahdollista. Tuskin työtön alkoholisti naisille kelpaa.

Vierailija
17/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lyhyt ja lihava?

En. Yli 185 cm pitkä. Huolehdin itsestäni ja käytän tuoksuja. En ole ruma. Vähän mahaa ei paljon.

Vierailija
18/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta heti alkuunsa. Sinä toistelet samoja lauseita jatkuvasti. Olet tehnyt niin jo monta vuotta, tuhansia kertoja. Ihan turhaa hommaa. Täällä jankuttaminen ei sinulle naista tuo. Usko jo.

Vierailija
19/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvät kuvat on ja esittelyteksti.

Ehkä vain luulet niiden olevan naisten mieleen. Joku vikahan niissä täytyy olla, kun ne ovat ainoa syy, miksi yhteydenottoja joko tulee tai ei tule. Pyydä jotain naispuolista ystävääsi lukemaan profiilisi, niin takuulla hän bongaa heti, missä on mennyt vikaan.

Vierailija
20/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo joo joo joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän