Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen nykyää ihan ilmaa naisille.

Vierailija
08.06.2022 |

En tiedä onko se tämä ikä vai puuttuuko multa sosiaalinen status. Ei vain naisia kiinnosta. On Badoo ja happypancake. Olen kyllä ollut aktiivinen ottanu naisiin yhteyttä mutta eivät he vastaa. Kukaan ei vieraile sivuilla eikä ota ite yhteyttä. Tekis mieli vaan luovuttaa. Ja en ole sitten mikään Allu.

Kommentit (171)

Vierailija
101/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita puoleksi vuodeksi naisprojekti jäihin ja koetat löytää elämääsi jotain muuta sisältöä, ihmissuhteita, kavereita, tekemistä. Aloita joku harrastus. Tässä nykyisessä mielentilassa ei tuu pariutuminen onnistumaan.

Ei kukaan halua olla munkaa missään tekemisissä. Olen aina yksin.

Sulla on tässä taas väärä asia mihin keskityt. Älä keskity siihen mitä mieltä muut on sinusta tai yritä saada hampaat irvessä kavereita. Keskity siihen että nautit tekemisestä. Kai sulla on jotain asioita, mitä tykkäät tehdä?

Tässä esimerkki siitä miten ihmiset oikeassa elämässä saa kavereita. Tuttava kiinnostui eräästä harrastuksesta. Hän osteli siihen liittyviä tarvikkeita alan harrastajilta, tykkäili ja kommentoi Facessa ja Instassa, kyseli ihmisiltä juttuja, osallistui kursseille. Ja avot, pian hänellä oli kyseisen harrastuksen kautta tulleita tuttuja. Mutta oleellista on aito kiinnostus harrastusta kohtaan ja keskittyminen siihen. Ei niin että creepynä jollain kurssilla joka ei oikeesti yhtään kiinnosta, tarkistetaan ensitöikseen naisten perseet ja sitten murjotetaan jos ei ole hyviä tai jos kukaan ei lämpene.

Vierailija
102/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia vastauksia oikein haluaisit? Tuntuu, että aina suutut ystävällisistä neuvoista ja tsemppauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuorempi kiinnostin kyllä naisia ja pääsin tapaamaan. Olen masentunut.

Etkö osannut tai halunnut enempää?

Miksi edes tapailla tapailemisen vuoksi, ellei halua vakiintua kenenkään kanssa. Nyt sitten ruikutellaan kun ne tapaamisetkin loppui ikääntymisen myötä.

Vierailija
104/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko sä nyt sitten potkut töistä? Laita nyt se korkki kiinni.

Vierailija
105/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko sä nyt sitten potkut töistä? Laita nyt se korkki kiinni.

Se oli feikkiallu, joka niistä potkuista puhu.

Vierailija
106/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa okei. No hyvä!

Vierailija
107/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kallu mut silti oon ihan limaa naisille!

Vierailija
108/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo kallu mut silti oon ihan limaa naisille!

Onnea😂

Vierailija
109/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite Ilmalan postikeskuksessa töissä, onko tää Allu töissä Vantaan logistiikkakeskuksessa vai missä?

Vierailija
110/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään. Olen masentunut pahasti.

Vierailija
111/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pystyis tappamaan itsensä ei tarvis kituuttaa yksinäistä elämää

Vierailija
112/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla olemas ja yksin ikisinkkuna. Ei mun elämä.

Vierailija
113/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää sisältöä elämääsi. Mielekästä tekemistä ja terveitä ihmissuhteita. Mielestäni et ole sellaisessa henkisessä tilassa, että tasapainoinen parisuhde olisi mahdollinen.

Vierailija
114/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, menneen maailman jätelaitos. Miks keräät oksennuksia tinzussa, tyhmien paskalootassa?

Vierailija
115/171 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaa ei halua edes auttaa mua. Olin pommittanut lääkäriä hoitohenkilökuntaa ei ne vastaa. Ketään ei oikein kiinnosta.

Vierailija
116/171 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvisin kovasti apua meinaan jo seota ongelmia ja mielenterveys. Ketään ei auta ja en pärjää yksin.

Vierailija
117/171 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä löytää sisältöä elämääsi. Mielekästä tekemistä ja terveitä ihmissuhteita. Mielestäni et ole sellaisessa henkisessä tilassa, että tasapainoinen parisuhde olisi mahdollinen.

Ei ole mitään elämää. Olen vaan yksin. Vanhemmatki vihaa minua. Hakkais päätä seinää vaan.

Vierailija
118/171 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tullut aivan hulluksi. Auto rikki. Menee monta sataa korjaukseen. Oon yksinäinen. Aivan rikki. Kukaan ei auta minua. Velkaa on niin paljon että pää hajoaa.

Vierailija
119/171 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ketään kiinnosta. Mun pakko elää yksinäisenä.

Vierailija
120/171 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyisi vain tappamaam itsensä olisi kaikki hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän