Ihastunut työkaveriin
Poltin näpit kun flirttailin komealle työkaverille. Nyt tämä työkaveri osoittaa kiinnostuksen merkkejä ja välillä koskettaa hellästi niskasta kun tulee katsomaan näyttöäni työpisteelle. Olen aivan vetelänä tämän miehen ollessa paikalla. Olen kuitenkin hyvässä suhteessa, enkä aio erota miehestäni, mutta nyt työkaveri pyörii ajatuksissa jatkuvasti ja olen täysin poissaoleva kun mietin häntä. Mitä minun pitäisi tehdä? Meneekö tämä joskus ohi? Näen miestä useamman kerran viikossa töissä.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö työkaveri että olet suhteessa? Jos ei niin kerro, voi kiinnostus lopahtaa ja asia raukeaa kuin itsestään.
Tietää, mutta olen ehkä esittänyt suhteen olevan hieman kevyempi kuin se oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö työkaveri että olet suhteessa? Jos ei niin kerro, voi kiinnostus lopahtaa ja asia raukeaa kuin itsestään.
Tietää, mutta olen ehkä esittänyt suhteen olevan hieman kevyempi kuin se oikeasti on.
Okei. No, sinun pitää vain ottaa etäisyyttä. Parempi heti kuin myöhemmin. Ihastus aina menee ohi! Jos oikeasti olet parisuhteessa missä haluat olla, älä anna ihastukselle pikkurilliä. Toinen voi vain flirttailua töissä mutta voi haluta vakavanpaakin ja senkin takia parempi lopettaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan taukopanolle.
Mieli tekisi.
Pikku flirtti voi piristää vaan mutta kosketus jo on lähempänä muuta...
Vierailija kirjoitti:
Pikku flirtti voi piristää vaan mutta kosketus jo on lähempänä muuta...
Kyllä minäkin vahingossa häntä kosken, aina kun voin.
Kuulostaa epäuskottavalta. Minuun on pari kertaa työkaverinainen ihastunut, ja kokemus on ollut yksinomaan ahdistava. Pikemminkin mietin välttelystrategioita kuin vastaan flirttiin.
t. Komea mies
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa epäuskottavalta. Minuun on pari kertaa työkaverinainen ihastunut, ja kokemus on ollut yksinomaan ahdistava. Pikemminkin mietin välttelystrategioita kuin vastaan flirttiin.
t. Komea mies
Aika yksilöllistä.
Kuulostaa siltä että teillä on jo esileikki käynnissä.
Annat sille muutaman kerran niin kyllä se liekki siitä sammuu.
Miksi olet niin ehdoton, ettet eroa miehestäsi? Testaa työkaveria muutama kuukausi. Jos on parempi kuin miehesi, eroa miehestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin ehdoton, ettet eroa miehestäsi? Testaa työkaveria muutama kuukausi. Jos on parempi kuin miehesi, eroa miehestäsi.
Koska suhde on hyvä, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suhde on hyvä, en tiedä.
Tyydytkö kaikessa hyvään, vaikka parempaa voisi olla tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Olet päästäsi sairas.
Enemmänkin sydämestäni.
Menee ohi, nauti fiiliksistä. Muutaman viikon päästä alkaa laimeta (kunhan vaan pidätte rajan flirttailussa).
Vierailija kirjoitti:
Ja oletus on, että työpaikan mies haluaa muutakin kuin flirttiä? Antautua testattavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Menee ohi, nauti fiiliksistä. Muutaman viikon päästä alkaa laimeta (kunhan vaan pidätte rajan flirttailussa).
Niin, jos kesälomaan asti pärjäisi...
Jos antaudut tälle kaverille,niin mitä luulet sen jälkeen tapahtuvan! Kaveri saattaa maaliin päästyään alkaa välttelemään sinua,syitä kertomatta! Jännävaihe katoaa pikkuhiljaa! Kevyt kosketus ei tunnukkaan enää säväyttävältä! Jännätunteen tilalle tulee morkkis!
Vierailija kirjoitti:
Jos antaudut tälle kaverille,niin mitä luulet sen jälkeen tapahtuvan! Kaveri saattaa maaliin päästyään alkaa välttelemään sinua,syitä kertomatta! Jännävaihe katoaa pikkuhiljaa! Kevyt kosketus ei tunnukkaan enää säväyttävältä! Jännätunteen tilalle tulee morkkis!
Kieltämättä melkoinen riski, toisaalta palkinto saattaa olla sen arvoinen.
Toivottavasti joudutte kaikki pettäjät helvettiin. Tehkää mieluummin niin, että eroatte ja sitten säädätte. Voikin tulla yhtäkkiä ikävä vanhaa ja turvallista, kun uusi tuttavuus ei vastannutkaan omia unelmia.