Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperopuolella joku kehtaa vielä puolustella 3-4 vuotiaan

Vierailija
14.10.2006 |

imetystä..siis mihin tämä hullu suomalainen kansakunta on menossa?? Kuvitelkaa 4-vuotias tissillä,ihan sairasta sanon minä!!!!

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäisen imetyskään ei ennen ollut harvinaista... Eli hyvään suuntaan ollaan menossa, sinun mittapuusi mukaan.

Vierailija
2/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vois kuvitellakkaan tuon 4v esikon käyvän tissittelemässä!! 1,5v on mulla ihan ehdoton takaraja, ovat sitte jo niin isoja ja osaavia, että tuntuu sairaalta ajatellakkaan. Äitii, anna tissii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettamisen jälkeen.

Vierailija
4/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lutkuttaa tissiä vai itsekö halusit? Tuskin se 4-vuotiaan ravitsemukseen enää hirveesti vaikuttaa:D

Vierailija
5/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka imetyksestä ei olisi ravitsemuksellista huötyä, niin ei siitä ole mitään haittaakaan.

Vierailija
6/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen suositeltiin pitkään imettämistä kun ei ollut muita ehkäisykeinoja. Nykyään on turha vedota siihen että ennen vanhaan oli ihan luonnollista....

Vierailija
7/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella itse.

Vierailija
8/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotiaaksi vai?

Vierailija
9/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriani on imetetty 3-4 vuotiaaksi asti.

Kaverinini kertoi, kuinka häntä aina hävetti kiikkua tissille, että hän koitti salaa ujuttautua äidin paidan alle.

Ajatelkaa kuinka hirveä ensi muisto lapsella, hävetti mennä rinnalle, minä en ainakaan sellaisia lapsuusmuistoja lapselleni halua, onneksi he ovat itse vieroittaneet itsensä rinnalta n. 1 vuoden iässä.

Vierailija
10/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 vuotias saa jo kaiken tarpeellisen ihan normaalista ravinnosta ja saa varmasti läheisyyttä muutenkin äidiltään kuin tissiä imemällä. Ehkä äidillä on omituinen riippuvaisuussuhde lapseensa, siis haluaa pitää aina lähellään vauvana??? Tai sitten imettää puhtaasti oman mielihyvän takia??? Ehkä myös on sen verran itsekäs, että haluaa pitää rinnat uhkeina??? Olen kuullut näistä tenavaimettäjistä juttua, että imettävät siitä syystä, että kuppikoko pysyisi kokoa, kahta isompana ja rinnat uhkeina??? Minusta tuo on jo epätervettä! Toisaalta tämä meidän yhteiskunta on aika kuppikoko-kriittinen:D

Vierailija
11/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maitoa halutti, mutta nolotti se, että muut ihmiset näki hänen olevan vielä tissilapsi vaikka oli jo niin iso. Imetyshän on vauvoja varten, eihän iso tyttö enää tissillä ole.

Vierailija
12/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että äiti ei halua lapsen kasvavan isoksi lapseksi ja itsenäistyvän (sen verran, mitä leikki-ikäisen kuuluukin).

Rintamaito on imeväisikäisen ruokaa, joka ei osaa muuta ravintoa syödä. Yli 1-vuotias ei enää rintamaitoa tarvitse....3-4-vuotiaan imettäminen onkin jo sitten aika erikoista.

Vierailija
13/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotka katsoitte nelosen ne rinnat dokkarin niin siinä sanottiin, että pitäisi imettää 2-vuotiaaksi. Ja, että koulutetut ja älykkäät imettää (oli kai jenkkiohjelma)

Vierailija
14/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kaikki imetysvastaiset sitten kilvan huutelemaan että mä ainakin oon FM ja DI enkä ymmärrä!

Vierailija
15/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko joku kuvittelee, että nelivuotiaan imettäminen saa aikaan jonku pamela-efektin?

Oikeasti ne rinnatkin tottuvat siihen maidontuotantoon ja kun lapsi syö muutakin kuin pelkkää rintamaitoa, eivät rinnat ole enää samanlaiset kuin synnytyksen jälkeen, kun ne ovat turvoksissa ja pinkeinä maidosta.

Toisekseen, miten ihmeessä te kuvittelette, että nelivuotiaan voi pakottaa rinnalle? Kyllä sen ikäisen imetys on ihan lapsilähtöistä. Ei minusta lasta voi vauvanakaan tissille pakottaa. JOs lapsi ei sitä suostu syömään, ei lasta pakottamallakaan saa imemään. Vai saako muka?

Itse olen imettäny vain reilun 2,5vuotta ja ainakin meillä se oli lapsi, joka halusi " mammaa" . En itse ehdottanut 8kk iän jälkeen kertaakaan, että tulis " tissille" , lapsi kyllä hakeutui itse kun oli nälkä/jano.

Ja eikös imetys/imettämättämyys ole perheen omia sisäisiä valintoja? Miksi ne kuuluvat kenellekään ulkopuoliselle?

Vierailija
16/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako taaperoimetyksen vastustajia että teidät leimataan seksistisiksi kun KEHTAATTE edes miettiä pervoja juttuja kun imetyksestä puhutaan:)

Onkin ko. ketjusta vähitellen vastustajat hävineet kun nolottaa. Helppo täällä kimittää nimimerkittömänä.

Vierailija
17/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh!! Haloo ja järki käteen. Jos vain maitoa tulee niin eikun imettämään niin kauan kuin haluaa. Hyvänen aika.

On se kumma kun tällä palstalla hehkutetaan kuinka peppuseksi on luonnollista ja normaalia mutta sitten taaperon imetys on sairasta. Herätkää ihmiset!

Vierailija
18/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä!

Vierailija
19/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemuissaan heti puristelemassa ja hinkkaamassa itseään niitä vasten jos jollain vaan on sellaiset.

Vierailija
20/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottaako teitä itseänne ajatus siitä vai naisen rintojen imeminen? Imetys lienee aika basic juttu ihmiskunnan historiassa....mitäpä sitä miettimään sen kummemmin, kukin tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi