Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut työkaveriin

Vierailija
04.06.2022 |

Poltin näpit kun flirttailin komealle työkaverille. Nyt tämä työkaveri osoittaa kiinnostuksen merkkejä ja välillä koskettaa hellästi niskasta kun tulee katsomaan näyttöäni työpisteelle. Olen aivan vetelänä tämän miehen ollessa paikalla. Olen kuitenkin hyvässä suhteessa, enkä aio erota miehestäni, mutta nyt työkaveri pyörii ajatuksissa jatkuvasti ja olen täysin poissaoleva kun mietin häntä. Mitä minun pitäisi tehdä? Meneekö tämä joskus ohi? Näen miestä useamman kerran viikossa töissä.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos antaudut tälle kaverille,niin mitä luulet sen jälkeen tapahtuvan! Kaveri saattaa maaliin päästyään alkaa välttelemään sinua,syitä kertomatta! Jännävaihe katoaa pikkuhiljaa! Kevyt kosketus ei tunnukkaan enää säväyttävältä! Jännätunteen tilalle tulee morkkis!

Kieltämättä melkoinen riski, toisaalta palkinto saattaa olla sen arvoinen.

Niinpä! Palkinnoillakin on kääntöpuolensa! Mutta valinta,jonka teet,on ns totuuden hetki!

Vierailija
22/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joudutte kaikki pettäjät helvettiin. Tehkää mieluummin niin, että eroatte ja sitten säädätte. Voikin tulla yhtäkkiä ikävä vanhaa ja turvallista, kun uusi tuttavuus ei vastannutkaan omia unelmia.

Ei ole minun tyylistäni ja en tietenkään pidä pettäjistä, olen kuitenkin niin ihastunut että mielessäni petän miestäni. Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pane sitä? Ei panemisessa ole mitään väärää. Ei sitä nyt kuitenkaan aviomiehelle tai poikaystävälle tarvitse kertoa. Se on itseasiassa ihan aviomiehen/poikaystävän vika että joudut käymään vieraissa.

Vierailija
24/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pane sitä? Ei panemisessa ole mitään väärää. Ei sitä nyt kuitenkaan aviomiehelle tai poikaystävälle tarvitse kertoa. Se on itseasiassa ihan aviomiehen/poikaystävän vika että joudut käymään vieraissa.

Ei ole kenenkään muun vika.

Vierailija
25/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joudutte kaikki pettäjät helvettiin. Tehkää mieluummin niin, että eroatte ja sitten säädätte. Voikin tulla yhtäkkiä ikävä vanhaa ja turvallista, kun uusi tuttavuus ei vastannutkaan omia unelmia.

Mitä huonoa "pettämisessä" mukamas on? Aivan, ei mitään. Ihan puolison oma vika ettei tehnyt hommiaan tarpeeksi hyvin.

Vierailija
26/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiäkö flirttailet jos et ole valmis etenemään.

Vierailija
27/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HHuoR

Ra!

Vierailija
28/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun tyylistäni ja en tietenkään pidä pettäjistä, olen kuitenkin niin ihastunut että mielessäni petän miestäni. Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut.

No näytä sitten tämä ketju miehellesi. Jos kerran mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
29/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kerron työkaverista, en tiedä. Kannattaako?

Vierailija
30/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annat nyt asian olla. Jos tästä kerrot nyt miehellesi teet vaan enemmän hallaa. On normaali ihastua muihinkin joskus mutta pitää hillitä teot. Ajattelu ei ole pettämistä, olen minäkin ajatuksissani pannut ties ketä julkaista, oikeen ollut jakorasia ilman huonoa omaatuntoa. Huoh.

Vierailija
31/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, pettäminen on elämän suola.

Vierailija
32/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kerron työkaverista, en tiedä. Kannattaako?

Ei kannata jos et aio erota. Ota etäisyyttä työkaveriin.

Vierailija
33/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat etäisyyttä työkaveriin. Sanot, että oet varattu, etkä halua mitään. Ällöä tuollainen lääppiminen puolison selän takana, on jo muutakin kuin henkistä pettämistä,jos annat sen tapahtua.

Vierailija
34/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No annat nyt asian olla. Jos tästä kerrot nyt miehellesi teet vaan enemmän hallaa. On normaali ihastua muihinkin joskus mutta pitää hillitä teot. Ajattelu ei ole pettämistä, olen minäkin ajatuksissani pannut ties ketä julkaista, oikeen ollut jakorasia ilman huonoa omaatuntoa. Huoh.

Tässä toinen osapuoli on vain todellinen ihminen. Mielestäni eri asia kuin fantasioida tuntemattomasta.

Vierailija
35/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku flirtti voi piristää vaan mutta kosketus jo on lähempänä muuta...

Kyllä minäkin vahingossa häntä kosken, aina kun voin.

Hei nyt oikeasti! Ruoho vihertää siellä missä sitä kastellaan! Lopeta työpaikalla tuon vaaliminen ja vaali kotona olevaa suhdetta - jos olet selkärangan omaava. Lakkaa koskemasta, ja ajattelemasta tätä duunikaveria. Sä olet aikuinen ihminen, etkä kaarnanpala laineilla - ota vastuu toiminnastasi.

Vierailija
36/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että et ole ihastunut siihen työkaveriisi vaan omaan mielikuvaasi siitä työkaverista. Hän on todellisuudessa aika erilainen kuin mitä ihastuksen kuohuissa olevassa mielessäsi ajattelet.

Vierailija
37/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille ihastukselle, että olette päättäneet yhdessä miehesi kanssa nyt panostaa suhteeseen. Eiköhän tuo pakita.

Vierailija
38/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot sille ihastukselle, että olette päättäneet yhdessä miehesi kanssa nyt panostaa suhteeseen. Eiköhän tuo pakita.

Näin sanoisin itsekin. Kyllä mies perääntyy jos kerrot tämän.

Vierailija
39/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että et ole ihastunut siihen työkaveriisi vaan omaan mielikuvaasi siitä työkaverista. Hän on todellisuudessa aika erilainen kuin mitä ihastuksen kuohuissa olevassa mielessäsi ajattelet.

Tai sitten ei. Tympii tämä kliseinen höpinä mielikuvista. Yhtä lailla se oma mies voi paljastua ihan joksikin muuksi. Moni on tällä hetkellä naimissa pelkän mielikuvan kanssa. Siksi erotkin on katkeria. Luultiin, että toinen oli jotain muuta, tuhlattiin häneen aikaa ja rakkautta.  

Vierailija
40/72 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan ettei miehesi ole joskus mielessään pannut jotain tuttua naista, kaupassa käynyttä tms? Ei ajattelu ole pettämistä voi hyvänen aika... Koskettelu on jo eri asia.