Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys viiskymppisistä naisista.

Vierailija
05.06.2022 |

Onko mahdollista löytää tuon ikäinen nainen joka tykkää seksistä mutta ei ole jakanut koko kaupungille?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Joko on jakanut koko kaupungille, tai sitten kasvaa seittiä värkissä.

Vierailija
2/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen joka tykkää seksistä on elänyt tuohon ikään niin tuskin se neitsyt on. On se kyllä saattanut elää pitkäänkin yksiavioisessa liitossa.

Sama pätee muuten miehiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs annettavaa sinulla sitten semmoiselle olisi?

Vierailija
4/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista löytää. Täällä yksi.

Vierailija
5/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen joka tykkää seksistä on elänyt tuohon ikään niin tuskin se neitsyt on. On se kyllä saattanut elää pitkäänkin yksiavioisessa liitossa.

En ole mitään neitsyttä etsimässä. Oikeasti hyvä kun ei tarvi kädestä pitäen opastaa. En vaan halua sellaista jota kaikki miehet moikkaa kaupungilla. Sellainen tuli jo koettua. Ihan mukava nainen. En vain kestänyt sitä entisten määrää. 

Syy siihen miksi haluaisin löytää jokun kivan viiskymppisen naisen on ikä. Itse olen 51 vuotias niin joku suunnilleen samanikäinen kiinostaa eniten. Naiset ihan oikeasti ei kaikki viiskymppiset jahtaa nuoria pimuja. 

Vierailija
6/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mitään neitsyttä etsimässä. Oikeasti hyvä kun ei tarvi kädestä pitäen opastaa. En vaan halua sellaista jota kaikki miehet moikkaa kaupungilla. Sellainen tuli jo koettua. Ihan mukava nainen. En vain kestänyt sitä entisten määrää. 

Syy siihen miksi haluaisin löytää jokun kivan viiskymppisen naisen on ikä. Itse olen 51 vuotias niin joku suunnilleen samanikäinen kiinostaa eniten. Naiset ihan oikeasti ei kaikki viiskymppiset jahtaa nuoria pimuja. 

Sellainen tuli jo koettua eli Suomeksi sanottuna sinua on jo uunotettu aiemmin

Vierailija
7/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä 50 v. neitsyt miehiä nousee?

Vierailija
8/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ naiset, jotka ovat seksuaalisesti halukkaita, ovat upeaa petiseuraa. Vaihdevuodet voivat hetkellisesti muuttaa tasapainoa, mutta omalla kohdallani halut sen jälkeen ovat naisella jatkuneet. Ymmärtääkseni voi myös olla toisinpäin. Tässäkin tapauksessa (noita vaihdevuosia lukuunottamatta) ikä ei kerro ihmisestä juuri mitään.

Vierailija
9/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs annettavaa sinulla sitten semmoiselle olisi?

Kymmenen sormea, kieli ja muna. Lelujakin saa netistä helposti. Jos muuta niin osaan keskustella suunnilleen kaikista asioista. Nainen saa pyytämällä lähes kaikkea mitä voi haluta. Annan vaikka mattopiiskaa jos sellaista haluaa. Sitä joutuu kyllä pyytämään. 

Rehellisesti olen vähän ns. tuhma. Verbaalisesti no sanotaan että saa kokeilla. Ei saa sitten suuttua jos jää toiseksi. Jos nyt jotain annettavaa niin orkkuja, toistuvia sellaisia.

Vierailija
10/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä; nainen ei olisi elämässään saanut nautiskella, vaikka olis ollut kuinka vapaa. Samanlainen ukko olis sankari.

Vierailija
11/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuvauksesi mukainen nainen, minut löysi kuusikymppinen mies leskeydyttyäni. Tai paremminkin me löysimme toisemme.

Vierailija
12/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä mukavuus ei riitä, jos ei muuten arvot kohtaa. Olen 50+ nainen ja ollut aina vain kunnon parisuhteissa, koska arvostan itseäni enemmän. Pidä kiinni arvoistasi, olet kultakimpale. Itse löysin yllättäen

kumppanin jäätyäni leskeksi - kyllä meitä on! Toivon sinulle onnea etsintään 😉

Vierailija
13/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tuli jo koettua eli Suomeksi sanottuna sinua on jo uunotettu aiemmin

Miksi jauhat paskaa tälle mukavalle miehelle? Eihän kukaan tiedä toisen seksihistoriaa suhteen aloitettuaan, peli rakentuu pala palalta.

Vierailija
14/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä; nainen ei olisi elämässään saanut nautiskella, vaikka olis ollut kuinka vapaa. Samanlainen ukko olis sankari.

Siinä on nainen joka luki aloituksen kuin piru raamattua. Mua ei haittaa että naisella on entisiä. Kunhan niitä ei ole huomattavan paljon. Olin muutaman vuoden naisen kanssa jolla oli ollut puheidensa mukaan satoja miehiä. Jollakin tasolla se hiveli. Olin muka niin hyvä.

Just ja joo. Ties kuinka monelle lirkutellut samaa. Kyllä se kuitenkin vaikutti. Aivan sama uskoinko puheitaan. Jos satojen joukosta on edes hyvä niin en ainakaan kauhean huono.

Vierailija
15/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä 50 v. neitsyt miehiä nousee?

Mun neitsyys meni vuonna 1984. Olin silloin 14 vuotias ja neito oli 17. Heti eka kerralla vanhempaa naista. Siinä ei olisi typyn kannattanut riisua. Eka kerralla se oli tod nopeasti. Melkein varjoa nopeammin. 

Nykyään vähän eri juttu. Minuuttien takia en ota housuja pois. 

Vierailija
16/18 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuvauksesi mukainen nainen, minut löysi kuusikymppinen mies leskeydyttyäni. Tai paremminkin me löysimme toisemme.

Tuollaista on hyvä kuulla. Ikä kun tekee vain yhtä asiaa, sitä tulee lisää. Oltiin 40 plus molemmat. Mä vähän nuorempi. Ei se ainakaan mulle merkinnyt mitään paljonko ikää on. Se kuinka paljon entisiä alkoi häiritä. Eka kerran hän sanoi jotain humalassa. 

Siitä keksin että humalaiselta kuulee totuuksia. Mun toleranssi päihteille on valtava. Turha sitä on kaunistella. kyseinen nainen kysyi multa monesti meneekö sulla päähän?  Kyllä mä päihdyn mulla vaan ei yleensä mene holtti. Hui krapulat on sen mukaisia.

Vierailija
17/18 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löytää sen 50+ naisen jolla bmi on normaali edes? taitaa olla katoavaa michelin ukko perinnettä

Vierailija
18/18 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä löytää sen 50+ naisen jolla bmi on normaali edes? taitaa olla katoavaa michelin ukko perinnettä

No onhan meitä mut useimmat on non-michelinukkojen kanssa jo kimpassa 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi