Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos normaalipainoinen nainen istuu yksin baarissa/terassilla/kahvilassa, mistä johtuu että miehet eivät tulekaan juttelemaan?

Vierailija
02.06.2022 |

En tarkoita, että edellyttäisin edes miehiltä aloitteiden tekemistä, ja teen kyllä itse aina aloitteen, jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta todella monessa ketjussa on väitetty, että naisia tullaan jatkuvasti pyytämään treffeille ja iskemään, eikä tarvitse kuin istua jossain niin aina joku tulee juttelemaan. Itselleni tällaista ei käy melkein koskaan, ja haluaisinkin kuulla niitä syitä, mistä se johtuu. Ja joo, olen ihan tavallisen näköinen, mutta niin on suurin osa muistakin naisista, ja kuulemma pääsääntöisesti naisia isketään aina ja kaikkialla. Olen normaalipainoinen, pikemminkin hoikka kuin mitenkään roteva/tukeva/pyöreä. Näytän heterolta, on pitkät hiukset, kevyesti meikkiä, tavalliset naiselliset vaatteet, ei tätimäistä tyyliä, ei myöskään mitään kovin paljastavaa. Esim. tiukat farkut ja t-paita, tai joskus hamekin. Ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.

Ja siis tarkennus: en millään lailla valita tai koe ongelmaksi, että minua ei lähestytä. En ole ikisinkku enkä epätoivoinen. Kiinnostaa vain tietää, että jos kerran naisilla on yleensä niin kauheasti vientiä, niin mitkä ovat sitten ne syyt, miksi juuri minun kohdallani ei koko ajan satele treffipyyntöjä eikä tule juttuseuraa ovista ja ikkunoista.

Kommentit (391)

Vierailija
321/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamavärkki ei mielytä?

Vierailija
322/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ap menet "tyrkylle" ja vain passiivisena odotat miehiä lähestymään? Valikoi mieleisesi ja lähesty itse.

"Valitse mieleisesi"? Ei miehet ole mitään karkkipusseja joita vaan kaupasta valitaan. Mikään ei takaa että naisen tekemään aloitteeseen suhtaudutaan positiivisesti, saati sitten että siitä tulisi jotain. Taas puhutaan näin, että nainen saisi aina seuraa, sen kun vain valitsee!

No ei mutta naistenkin on hyvä saada välillä pakkeja eikä niitä passiivisena vaan saa. Eli rohkeasti jutuille tuntemattomien komistusten kanssa. Varaudu painamaan leukaa rintaan ja jatkamaan kohti uusia pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa lähestytään niitä jotka vaikuttavat kaikista helpoimmilta. :D

Vierailija
324/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ap menet "tyrkylle" ja vain passiivisena odotat miehiä lähestymään? Valikoi mieleisesi ja lähesty itse.

"Valitse mieleisesi"? Ei miehet ole mitään karkkipusseja joita vaan kaupasta valitaan. Mikään ei takaa että naisen tekemään aloitteeseen suhtaudutaan positiivisesti, saati sitten että siitä tulisi jotain. Taas puhutaan näin, että nainen saisi aina seuraa, sen kun vain valitsee!

No ei mutta naistenkin on hyvä saada välillä pakkeja eikä niitä passiivisena vaan saa. Eli rohkeasti jutuille tuntemattomien komistusten kanssa. Varaudu painamaan leukaa rintaan ja jatkamaan kohti uusia pettymyksiä.

Välillä? Entäs kun koko ajan.

Vierailija
325/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset lähtökohtaisesti katsovat, kuin halpaa makkaraa, jos tuntemattomana istun pöytään ja alan jututtamaan. Enkä ole mikään outo ilmestys edes vaan hyvin toimeentuleva ja ihan ok näköinen. En halua kokea tuota fiilistä enää ja siksi olen ollut nyt 4 vuotta sinkkuna. Naiset ovat suuresti yliarvostettuja. Ei tervekätinen mies naista tarvitse.

En minä ainakaan katso halveksuvasti, mutta turvallisuuteni puolesta pelkään aina tuntemattoman lähestyessä. Todella monet meistä joutuu olemaan tylyjä,, koska ystävällisyys on johtanut todellisiin vaaratilanteisiin.

Ihmiskunta tulee tätä menoa kuolemaan sukupuuttoon.

Vierailija
326/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät vittuuntuneelta. 

Vierailija
327/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kasvoiltasi yhtä nätti kuin ajattelet olevan vartalostasi. 

Vierailija
328/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä kenenkään ole hyvä saada pakkeja, mutta aloitteen tekijän seula siinä kehittyy paremmin.

Valikointia jokainen järkevä tekee ihan luonnostaan, jossei kaikkia/ketä vain kelpuuta, turha kainostella.

Vierailija
329/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on kuin petolinnun perse... 

Vierailija
330/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi nätimpi kuin oletkaaan lopulta. 

Vierailija
331/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset lähtökohtaisesti katsovat, kuin halpaa makkaraa, jos tuntemattomana istun pöytään ja alan jututtamaan. Enkä ole mikään outo ilmestys edes vaan hyvin toimeentuleva ja ihan ok näköinen. En halua kokea tuota fiilistä enää ja siksi olen ollut nyt 4 vuotta sinkkuna. Naiset ovat suuresti yliarvostettuja. Ei tervekätinen mies naista tarvitse.

Sitten kun siinä on pitkä tovi rupateltu ja alan tehdä lähtöä, mies hermostuu, kun hänellä meni ilta hukkaan kun pimmpiä ei tullutkaan vastineeksi. Siinä saa vielä kuulla huorittelua miehen ajan tuhlaamisesta. Se tuntemattoman kanssa juttelu ei oikein innosta, kun ei tiedä, miten huonotapainen äykkäpää siinä seuraan tuppautuu.

Vierailija
332/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksinkertaisesti ruma vaan. 

Vierailija
333/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan katso halveksuvasti, mutta turvallisuuteni puolesta pelkään aina tuntemattoman lähestyessä. Todella monet meistä joutuu olemaan tylyjä,, koska ystävällisyys on johtanut todellisiin vaaratilanteisiin.

Ihmiskunta tulee tätä menoa kuolemaan sukupuuttoon.

Ei tapahdu, kun lähes kaikki osaavat tutustua toisiin normaalisti.

Vierailija
334/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole aika rankkaa elää elämäänsä varmuuden vuoksi pelkäämällä kun joillekin on tullut ongelmia ystävällisyydestä ja Tuoko on se syy mikä oikeuttaa naisten vihan miehiä kohtaan?

Vierailija
335/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole älyltäsi yhtä nätti kuin ajattelet olevasi vartaloltasi.

Vierailija
336/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juissi ei oo enää puristuksen arvoinen.

Vierailija
337/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole älyltäsi yhtä nätti kuin ajattelet olevasi vartaloltasi.

Miksi tässä pitäisi nätti olla älyltä, kun puhutaan suoraa asiaa miksi ei ehkä kiinnosta?

Vierailija
338/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse mieleisesi, jota lähestyt. Lähestyttävällä henkilöllä on täysi vapaus antaa pakit.

Ilmeisesti et tätä tiennyt.

Vierailija
339/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehenä ainakaan mene juttelemaan, miksi suotta kaivaa verta nenästään, saada tympeä katse tai painu "v****un -toivotus. Ja jos joku nyt ajatteli että yritän lähestyä humalassa niin olen absolutisti. M58

Vierailija
340/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ne tuntemattomat komistukset eivät vaikuta kiinnostavilta? En ainakaan itse kiinnostu kenestäkään ulkonäön perusteella, ja pelkästään se, että joku on komea, ei tarkoita että hän on minusta puoleensavetävä. Ja toisaalta, jos menee juttelemaan jonkun tuntemattoman kanssa, niin miten niin se muka on suurikin pettymys, jos tämä ei lämpene? Eihän siinä vaiheessa itselläkään ole vielä oikeastaan mitään pelissä - ei tunteita, ei muutakaan. Eihän sitä itsekään tiedä, saattaisiko edes oikeasti olla kiinnostunut toisesta, kun ei kerran tunneta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi