Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille tullu töihin uusi työntekijä?

Vierailija
05.06.2022 |

Mitä mieltä olette hänestä, oletteko ottanut uuden työntekijän ilolla vastaan vai olisiko ollut parempi , ettei olisi tullut, vaikka hän olisi vain määräaikainen?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu , että minuakin yritetään savustaa ulos, mutta en ymmärrä miksi. Pelkään yhtä työntekijää siellä.

Vierailija
82/94 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimi on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki.

Tämä pitäisi vanhojen kerran elämässään työssä aloittaneiden tiedostaa.

Toinen että nämä vaihtavat toisiin tehtäviin ja huomaavat kuinka veemäistä on kun ei osaa talon käytänteitä, keneltä kysyä ja kuka vastaa mistäkin osa-alueesta. Oppisivat kuinka tärkeää hyvä perehdytys on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli hoitsu taloyhtiöön. Heti alkoi asukkaiden ilmapiiri heiketä, kuppikuntien muodostuminen on hyvässä vauhdissa, vaikuttaa harrastavan eristämistä painostuskeinona ja on vakaa hierarkkisen johtamisen kannattaja. Ihanaa, kaikki terveydenhuollon edut samassa paketissa.

Vierailija
84/94 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työyhteisössä luulisi olevan kiire napata uusi työntekijä omien puolelle, ettei hänestä vain tule juuri sellaista, joka vain lusmuilee ja ärsyttää! Kun työpaikalle tulee uutukainen, on paras hetki vaikuttaa siihen, millaiseen työkulttuuriin hän tulee ja millaisen asenteen hän työtä ja työkavereita kohtaan omaksuu.

Vierailija
85/94 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut jo 3kk ajan. Ei tunnu oppivan mitään. Hyvin passiivinen töiden suhteen. Jotenkin hankala ihminen mielestäni. Noh, hänen opettajansa jää huomenna kesälomalle ja hän pääsee näyttämään taitonsa. Ei käy sääliksi.

Minulla oli tällainen tunnne vanhan esihe kilön kanssa. En oppinut. Tein virheitä. Kaikkkeen liittyi poikkeussääntöjä ja joka vaiheessa piti ottaa valokopioita ja printouteja. En oikein oppinut. Sitten toinen esihenkilö tuli lyömään manuaalin käteen ja sanoi että tee tämän mukaan äläkä koskaan kysy siltä ensimmäiseltä esihnkilöltä.

Ensimmäinen esihenkilö sivuraiteutettiin. Hän oli hoitanut tuota samaa prosessia jo ennen kuin se oli automatisoitu ja epäili vahvasti automaatiota ja siksi runsaat printit. Nyt uudella tavalla tehtynä prosessi oli nopea helppo ja intuitiivinen. Osasin.

Vierailija
86/94 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesikset tai muut uudet otetaan aina hyvin porukkaan. Ei koskaan kahden kerroksen väkeä

Vierailija
87/94 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollut jo 3kk ajan. Ei tunnu oppivan mitään. Hyvin passiivinen töiden suhteen. Jotenkin hankala ihminen mielestäni. Noh, hänen opettajansa jää huomenna kesälomalle ja hän pääsee näyttämään taitonsa. Ei käy sääliksi.

Minulla oli tällainen tunnne vanhan esihe kilön kanssa. En oppinut. Tein virheitä. Kaikkkeen liittyi poikkeussääntöjä ja joka vaiheessa piti ottaa valokopioita ja printouteja. En oikein oppinut. Sitten toinen esihenkilö tuli lyömään manuaalin käteen ja sanoi että tee tämän mukaan äläkä koskaan kysy siltä ensimmäiseltä esihnkilöltä.

Ensimmäinen esihenkilö sivuraiteutettiin. Hän oli hoitanut tuota samaa prosessia jo ennen kuin se oli automatisoitu ja epäili vahvasti automaatiota ja siksi runsaat printit. Nyt uudella tavalla tehtynä prosessi oli nopea helppo ja intuitiivinen. Osasin.

Hyvä perehdytys on kaiken a ja o.

Vierailija
88/94 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kertakaikkiaan, miten joku ihminen voikin olla laiska, lapanen, istuu vaan LIHOOOO!!

Vierailija
89/94 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse uusi ja toivon , että määräaikainen soppari menisi äkkiä ohi. Tekisi mieli lopettaa, mutta toimeentulo on taattava.

Siellä ei todellakaan ole otettu avosylin vastaan vaan ollaan todella inhottavia ja ei kunnioiteta pätkääkään, edes ihmisenä.

Vierailija
90/94 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kertakaikkiaan, miten joku ihminen voikin olla laiska, lapanen, istuu vaan LIHOOOO!!

Totta, olen huomannut meillä saman, ihan järkyttävää miten se teettää kaikilla muilla työt ja itse vaan istuu ja tekee vaan omaa kivaa.

Vierailija
91/94 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiva jos osaavan saa. Toki harvoihin tutustuu, kun työpaikalla kuitenkin yli 600 ihmistä.

Vierailija
92/94 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun meille tulee uusi työntekijä niin tervehdin sitä kohteliaasti ja otan osaa kun heitti elämänsä kankkulan kaivoon. Meillä ei työskentele kuin itseään vihaavat. Tästä on vain yksi askel alaspäin ja se on vihervasemmistolaisuus.

Vierailija
93/94 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli uusia ja yksi heistä oli tosi hirviö huusi pää punaisena etten osaa tehdä jotain helppoa vaikka olin tehnyt samaa monta vuotta ja ihan oikein. Hän junaili itselleen jopa ylennyksen mutta otti lopputilin. Nyt yhteen vanhaan ja yhteen uuteen on tarttunut hänen halveerava käytös minua kohtaan. Vaikka sanon mitä se on mukamas niin tyhmästi sanottu ahahahaa. Onpa tänään pilvistä. Ahahahaa. Olen joutunut aika tiukkaan sanomaan vastaan, ja nämä on ihan että miksi olet niin ilkeä. Miksi tosiaan? Vaikka olen kokenein ja tiedän eniten he lossaa olla että vain he tietävät homman. Homma on niin helppoa että en sen osaisi tehdä lapsikin. Nyt sain puolen vuoden aktiivisen haun jälkeen uuden työn eli pian olen itse se uusi työntekijä.

Vierailija
94/94 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia tulee ja menee ja ei niitä koskaan hyvällä katsota!