Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut työkaveriin

Vierailija
04.06.2022 |

Poltin näpit kun flirttailin komealle työkaverille. Nyt tämä työkaveri osoittaa kiinnostuksen merkkejä ja välillä koskettaa hellästi niskasta kun tulee katsomaan näyttöäni työpisteelle. Olen aivan vetelänä tämän miehen ollessa paikalla. Olen kuitenkin hyvässä suhteessa, enkä aio erota miehestäni, mutta nyt työkaveri pyörii ajatuksissa jatkuvasti ja olen täysin poissaoleva kun mietin häntä. Mitä minun pitäisi tehdä? Meneekö tämä joskus ohi? Näen miestä useamman kerran viikossa töissä.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että ihanaa! No, sinulla on jo kumppani.

Mieti miten toimit.

Nauti perhosista. Ehkä se riittää? Vai meinaatko pettää? Jos meinaat, niin mieluummin eroa ensin.

Kivaa se ihastuminen on. Ihana tunne.

Vierailija
62/72 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää olla kaikkien äijien kanssa? Eikö sulla ole mitään moraalia? Ällöttävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku flirtti voi piristää vaan mutta kosketus jo on lähempänä muuta...

Kyllä minäkin vahingossa häntä kosken, aina kun voin.

Jos tämä on tosi juttu, niin mieti nyt ihan itsesi kanssa, että kumpaa haluat kosketella: työkaveria vai kumppaniasi.

Toimi sen mukaan. Ole ryhdikäs.

Sinä olet se henkilö, joka tässä tekee ne ratkaisut. Juuri sinä. Ihan itte.

Vierailija
64/72 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastus voi ajan mittaa muuttua syväksi kiintymykseksi ja ystävyydeksi. Kokemusta on. Onneksi malttoi olla tekemättä mitään silloin, kun ihastus oli voimakasta. Eli kyllä se ajan kanssa ohi menee. Muista myös, ettei työpaikoilla katsota hyvällä pettämistä. Joudut juorujen kohteeksi.

Miten teille kävi? Oletteko ystäviä vai rakastavaisia? Vai katkesiko yhteys kokonaan?

Mitä merkitystä?

Minulla taas jäi siihen, eikä olla ystäviä.

Olisin jäänyt roikkumaan, enkä olisi

päässyt eteenpäin elämässäni, jos olisin panostanut ystävyyteen ihastuksen kanssa.

Vierailija
65/72 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitää olla kaikkien äijien kanssa? Eikö sulla ole mitään moraalia? Ällöttävää

Ihastuin, en ole ollut muiden kuin mieheni kanssa useaan vuoteen. En etsinyt mitään ja silti kävi näin, uskon että tämä voisi tapahtua kenelle vaan.

Vierailija
66/72 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku flirtti voi piristää vaan mutta kosketus jo on lähempänä muuta...

Kyllä minäkin vahingossa häntä kosken, aina kun voin.

Jos tämä on tosi juttu, niin mieti nyt ihan itsesi kanssa, että kumpaa haluat kosketella: työkaveria vai kumppaniasi.

Toimi sen mukaan. Ole ryhdikäs.

Sinä olet se henkilö, joka tässä tekee ne ratkaisut. Juuri sinä. Ihan itte.

No siinäpä se ongelma onkin... Haluan kosketella...

Vierailija
67/72 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin ehdoton, ettet eroa miehestäsi? Testaa työkaveria muutama kuukausi. Jos on parempi kuin miehesi, eroa miehestäsi.

Ja oletus on, että työpaikan mies haluaa muutakin kuin flirttiä? Antautua testattavaksi?

Kyllä sinkkumiehelle aina piirakka kelpaa.

Vierailija
68/72 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No annat nyt asian olla. Jos tästä kerrot nyt miehellesi teet vaan enemmän hallaa. On normaali ihastua muihinkin joskus mutta pitää hillitä teot. Ajattelu ei ole pettämistä, olen minäkin ajatuksissani pannut ties ketä julkaista, oikeen ollut jakorasia ilman huonoa omaatuntoa. Huoh.

Tässä toinen osapuoli on vain todellinen ihminen. Mielestäni eri asia kuin fantasioida tuntemattomasta.

Entä jos fantasioi tutusta?

Vierailija
69/72 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on luultavasti ihastunut viiteen eri naiseen sinun lisäksesi, syystä että on mies, eikä pode tilanteesta minkään valtakunnan tunnontuskia.

Vierailija
70/72 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö työkaveri että olet suhteessa? Jos ei niin kerro, voi kiinnostus lopahtaa ja asia raukeaa kuin itsestään.

Tietää, mutta olen ehkä esittänyt suhteen olevan hieman kevyempi kuin se oikeasti on.

Eroa miehestäsi sillä hän selvästi ansaitsee parempaa, kuin sinut.

Vierailija
71/72 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos antaudut tälle kaverille,niin mitä luulet sen jälkeen tapahtuvan! Kaveri saattaa maaliin päästyään alkaa välttelemään sinua,syitä kertomatta! Jännävaihe katoaa pikkuhiljaa! Kevyt kosketus ei tunnukkaan enää säväyttävältä! Jännätunteen tilalle tulee morkkis!

Kieltämättä melkoinen riski, toisaalta palkinto saattaa olla sen arvoinen.

Nyt on kyllä niin naisen logiikkaa ettei paremmalla väliä. Ja loppu tulos tässäkin tulee olemaan, että kaikki miehet on paskoja. 

Te naiset voisitte joskus edes yrittää ottaa vastuuta teoistanne. Eikä aina olla syyttämässä muita.

Vierailija
72/72 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No annat nyt asian olla. Jos tästä kerrot nyt miehellesi teet vaan enemmän hallaa. On normaali ihastua muihinkin joskus mutta pitää hillitä teot. Ajattelu ei ole pettämistä, olen minäkin ajatuksissani pannut ties ketä julkaista, oikeen ollut jakorasia ilman huonoa omaatuntoa. Huoh.

Tässä toinen osapuoli on vain todellinen ihminen. Mielestäni eri asia kuin fantasioida tuntemattomasta.

Entä jos fantasioi tutusta?

Miehesi fantasioi kuumasta nuoresta työkaveristaan, lapsenne iltapäiväkerhon ohjaajasta ja häpeillen myös serkustasi. Fantasiointi ei voi satuttaa ketään, se on jokaisen oma ja yksityinen maailma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi