Eikös 50v ja 60v ole melkein saman ikäisiä?
Kommentit (14)
Ovatko 10v ja 20v melkein samanikäisiä? Ovatko 20v ja 30v melkein samanikäisiä? Ovatko 30v ja 40v melkein samanikäisiä? Ovatko 40v ja 50v melkein samanikäisiä? Ovatko 60v ja 70v melkein samanikäisiä? Ovatko 70v ja 80v melkein samanikäisiä? Ovatko 80v ja 90v melkein samanikäisiä? Jne
60-vuotias nainen on parempikuntoinen ja näyttää nuoremmalta kuin 50-vuotias mies. Että ei kyllä.
Juttujen taso on täysin kognitiivisisra kyvyidtä kiinni. Tyhmä persu kuulostaa 40 vuotta vanhemmalta vaariltaan.
On, mä olen mielestäni aikalailla sama ku kymmenen vuotta sitten. Ainoastaan työt ei enää paina. Näissä kymmenissä ihminen ei enää harppaa isoja loikkia eteenpäin vaan pysyy samana ja sitte alkaakin jo mennä taaksepäin...
Ei ole eikä jutut kolahda. Siinä on kuitenkin 10 vuoden ikäero.
No on, sen sijaan 10.v ja 20.v ei ole kuin perverssi asia kun puhut 10.v vuotiaalle esim.nussimi, äly missä olet.
Onko 90 ja 100 vuotias samalla linjalla?
Vierailija kirjoitti:
60-vuotias nainen on parempikuntoinen ja näyttää nuoremmalta kuin 50-vuotias mies. Että ei kyllä.
Juttujen taso on täysin kognitiivisisra kyvyidtä kiinni. Tyhmä persu kuulostaa 40 vuotta vanhemmalta vaariltaan.
Aloitus on ihan ok, mutta PERSUKAHELI ei käsittänyt sitäkään
Vierailija kirjoitti:
Ovatko 10v ja 20v melkein samanikäisiä? Ovatko 20v ja 30v melkein samanikäisiä? Ovatko 30v ja 40v melkein samanikäisiä? Ovatko 40v ja 50v melkein samanikäisiä? Ovatko 60v ja 70v melkein samanikäisiä? Ovatko 70v ja 80v melkein samanikäisiä? Ovatko 80v ja 90v melkein samanikäisiä? Jne
Kun ihminen aikuistuu ja vanhenee, ikäerot eivät ole enää niin suuria. (Olettaen normaalin ihmisen aikuistuvan, eikä jääneen teiniasteelle).
Vierailija kirjoitti:
Järjen jättiläinen sai kirjoitusvirheitä noin pieneen juttuun
Itse kun olen 50 niin ei tässä iso ero ole 40 tai 60 vuotiaisiin. Ylipäätään 35 v jälkeen tuollaiset jutut menettää merkitystään.
Kiitollinen saa olla että on terve ja hyvässä kunnossa.
Aika usein kyllä. 50 + on usein jo mittasuhteet kohillaan.
60v ei enää kohkaa, koska kokemus....
Ööö trump vallottaa grönlannin
Trump tekee lomakylän gazaan
Aasialaiset ei tuu suomeen, koska silmänvääntö
Ööö
Ööö
En tiedä ketään 60v, jotka tollasia huutelis
Ei ole.