Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperopuolella joku kehtaa vielä puolustella 3-4 vuotiaan

Vierailija
14.10.2006 |

imetystä..siis mihin tämä hullu suomalainen kansakunta on menossa?? Kuvitelkaa 4-vuotias tissillä,ihan sairasta sanon minä!!!!

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmmm.....

Vierailija
22/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin, pitäisikö lapseen hoitoon ja ruokkimiseen liittyvät päätökset tehdä aina tästä lähtien muuten av-mammojen mielipiteiden perusteella....hmmm.....kaikkihan me tiedämme kuinka viksua porukkaa palsta on täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pieni vähemmistö imettää 3-4 vuotiasta ja onneksi näin on. Puhutaan varmasti ihan muutamasta prosentista. Höyrypäitähän on ollut aina ja tulee olemaankin.

Vierailija
24/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä uskon, että nämä puolustelijat vain näkevät sen luonnollisena asiana kuten se onkin. ennemminkin mä myös kiinnittäisin huomiota teihin vastustajiin, onko teillä jotain tramoja jäänyt läheisyydestä tai jostain? varsinkin niille, jotka mainitsee jonkun seksiin liittyvän asian imetyksen yhteydessä, onko teitä käytetty hyväksi tai onko traumoja muuten seksin saralla vai mikä kumma siinä on? mikä naisen rinnoissa tai lapsen niitä imiessä niin ärsyttää? onko suhde esim. omiin rintoihin huono vai onko äiti-tytär-suhteenne huono? jotenkin epäilen, että tälläistä saattaa olla taustalla.

Vierailija
25/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söisi karkkia aina vaan yms, mutta aikuisen tehtävä on asettaa sopivat raamit. Ei taaperoimetys varmasti haitallista ole, mutta täysin turhaa. Hellyyttä voi antaa muutoinkin.

Vierailija
26/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei taaperoimetys varmasti haitallista ole, mutta täysin turhaa.

eli eihän siitä haittaa ole muttei se turhaakaan ole, lapsi ja äiti saa IHANAA LÄHEISYYTTÄ keskenään.

se ken näkee sen outona, mars psykiatrille, hop hop!

Vierailija
27/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta siinä vaiheessa vois lopettaa imetyksen kun lapsi itse syö ruokaa lusikalla/haarukalla, pyyhkii suunsa serviettiin ja kiittää.

Vierailija
28/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hakee täältä sitä tukea mitä ei muualta saanut

Vierailija
29/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta koko taaperoimetys(hyi, että inhoan jo sanaakin taapero) kuuluu samaan hörhötyskastiin kun kestositeet,kuukupit,kestovaipat ja muut viherpiiperöt

Vierailija
30/84 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin ruma ilmaus on melkein sääntö kuin poikkeus, kun puhutaan taaperoimetyksestä?

Ja se, että sanotaan sairaaksi yli 1v. imetystä. Minusta siinä on enemmän sairautta jos joku äiti lopetta omista syistään johtuen imetyksen ennen lapsen 1v. ikää.

Tietysti tähän pitää lisätä, että tämä ei tietysti koske niitä joilla " ei ihan oikeasti tule maitoa" tai " äidin/lapsen sairaus pakotti lopettamaan imetyksen" jne jne ennen kuin joku alkaa selitellä syitään miksi ei imettänyt kuin esim. puolivuotiaaksi..

Vierailija
31/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä uskon, että nämä puolustelijat vain näkevät sen luonnollisena asiana kuten se onkin. ennemminkin mä myös kiinnittäisin huomiota teihin vastustajiin, onko teillä jotain tramoja jäänyt läheisyydestä tai jostain? varsinkin niille, jotka mainitsee jonkun seksiin liittyvän asian imetyksen yhteydessä, onko teitä käytetty hyväksi tai onko traumoja muuten seksin saralla vai mikä kumma siinä on? mikä naisen rinnoissa tai lapsen niitä imiessä niin ärsyttää? onko suhde esim. omiin rintoihin huono vai onko äiti-tytär-suhteenne huono? jotenkin epäilen, että tälläistä saattaa olla taustalla.

Ja tämä tarina on tosi, vaikka ko. syy minusta todella sairas onkin! Itse en näe mitään seksuaalista imettämisessä, koska se on lapsen ruokkimista, mutta minkä minä sille voin, jos 1% näistä imettäjistä itse sen kokee hyvänä keinona pitää rinnat terhakkaina!

Vierailija
32/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehon yksityisyys yms. jos 4-vuotias saa vaan tulla nostamaan paitaa ja ottaa tissin suuhun? Sitten kouluiässä vai? Imettäminen on vauvoja varten. Omaa isää imettiin 5-vuotiaaksi aikanaan ja on vieläkin niin kiinni äidissään et huh, ja äitinsä kuitenkin kuoli jo 4 vuotta sitten. Et siihen nää varmaan pyrkii...

Vierailija
33/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHOn suositus on kaksi vuotta, ja tämän minulle sanoi neuvolan täti.. Eli vähintään..

Vierailija
34/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen sitä täysin normaalina tuhansia vuosia. Sairasta on nähdä tässä asiassa jotakin sairasta.

Vierailija:

imetystä..siis mihin tämä hullu suomalainen kansakunta on menossa?? Kuvitelkaa 4-vuotias tissillä,ihan sairasta sanon minä!!!!

Vierailija
35/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittamaan tissin suuhun ihan milloin vaan. Löisin vaikka vetoa, että tuossa iässä on jo tietyt ajat, jolloin saa. Itse imetin kahden vuoden pintaan ja tosiaankaan ei saanut silloin kun halusi.

Vierailija
36/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka isoja mukuloitaan " imettää" .

Vierailija:

ja laittamaan tissin suuhun ihan milloin vaan. .

Vierailija
37/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse en ole nähnyt yhtään yli 1.5v äitinsä tissillä? Ja tiedän toki näitä olevan..

Vierailija
38/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kaveripiiriin kuulu yhtään tällaista tapausta.

Vierailija
39/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska juuri imetin 3vuotiaan!! Kauhistelkaa...

En näe mitään syytä lopettaa imetystä jos tulee naitoa ja lapsi haluaa rintaa,

joitain viestejä luin ja sen vaan sanon että ne jotka puhui pedofiliasta niin hankkikaa apua ja pian=(

Imetyksellä ja pedofilialla on yhtä paljon samaa kuin kesällä ja talvella!!!

Vierailija
40/84 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep, ihan olet kuule uskottava.. Sinulla nyt taitaa olla vaan joku fobia ja paisuttelet asiaa omassa pikku päässäsi.. No elä sinä niiden kanssa, ja varo vaan aina voi vaania joku TAAPERO-imettäjä nurkan takana..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan