Mä olen nykyää ihan ilmaa naisille.
En tiedä onko se tämä ikä vai puuttuuko multa sosiaalinen status. Ei vain naisia kiinnosta. On Badoo ja happypancake. Olen kyllä ollut aktiivinen ottanu naisiin yhteyttä mutta eivät he vastaa. Kukaan ei vieraile sivuilla eikä ota ite yhteyttä. Tekis mieli vaan luovuttaa. Ja en ole sitten mikään Allu.
Kommentit (171)
Minkälaisia vastauksia oikein haluaisit? Tuntuu, että aina suutut ystävällisistä neuvoista ja tsemppauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuorempi kiinnostin kyllä naisia ja pääsin tapaamaan. Olen masentunut.
Etkö osannut tai halunnut enempää?
Miksi edes tapailla tapailemisen vuoksi, ellei halua vakiintua kenenkään kanssa. Nyt sitten ruikutellaan kun ne tapaamisetkin loppui ikääntymisen myötä.
Saitko sä nyt sitten potkut töistä? Laita nyt se korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Saitko sä nyt sitten potkut töistä? Laita nyt se korkki kiinni.
Se oli feikkiallu, joka niistä potkuista puhu.
Mä en oo kallu mut silti oon ihan limaa naisille!
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo kallu mut silti oon ihan limaa naisille!
Onnea😂
Mä oon ite Ilmalan postikeskuksessa töissä, onko tää Allu töissä Vantaan logistiikkakeskuksessa vai missä?
Ei ole mitään. Olen masentunut pahasti.
Kun pystyis tappamaan itsensä ei tarvis kituuttaa yksinäistä elämää
En halua olla olemas ja yksin ikisinkkuna. Ei mun elämä.
Yritä löytää sisältöä elämääsi. Mielekästä tekemistä ja terveitä ihmissuhteita. Mielestäni et ole sellaisessa henkisessä tilassa, että tasapainoinen parisuhde olisi mahdollinen.
Tinder, menneen maailman jätelaitos. Miks keräät oksennuksia tinzussa, tyhmien paskalootassa?
Kukaa ei halua edes auttaa mua. Olin pommittanut lääkäriä hoitohenkilökuntaa ei ne vastaa. Ketään ei oikein kiinnosta.
Mä tarvisin kovasti apua meinaan jo seota ongelmia ja mielenterveys. Ketään ei auta ja en pärjää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Yritä löytää sisältöä elämääsi. Mielekästä tekemistä ja terveitä ihmissuhteita. Mielestäni et ole sellaisessa henkisessä tilassa, että tasapainoinen parisuhde olisi mahdollinen.
Ei ole mitään elämää. Olen vaan yksin. Vanhemmatki vihaa minua. Hakkais päätä seinää vaan.
Mä oon tullut aivan hulluksi. Auto rikki. Menee monta sataa korjaukseen. Oon yksinäinen. Aivan rikki. Kukaan ei auta minua. Velkaa on niin paljon että pää hajoaa.
No ei ketään kiinnosta. Mun pakko elää yksinäisenä.
Jos pystyisi vain tappamaam itsensä olisi kaikki hyvin.
Tässä esimerkki siitä miten ihmiset oikeassa elämässä saa kavereita. Tuttava kiinnostui eräästä harrastuksesta. Hän osteli siihen liittyviä tarvikkeita alan harrastajilta, tykkäili ja kommentoi Facessa ja Instassa, kyseli ihmisiltä juttuja, osallistui kursseille. Ja avot, pian hänellä oli kyseisen harrastuksen kautta tulleita tuttuja. Mutta oleellista on aito kiinnostus harrastusta kohtaan ja keskittyminen siihen. Ei niin että creepynä jollain kurssilla joka ei oikeesti yhtään kiinnosta, tarkistetaan ensitöikseen naisten perseet ja sitten murjotetaan jos ei ole hyviä tai jos kukaan ei lämpene.