Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos normaalipainoinen nainen istuu yksin baarissa/terassilla/kahvilassa, mistä johtuu että miehet eivät tulekaan juttelemaan?

Vierailija
02.06.2022 |

En tarkoita, että edellyttäisin edes miehiltä aloitteiden tekemistä, ja teen kyllä itse aina aloitteen, jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta todella monessa ketjussa on väitetty, että naisia tullaan jatkuvasti pyytämään treffeille ja iskemään, eikä tarvitse kuin istua jossain niin aina joku tulee juttelemaan. Itselleni tällaista ei käy melkein koskaan, ja haluaisinkin kuulla niitä syitä, mistä se johtuu. Ja joo, olen ihan tavallisen näköinen, mutta niin on suurin osa muistakin naisista, ja kuulemma pääsääntöisesti naisia isketään aina ja kaikkialla. Olen normaalipainoinen, pikemminkin hoikka kuin mitenkään roteva/tukeva/pyöreä. Näytän heterolta, on pitkät hiukset, kevyesti meikkiä, tavalliset naiselliset vaatteet, ei tätimäistä tyyliä, ei myöskään mitään kovin paljastavaa. Esim. tiukat farkut ja t-paita, tai joskus hamekin. Ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.

Ja siis tarkennus: en millään lailla valita tai koe ongelmaksi, että minua ei lähestytä. En ole ikisinkku enkä epätoivoinen. Kiinnostaa vain tietää, että jos kerran naisilla on yleensä niin kauheasti vientiä, niin mitkä ovat sitten ne syyt, miksi juuri minun kohdallani ei koko ajan satele treffipyyntöjä eikä tule juttuseuraa ovista ja ikkunoista.

Kommentit (391)

Vierailija
361/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä voit joutua tuomiolle seksuaalisesta ahdistelusta jos erehdyt lähestymään tuntematonta naista. Ei miehet uskalla ottaa sitä riskiä enää.

Vierailija
362/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla maailmassa tullaan juttelemaan niitä näitä, jos juttu luistaa, saattaa mies pyytää naista kahville. Siinä kohdin voi sitten nainen sanoa, että ei kiitos, jos ei halua.

Suomessa ei kukaan tule juttelemaan muuten kuin ympäripäissään baarissa. Ei kaupoissa, kirjastoissa, kahviloissa, harrastuksen parissa. Johtuu siitä, ettei Suomessa ole treffailukulttuuria eikä toisaalta osata small talkia eikä aina käytöstapojakaan.

Itse lopetin naisille juttelun saatuani useasti kylmän, todella epäkohteliaan vastaanoton. Jopa niinkin on käynyt, että minua on kehoitettu lopettamaan oloni itse. Eli en halua joutua ilkeän käytöksen kohteeksi. Tosin on niinkin käynyt, että olen itse oleskellut ravintolan pystybaarissa ja viereeni on tullut nainen, joka on käskenyt minua painumaan emättimeen, vaikka en ole puhunut hänelle sanaakaan, tai vilkuillut häntä. Mielestäni tämä johtuu siitä, että en ole komea.

Miehenä olemisen käsikirja kertoo, että tuolloin nainen testaa onko tavannut miehen. Miehisen miehen reaktio olisi "agree & amplify" , hymyillä nätisti ja sanoa jotain positiivista. Nokkiinsa ottaminen kun viestii heikosta itsetunnosta.

Heikosta itsetunnosta ja puutteellisesta älystä viestii paljon vahvemmin Pick Up Artistien opetuslapsena olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä valo päällä:

Pitää vilkuttaa silmää, hiplata hametta, sipaista hiuksia, keikuttaa korkokenkää varpaiden varassa, pyöriä pyllyllä, hymyillä ja katsoa kohdetta kutsuvasti. Näillä lähtee!

Toisaalta, jos ketään sopivaa kohdetta ei näy, niin miksi vaivautua koko keikistelyyn.

Yksin sitä on monesti sulkeutuneen ja tahtomattaan vakavan näköinen. Ei tietenkään kaikki, toisilla vaan on se "f*ck me" leimattuna otsaan!

*Pitää vilkuttaa silmää, hiplata hametta, sipaista hiuksia, keikuttaa korkokenkää varpaiden varassa, pyöriä pyllyllä, hymyillä ja katsoa kohdetta kutsuvasti. *

No tämä kyllä kuvaa minua aika tarkkaan, vaikken olisi mitenkään isku päällä. Olen tuollainen hiton keikkuja.

Otan luonnostani myös katsekontaktia ihmisiin ympärilläni, mutta tästä olen opetellut pois, nimenomaan väärinkäsitysten vuoksi.

Yksi ketjun naisista, joita usein lähestytään :D

Vierailija
364/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatevärit ja olemus.

Näkyykö hoikka vyötärö ja pieni koko?

Klassinen madonna-h*ora -asetelma.

Jotkut naiset huokuvat arvokkuutta ja toiset kaikin tavoin helppoutta.

Vierailija
365/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ap menet "tyrkylle" ja vain passiivisena odotat miehiä lähestymään? Valikoi mieleisesi ja lähesty itse.

"Valitse mieleisesi"? Ei miehet ole mitään karkkipusseja joita vaan kaupasta valitaan. Mikään ei takaa että naisen tekemään aloitteeseen suhtaudutaan positiivisesti, saati sitten että siitä tulisi jotain. Taas puhutaan näin, että nainen saisi aina seuraa, sen kun vain valitsee!

No ei mutta naistenkin on hyvä saada välillä pakkeja eikä niitä passiivisena vaan saa. Eli rohkeasti jutuille tuntemattomien komistusten kanssa. Varaudu painamaan leukaa rintaan ja jatkamaan kohti uusia pettymyksiä.

Välillä? Entäs kun koko ajan.

Kukaan ei silti ole kenellekään suhdetta velkaa. Hyvä muistaa sukupuoleen katsomatta.

Sitten kun todella sisäistää tämän, osaa kohdella sitä treffikumppania arvostaen, ja se muuten toimii kumpaankin suuntaan.

N43, elämäni toisessa pitkässä suhteessa

Kyllähän minä sen tiedän. Haastan vain tuota palstalla vallitsevaa puhetapaa, että nainen saa aina seuraa, ei tarvi kuin mennä julkiselle paikalla olemaan olemassa. Ja jos jostain syystä tämä ei toimi, sen kuin "valitsee" miehen ja lähestyy. Täällä väitetään ihan säännöllisesti että se toimii kaikille naisille näin.

Uskon, että tiedät :)

Ajattelin, että ehkäpä menisi itkumiehille perille näin, kun vastaus on tarkoitettu naiseksi oletetulle kirjoittajalle :)

Vierailija
366/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä voit joutua tuomiolle seksuaalisesta ahdistelusta jos erehdyt lähestymään tuntematonta naista. Ei miehet uskalla ottaa sitä riskiä enää.

Siis miten siitä voi joutua tuomiolle? Lähestytkö naisia esim. lääppimällä heitä? Surullista, mutta tuostakaan Suomessa harvoin joutuu ns. tuomiolle oikeudessa, oletan että tätä tarkoitit. Lähestytkö naisia r.aiskausyrityksellä?

Vierailija
367/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatevärit ja olemus.

Jotkut naiset tekevät mitä vain päästäkseen mollaamaan toisia naisia helpoiksi ja hu0riksi. 🤷🏼

Vierailija
368/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ap menet "tyrkylle" ja vain passiivisena odotat miehiä lähestymään? Valikoi mieleisesi ja lähesty itse.

"Valitse mieleisesi"? Ei miehet ole mitään karkkipusseja joita vaan kaupasta valitaan. Mikään ei takaa että naisen tekemään aloitteeseen suhtaudutaan positiivisesti, saati sitten että siitä tulisi jotain. Taas puhutaan näin, että nainen saisi aina seuraa, sen kun vain valitsee!

Hohhoijjaa, valitse omiin kriteereihisi suhteuttaen potentiaalisimmilta vaikuttavat  ja selvitä onko sitä jotain?

Aloituksessa: "eivät tulekaan" paljastaa, että ap odottaa passiivisena ja ihmettelee kun miehet eivät tulekaan.

Eli voimme päätyä siihen ettei naisille tehdä usein aloitteita?

Vierailija
369/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kertakaan lukenut täällä tai muuallakaan, et livenä naisia lähestyttäis, oli mitä kokoa tahansa. Voitko linkittää sellaisen keskustelun? Netissä saa varmaan naiset varmasti miehiä enemmän kaikenlaisia lähestymisyrityksiä. Minäkin saan, vaikka todella vähän mitään somea käytän enkä todellakaan seuraa etsi.

N36

Mitä on sinun "vähän" somea? Itse olen vain Facebookissa eikä koskaan ole siellä tullut lähestymisyritystä vaikka olen sinua paljon nuorempi.

Vierailija
370/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaa, valitse omiin kriteereihisi suhteuttaen potentiaalisimmilta vaikuttavat  ja selvitä onko sitä jotain?

Aloituksessa: "eivät tulekaan" paljastaa, että ap odottaa passiivisena ja ihmettelee kun miehet eivät tulekaan.

Eli voimme päätyä siihen ettei naisille tehdä usein aloitteita?

Tottakai, massiivisella yhden trollin trollauksen otannalla.

Vierailija
371/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatevärit ja olemus.

Onko hoikka vyötärö ja pieni koko h$#@a- vai madonna-ominaisuus? Entä jos on pieni koko, mutta ei hoikka vyötärö, tai toisinpäin? Kumpi silloin on? Entä vaatevärit, mitkä ovat madonnavärejä ja mitkä h,:$avärejä?

Vierailija
372/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatevärit ja olemus.

Jotkut naiset tekevät mitä vain päästäkseen mollaamaan toisia naisia helpoiksi ja hu0riksi. 🤷🏼

Mistä sait kuvan, että lainaamasi kommentoija olisi nainen? Koska selvästikään ei ole.

Vierailija
373/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkästä lähestymisestä ilman ei-toivottua kähmimistä tulisi tuomio, ei olisi montaa vapaata miestä.

Vierailija
374/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatevärit ja olemus.

Yhtälailla jotkut miehetkin, mutta onko se sitten sallitumpaa ja ok kun kerran paheksut vain mollarinaisia?

Vierailija
375/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä lähestnyt naista, ei viitti kun kumminkin olisin sitten joku ahdistelija. Naiset on kyllä tehny paljon alotteita, tosin 90% on näistä päihtynyt niin ei kiinosta. Yksikin vaikutti aluksi mielenkiintoselta kun olin aamulla menossa kauppaan niin tarras kädestä kiinni ovien kohalla käveli mukana ja alko kertomaan itestään ja kyseli, sitten se meni ja osti 2pulloa kirkasta viinaa alkosta joten sanoin moi pitää mennä.

Vierailija
376/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitä meetoota. Eihän miehet niin hulluja ole, että ottavat riskin aiheettomista ahdistelusyytöksistä.

Olet kyllä aivan sekaisin jos kuvittelet, että tavalliset naiset huvikseen tehtailisi jotain ahdistelusyytteitä.

Ja ulkonäönkö perusteella mies muka pystyisi päättelemään tuntemattomien katraasta, kuka on  "tavallinen nainen". Pointti onkin siinä, ettei voi tietää, ja siksi on parasta varoa koko ajan. Nykyään! Kiitos meetoon!

Vierailija
377/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitä meetoota. Eihän miehet niin hulluja ole, että ottavat riskin aiheettomista ahdistelusyytöksistä.

Olet kyllä aivan sekaisin jos kuvittelet, että tavalliset naiset huvikseen tehtailisi jotain ahdistelusyytteitä.

Ja ulkonäönkö perusteella mies muka pystyisi päättelemään tuntemattomien katraasta, kuka on  "tavallinen nainen". Pointti onkin siinä, ettei voi tietää, ja siksi on parasta varoa koko ajan. Nykyään! Kiitos meetoon!

Pidä tuo. Kaikki voittavat.

Vierailija
378/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt vähän outoa, jos et erota naisesta ulkonäön tai alun tapailun ja ihastumisvaiheen aikana aikooko nainen tehtailla susta näitä syytteitä. Mielestäni voi katsoa vähän peiliin ja valita ensi kerralla paremmin. Vai mitä?

Vierailija
379/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koville ottaa kun enää ei saa edes ulimiesuhripoloinen rauhassa ahdistella, koko ajan varottava yhyy.

Vierailija
380/391 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälykellot soivat. Jos olet siellä yksin, sinussa on joko jotain vikaa tai saatat olla vaarallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä