Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen nykyää ihan ilmaa naisille.

Vierailija
08.06.2022 |

En tiedä onko se tämä ikä vai puuttuuko multa sosiaalinen status. Ei vain naisia kiinnosta. On Badoo ja happypancake. Olen kyllä ollut aktiivinen ottanu naisiin yhteyttä mutta eivät he vastaa. Kukaan ei vieraile sivuilla eikä ota ite yhteyttä. Tekis mieli vaan luovuttaa. Ja en ole sitten mikään Allu.

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy mies!

Vierailija
42/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku harrastus, jossa enemmistö harrastajista on naisia. Tämä on niin naurettavan helppo ohje, eteen ymmärrä miksi miehet eivät tajua noudattaa sitä. Valittavat vain. Esim. tanssikursseilla 99% osallistujista on naisia. Siellä olisi varaa valita nainen joka sormelle ja potkia rumempia kauemmaksi. Mutta ei kun ei. Mielummin kyhjötetään tietokoneella valittamassa, kuin uhrataan tunti viikossa vapaa-ajasta siihen, että oikeasti sen naisen löytäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sori allu. Ikää noin 35v. Käyn normaalisti töissä. Liikun. En polta. En ole sovaperuna. En vain ymmärrä millanen pitäs olla että kiinnostaa naisia.

Alkoholinkäyttö?

2 kertaa kk. Tai kerran kk. En ole sit mikään työtön sohvaperuna.

Heh. Ja sitten kun Allu vetää viinaa, niin sitä kuluukin siihen malliin, että aletaan haukkua tuntemattomia naisia baarissa niin, että poliisit hakee pois!

Vierailija
44/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen sit vaan yksinäinen ikisinkku. Antaa olla. Luovutan.

Ei koskaan kannata luovuttaa. Jos nettideittailu ei onnistu, niin ehkä sinulle sopii paremmin livenä tutustuminen. Nyt kesällä on paljon tapahtumia, joissa voi rennoissa merkeissä tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.

No en käy missään ku ei ole kavereita. En jaksa baareja missä on hienoja ylimielisiä naisia.

Mistäs löytäisi sellaisia naisia joista pidät ?

Ai mistä.Esim badoo. Mutta olen heille ilmaa. En ole heille olemassa. Tuntuu pahalta. Kai mä olen ruma vaan.

Vierailija
45/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Allu tai ei, niin monelle kelpaa ihan tavallinen työssäkäyvä mies eikä tarvii olla rikas adonis. Mutta sen voin sanoa, että ainakin esittelytekstissä ihan tämmöisen markkina-arvoltaan vähäisenkin naisen saa perääntymään, mikäli tekstistä paistaa pieni epätoivo läpi tai jos puhutaan suoraan yksinäisyydestä tai siitä, että ei ole kavereita. Siitä tulee sellainen fiilis, että tyyppi hakee elämälleen jotain pelastajaa, ei lähtökohtaisesti rakastajaa. Ja sellaiset parisuhteet ei onnistu. Kukaan ihminen kun ei voi tehdä toista onnelliseksi - onni on ensin löydettävä itsestä ja omasta elämästä ja vasta sitten on valmis parisuhteeseen. Neuvoni siis on, että hanki ensin muuta elämää, ystäviä jne. ja kun on sitä elämää ja muutenkin mukavaa, niin on helpompi sitten ensinnäkin löytää/kohdata vastakkaisen sukupuolen edustajia ja he näkevät sinussa miehen, joka ei tarvitse pelastajaa.

Vierailija
46/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan kannata luovuttaa. Jos nettideittailu ei onnistu, niin ehkä sinulle sopii paremmin livenä tutustuminen. Nyt kesällä on paljon tapahtumia, joissa voi rennoissa merkeissä tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.

No en käy missään ku ei ole kavereita. En jaksa baareja missä on hienoja ylimielisiä naisia.

Ai mistä.Esim badoo. Mutta olen heille ilmaa. En ole heille olemassa. Tuntuu pahalta. Kai mä olen ruma vaan.

Mutta saa olla. Jos en kerta kelpaa saa olla. Käyn vaan töissä.

Vierailija
47/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli Allu tai ei, niin monelle kelpaa ihan tavallinen työssäkäyvä mies eikä tarvii olla rikas adonis. Mutta sen voin sanoa, että ainakin esittelytekstissä ihan tämmöisen markkina-arvoltaan vähäisenkin naisen saa perääntymään, mikäli tekstistä paistaa pieni epätoivo läpi tai jos puhutaan suoraan yksinäisyydestä tai siitä, että ei ole kavereita. Siitä tulee sellainen fiilis, että tyyppi hakee elämälleen jotain pelastajaa, ei lähtökohtaisesti rakastajaa. Ja sellaiset parisuhteet ei onnistu. Kukaan ihminen kun ei voi tehdä toista onnelliseksi - onni on ensin löydettävä itsestä ja omasta elämästä ja vasta sitten on valmis parisuhteeseen. Neuvoni siis on, että hanki ensin muuta elämää, ystäviä jne. ja kun on sitä elämää ja muutenkin mukavaa, niin on helpompi sitten ensinnäkin löytää/kohdata vastakkaisen sukupuolen edustajia ja he näkevät sinussa miehen, joka ei tarvitse pelastajaa.

No en löydä kavereita mistään. Olen yksinäinen. Käyn toki töissä. Ja liikun. Ei ihmiset oikein kai tykkää musta. Olen hyvin ujo ja erakko.

Vierailija
48/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta saa olla. Jos en kerta kelpaa saa olla. Käyn vaan töissä.

Niinhän sä olet sellaiset miljoona kertaa jo sanonut.

Vierailija
49/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu-Markus, ei nimenvaihto sua muuksi muuta. Sama jämäukko olet kuin ennenkin ja oma on syysi.

Vierailija
50/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaiva taidat olla.

Vierailija
51/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa nyt pitäs väkisin hommata harrastus just. Ilmeisesti mussa on vain pelkkiä vikoja ihan sama. Oon muutenkin erilainen ollut aina ja masentunut.

Vierailija
52/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sukunimi, että tiedän ilmoittaa poliisille ahdistelijan.

Vierailija
53/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa riittää koko palsta. Tänään taas töihin ja yksinäistä erakkoelämää.

Vierailija
54/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla itse luusereita jämäukkoja. Hankkikaa apua.

Vierailija
55/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin kesätapahtumia, enkä mitään baareja. Ja baarejakin on erilaisia. Miksi käyt semmoisissa, joissa on pinnallisia naisia? Ja hommaa nyt hyvänen aika ensin niitä miespuolisia kavereita ja rupea vasta sitten miettimään naisia.

Vierailija
56/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa nyt pitäs väkisin hommata harrastus just. Ilmeisesti mussa on vain pelkkiä vikoja ihan sama. Oon muutenkin erilainen ollut aina ja masentunut.

Älä hommaa harrastusta. Älä tee mitään mitä toiset sulle neuvoo. Jatka samaan malliin niin sama malli jatkuu ja jatkuu vaan.

Vierailija
57/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saa riittää koko palsta. Tänään taas töihin ja yksinäistä erakkoelämää.

Joopa joo. Niinhän sä aina sanot. Ja hetken päästä tulet taas jankuttamaan samoja lauseitasi.

Vierailija
58/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tullut paljonkin onnellisemmaksi kun olet jankuttanut tuota täällä nyt jo vuosia?

Tämä on sun harrastus ja tämä ei selkeästi toimi, joten keksi jotain muuta. Suoli24 ei myöskään toimi, vaikka sielläkin jauhat samaa sontaa.

Mene kirjastoon, lainaa kasa kirjoja ja lue ne. Sitten palautat ne ja toistat. Kun olet jatkanut tätä noin 5 vuotta, sanavarastosi toivottavasti on sillä tasolla että kykenet jauhamaan muustakin kuin itsestäsi.

Vierailija
59/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sori allu. Ikää noin 35v. Käyn normaalisti töissä. Liikun. En polta. En ole sovaperuna. En vain ymmärrä millanen pitäs olla että kiinnostaa naisia.

Alkoholinkäyttö?

En huolisi sinua. Jos yhtään lohduttaa, niin suurin osa teistä miehistä on meille naisille vain ilmaa 😊

Vierailija
60/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholinkäyttö?

En huolisi sinua. Jos yhtään lohduttaa, niin suurin osa teistä miehistä on meille naisille vain ilmaa 😊

Juu ei tarvi. Monet naiset on ihan oksettavan rumia. En huoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan