Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperopuolella joku kehtaa vielä puolustella 3-4 vuotiaan

Vierailija
14.10.2006 |

imetystä..siis mihin tämä hullu suomalainen kansakunta on menossa?? Kuvitelkaa 4-vuotias tissillä,ihan sairasta sanon minä!!!!

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lapsi RAKASTI imetystä. Oikein pomppi sängyllä innosta illalla.

- Lapsi nukahti sekä illalla yöunille että päivällä päikkäreille viidessä minuutissa. Ikinä ei tarvinnut nukuttaa. Hiukan huolestutti hampaat, mutta kun en antanut sokeria kuin juhlissa ja oli säännölliset ruoka-ajat, hampaille ei käynyt kuinkaan, vaikka nukahti aina maitoa suussa. Meillä siis imetettiin tuossa vaiheessa enää kaksi kertaa.

- Imetys oli itsellekin ihana rauhoittumisen hetki.

Sitten lapse kiinnostus lopahti parin vuoden tienoilla ja siihen oli hyvä lopettaa. Voin kuvitella että toisilla lapsilla on mielenkiintoa pitempään.

Vierailija
62/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi opi nukahtamaan muutoin kuin rinta suussa. Taitamatonta, kerta kaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen kyllä asian niin päin, että itse olin viisas. Luin tältä palstalta äitien kertomuksia nukuttamisista, joskus tuntikausien, ja aattelin että onneksi olen hoksannut tämän aivan älyttömän helpon keinon. Ja kyllä lapsi suostui nukahtamaan myös ilman rintaa, pakkohan sen oli jos rinta ei ollut paikalla =). Esim. silloin kun mies nukutti.

Vierailija
64/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsi opi nukahtamaan muutoin kuin rinta suussa. Taitamatonta, kerta kaikkiaan.

Vierailija
65/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä näen kyllä asian niin päin, että itse olin viisas. Luin tältä palstalta äitien kertomuksia nukuttamisista, joskus tuntikausien, ja aattelin että onneksi olen hoksannut tämän aivan älyttömän helpon keinon. Ja kyllä lapsi suostui nukahtamaan myös ilman rintaa, pakkohan sen oli jos rinta ei ollut paikalla =). Esim. silloin kun mies nukutti.

Vierailija
66/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vs. huudatusunikoulut sun muut =). Tissi suuhun, 5 min ja lapsi on unten mailla. Takuuvarmasti. Siihen verrattuna mitä kaikkea olen täältä lukenut, hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä ;).

Vierailija
67/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä ainakin tiedän 3-vuotiaita, joilla on tuttipullo ja vaipat. Meidän pojallakin oli vaipat 3v asti, ja tyttö taas sai pullosta erityiskorvikkeensa 2,5v asti. Ja pieniä ne silloin vielä olivat. Ei se oma vauva yhtäkkiä isoksi muutu, vaan vähitellen, niin ettei ehdi huomatakaan.

Vierailija
68/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vs. huudatusunikoulut sun muut =). Tissi suuhun, 5 min ja lapsi on unten mailla. Takuuvarmasti. Siihen verrattuna mitä kaikkea olen täältä lukenut, hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä ;).

lapsi tottuu siihen eikä tarvitse huudattamista eikä tissiä, sitä vaihtoehtoa ei ole, vai?

Vierailija
69/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut on hulluja? Minä olen aina tykännyt että lapset rakastaa läheisyyttä. Mikäs se ihananpaa kuin nukahtaa äidin kainaloon.

Vierailija:

lapsi tottuu siihen eikä tarvitse huudattamista eikä tissiä, sitä vaihtoehtoa ei ole, vai?

Vierailija
70/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä että ovat hylänneet lapsen yksin omaan huoneeseensa vastasyntyneestä asti.

Vierailija
71/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuomasin jo taaperoketjussa, miten se kävi nostelemassa ketjua aina siinä vaiheessa kun ketju uhkas laskea liian alas kommentein " eikö tän vois antaa olla" . Mitkään vastaukset ei kelvanneet, keskustelu ei kuulema ollut asiallista, puolustelijat olivat millon mitenkin päin hulluja.

Ko. nimimerkkiä tais vituttaa aika lailla, että niinkin harva oli hänen kanssaan samaa mieltä, jokunen oli eri mieltä ja loppuja (eli suurinta osaa) asia ei koskenut tai kiinnostanut lainkaan. Kyllä jotkut sitten kaipaavat huomiota ja pönkitystä omille ajatuksilleen!!

Vierailija
72/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toiset imevät tissiä, toiset imuttavat tupakkaa.

Minä toivon lapsilleni mieluummin sitä tissivalintaa.

Lapset 2 ja 3v, kumpikin imetetty yli 1-vuotiaaksi kunnes itse erkaantuivat tissistä.

Vierailija
73/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

imetystä..siis mihin tämä hullu suomalainen kansakunta on menossa?? Kuvitelkaa 4-vuotias tissillä,ihan sairasta sanon minä!!!!

Vierailija
74/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka itse imetti 3-vuotiasta. Että sitä ne sanoo :).

Vierailija
75/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka itse imetti 3-vuotiasta. Että sitä ne sanoo :).

Vierailija
76/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minusta koko taaperoimetys(hyi, että inhoan jo sanaakin taapero) kuuluu samaan hörhötyskastiin kun kestositeet,kuukupit,kestovaipat ja muut viherpiiperöt

Vierailija
77/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sillä että ovat hylänneet lapsen yksin omaan huoneeseensa vastasyntyneestä asti.

sitä voi näköjään omaa toimintaansa puolustella ja selitellä.

En ole hylännyt lapsiani mihinkään, lapseni saavat yllin kyllin huomiota, läheisyyttä ja hellyyttä, rajoja unohtamatta, mutta se ei tarkoita yhtä kuin tissille nukuttamista leikki-ikäiseksi asti.

Ihme touhua: vain tissiä 4-vuotiaaksi antavat äidit ovat muka läheisyyttä antavia? Jep jep!

Vierailija
78/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

WHOn suositus on kaksi vuotta, ja tämän minulle sanoi neuvolan täti.. Eli vähintään..

Vierailija
79/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sun toimintatapa on oikea ja muut saa niskaansa ivaa ja naurunalaiseksi tekemistä. Hyvin sopii kuvaan että lapsetkin dumpataan yksin huoneisiinsa pienestä asti. Turha sitten enää jälkeenpäin on selitettä miten ihana ja empaattinen äiti olet, kun ensin kaadat täällä paskaa muitten niskaan ja asenne on lievästi sanottuna ylimielinen.

Vierailija:

Vierailija:

sitä voi näköjään omaa toimintaansa puolustella ja selitellä.

En ole hylännyt lapsiani mihinkään, lapseni saavat yllin kyllin huomiota, läheisyyttä ja hellyyttä, rajoja unohtamatta, mutta se ei tarkoita yhtä kuin tissille nukuttamista leikki-ikäiseksi asti.

Ihme touhua: vain tissiä 4-vuotiaaksi antavat äidit ovat muka läheisyyttä antavia? Jep jep!

Vierailija
80/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koko maailmaan ja nimenomaan koska imetys on muutakin kuin ruokintaa. On todettu esim. yhteys lasten älyllisen kehityksen ja imetyksen välillä, imetys stimuloi aivoja jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi