Mä olen nykyää ihan ilmaa naisille.
En tiedä onko se tämä ikä vai puuttuuko multa sosiaalinen status. Ei vain naisia kiinnosta. On Badoo ja happypancake. Olen kyllä ollut aktiivinen ottanu naisiin yhteyttä mutta eivät he vastaa. Kukaan ei vieraile sivuilla eikä ota ite yhteyttä. Tekis mieli vaan luovuttaa. Ja en ole sitten mikään Allu.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot kuvat tai ei kuvaa ollenkaan. Huono esittelyteksti tai ei esittelyä ollenkaan. Arvaan ma🤔
Ihan hyvät kuvat on ja esittelyteksti.
Ehkä vain luulet niiden olevan naisten mieleen. Joku vikahan niissä täytyy olla, kun ne ovat ainoa syy, miksi yhteydenottoja joko tulee tai ei tule. Pyydä jotain naispuolista ystävääsi lukemaan profiilisi, niin takuulla hän bongaa heti, missä on mennyt vikaan.
Ihan turhaa neuvot. Tälle heikkolahjaiselle ei mene neuvot jakeluun. Jankkaa vaan jankkaamasta päästyään.
sulle on kerrottu sata kertaa jo, missä se vika on
sua ei vaan kiinnosta
haluat vaan jatkaa inttämistäsi
Ilmeisesti olen sit vaan yksinäinen ikisinkku. Antaa olla. Luovutan.
Jos yhtään lohduttaa niin suurin osa miehistä on kun naiset eivät heti huomaa mitä etuja ja hyötyjä saa miehestä
Nyt saa riittää. Alkoi haukkuminen taas. En välitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole sori allu. Ikää noin 35v. Käyn normaalisti töissä. Liikun. En polta. En ole sovaperuna. En vain ymmärrä millanen pitäs olla että kiinnostaa naisia.
Alkoholinkäyttö?
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa niin suurin osa miehistä on kun naiset eivät heti huomaa mitä etuja ja hyötyjä saa miehestä
Tajua se että jotkut ei vain halua olla vuosikausia sinkkuina!!!
Vierailija kirjoitti:
En ole sori allu. Ikää noin 35v. Käyn normaalisti töissä. Liikun. En polta. En ole sovaperuna. En vain ymmärrä millanen pitäs olla että kiinnostaa naisia.
ulkokultainen ylmielinen pska kiinnostais varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholinkäyttö?
2 kertaa kk. Tai kerran kk. En ole sit mikään työtön sohvaperuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan kannata luovuttaa. Jos nettideittailu ei onnistu, niin ehkä sinulle sopii paremmin livenä tutustuminen. Nyt kesällä on paljon tapahtumia, joissa voi rennoissa merkeissä tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.
Kyllä kelpaa! Katsele ympärillesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei luovuttamiseen mitään lupaa kai tarvita ? Vai mikä sun pointti on?
Olkaa sitte kaikki yksin ja sinkkuna kerta ei kiinnosta parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Nyt saa riittää. Alkoi haukkuminen taas. En välitä.
Miksi sitten pahoitat mielesi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan kannata luovuttaa. Jos nettideittailu ei onnistu, niin ehkä sinulle sopii paremmin livenä tutustuminen. Nyt kesällä on paljon tapahtumia, joissa voi rennoissa merkeissä tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.
No en käy missään ku ei ole kavereita. En jaksa baareja missä on hienoja ylimielisiä naisia.
Nyt riitti tämä taas. Eli pysytään yksinäisenä ikisinkkuna piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en käy missään ku ei ole kavereita. En jaksa baareja missä on hienoja ylimielisiä naisia.
Mistäs löytäisi sellaisia naisia joista pidät ?
Vierailija kirjoitti:
Nyt riitti tämä taas. Eli pysytään yksinäisenä ikisinkkuna piste.
Ei kukaan sun puolestakaan voi elää
No en mä parempia saa. En ole mikään miesmalli. Eikä rumaksi ole sanottu. Mitä ihmettä. Ei mulla ole kavereita.