Aika tymäkkää tuollainen makurahka. Söin jälkkäriksi sitruunarahkaa. Maistui sitruunasorbetille. Syöttekö ikinä makurahkoja?
Minulla on kaapissa vielä irish coffee ja mango.
Mikä on teidän lempimakunne?
Kommentit (59)
Eiköhän ne ole tarkoitettu leivontaan tms. .. Tosi ällöjä paljaaltaan.. Yök.
En tod syö. Niissä on jäätävästi kaloreita ja on aivan liian makeita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi vain leivontarahkoja?
Koska ovat "aika tymäkkää" sellaisenaan syötäväksi. Sen kun syöt vaan, mutta sama kuin vetelisit lusikalla pelkkää kuohukermaa ja ihmettelet että miksei muutkin tee niin.
Aika useinkin. Se Irish Coffee on minunkin suosikki. Käytän näitä myös juustokakkuihin. Passion on myös hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on tarkoitettu leivontaan. Ihan hemmetin makeita.
Ja pakkauskoko iso välipalaksi.
Kuinkako suuri se rahka mahtaa olla, kun AV-mamma ei jaksa syödä sellaista? Kaverini emäntä pystyy syömään yhdeltä istumalta kilon hunajamarinoituja broilerisuikaleita kerma-koskenlaskijakastikkeessa, kuusi Susette-vanukasta ja kolme pussillista voipoppareita. Juomaksi menee 1,5 litraa Diet-colaa.
M42
Vierailija kirjoitti:
Jäätävästi kaloreita? Tuskin kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitruunarahka 153 kcal/100 g. Sipseissä on yli 500 kcal/100g, joten en sanoisi, että rahkassa on jäätävästi.
Vierailija kirjoitti:
Makurahkat on mulle superherkku. Kun käyn Suomessa, syön epäterveellisen määrän rahkoja. Mango ja mustikka suosikkeja.
Eikä ole todellakaan liian iso annoskoko. Muutama iso lusikallinen.
En olekaan nähnyt vielä mustikkarahkaa hyllyillä, pitääpä maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanilija suosikki ja koko purkki kerralla,eihän purkissa ole kuin muutama lusikallinen
Millainen ihminen ei osaa kirjoittaa sanaa vanilja oikein?!?!?
En tiennyt, että noi on tarkotettu vaan leivontaan.. Oon ite vetäny ihan sellasinaan :D
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että noi on tarkotettu vaan leivontaan.. Oon ite vetäny ihan sellasinaan :D
Älä sekoita niihin kreemeihin! Samanlaiset purkit. Niitä tuskin pystyy lusikalla syömäänkään.
Mitä on "makurahka" ja mitä on "tymäkkä"? Vastaa mielellään englanniksi tai ruotsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Isojen tyttöjen välipaloja.
Olen hoikka. ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi vain leivontarahkoja?
15% sokeria ja yhdessä purkissa reilu 300 kcal. Vaniljakermajäätelön kanssa samaa tasoa.
outoja sanoja kirjoitti:
Mitä on "makurahka" ja mitä on "tymäkkä"? Vastaa mielellään englanniksi tai ruotsiksi.
A flavoured quark with a very strong taste and rich texture. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku maustamatonta rahkaa?
Miten sitä voi syödä jos siinä ei ole makua?
Eikö rahkassa ole makua? Maistuu happamalle ja makealle samaan aikaan.
outoja sanoja kirjoitti:
Makurahkaan en ole minäkään törmännyt. Varmasti on parempaa kuin proteiinirahka, missä on aina vähemmän proteiinia kuin normirahkassa. Proteiinirahkaan on lisätty sokeria, eikä proteiinia.
Tymäkkä on vahva.
Makurahkat on mulle superherkku. Kun käyn Suomessa, syön epäterveellisen määrän rahkoja. Mango ja mustikka suosikkeja.
Eikä ole todellakaan liian iso annoskoko. Muutama iso lusikallinen.