Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos normaalipainoinen nainen istuu yksin baarissa/terassilla/kahvilassa, mistä johtuu että miehet eivät tulekaan juttelemaan?

Vierailija
02.06.2022 |

En tarkoita, että edellyttäisin edes miehiltä aloitteiden tekemistä, ja teen kyllä itse aina aloitteen, jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta todella monessa ketjussa on väitetty, että naisia tullaan jatkuvasti pyytämään treffeille ja iskemään, eikä tarvitse kuin istua jossain niin aina joku tulee juttelemaan. Itselleni tällaista ei käy melkein koskaan, ja haluaisinkin kuulla niitä syitä, mistä se johtuu. Ja joo, olen ihan tavallisen näköinen, mutta niin on suurin osa muistakin naisista, ja kuulemma pääsääntöisesti naisia isketään aina ja kaikkialla. Olen normaalipainoinen, pikemminkin hoikka kuin mitenkään roteva/tukeva/pyöreä. Näytän heterolta, on pitkät hiukset, kevyesti meikkiä, tavalliset naiselliset vaatteet, ei tätimäistä tyyliä, ei myöskään mitään kovin paljastavaa. Esim. tiukat farkut ja t-paita, tai joskus hamekin. Ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.

Ja siis tarkennus: en millään lailla valita tai koe ongelmaksi, että minua ei lähestytä. En ole ikisinkku enkä epätoivoinen. Kiinnostaa vain tietää, että jos kerran naisilla on yleensä niin kauheasti vientiä, niin mitkä ovat sitten ne syyt, miksi juuri minun kohdallani ei koko ajan satele treffipyyntöjä eikä tule juttuseuraa ovista ja ikkunoista.

Kommentit (391)

Vierailija
301/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä murheet! Taidatte olla teini-ikäisiä.

Vierailija
302/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi odottaa että mies tulee juttelemaan. Teen aina itse aloitteen. 

Et ilmeisesti lukenut koko ketjua. En odottelekaan kenenkään tulevan juttelemaan, ja ketjun alkupäässä kerroin tekeväni aina itse aloitteen, jos joku ihminen kiinnostaa. Kirjoitin myös muistaakseni jo ekassa viestissä, että en kow millään lailla ongelmaksi sitä, ettei minulle tule tuntemattomat miehet tekemään tuttavuutta. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

", niin mikä juttu MINUSSA ITSESSÄNI on se syy".

Saahan tästä keskustella, mutta ei tähän voi vastausta näin löytää (näkemättä & tapaamatta).

Vierailija
304/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne uskalla tulla juttelemaan. Ei kannata uskoa näitä juttuja täällä, ne on lähinnä miesten kirjoittamia. Ehkäpä jotain super kaunottaria tullaan jututtamaan jatkuvasti, mutta heitä on ehkä 2% naisista.

Jaa, minä taas olen kuullut että todella hyvännäköisiä ei lähestytä koska silloin pakkien saaminen tuntuisi vielä pahemmalta. Mitä uskoa?

Vierailija
305/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä murheet! Taidatte olla teini-ikäisiä.

Sulta on mennyt ketjun ja aloituksen pointti ja tarkoitus kokonaan ohi...

Vierailija
306/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku alapeukuttaja ei ymmärtänyt, niin tarkoitin "kunnollisen näköisellä" sitä, että miehille tulee vibat "okei toi ei ainakaan lähtis leikkiin mukaan, jätetään suosiolla väliin".

En siis tarkoita, että miesrintamalla menestyneempi kaveri olisi jotenkin huono nainen, tai että kaikki miehet vihaisivat esim silmälaseja.

En tiedä onko ajat muuttuneet, mutta omassa nuoruudessani kyllä ihan suoraan osoitettiin, ettei "rillipiru" (nimenomaan tällä nimityksellä) ollut tervetullut porukkaan.

Vierailija
307/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkästään jätä lähestymättä, vaan myös ignooraan lähestymisyritykset. Jos kerran miesten tekemät aloitteet on ahdistelua, niin sitten on myös naisten tekemät. 

Vierailija
308/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen muille niin kuin tekisin itselleni, eli toivon että ihmiset jättäisivät minut rauhaan.

M29

Oikein! Itse saatan iltavuoron jälkeen käydä parilla kaljalla, yksin. Ehkä luen päivän lehdet. Ikinä en menisi muillekaan puhumaan jos on pöydässä itsekseenn. Ja kukaan ei jaksa yksin baarissa hillua pilkkuun asti, että ne todelliset "jututtajat" kaivautuvat koloistaan.

N30

Vierailija
309/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RBF.

Vierailija
310/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se ole mikään ihme kun me naiset järjesteään kaikenmaailman miituuta ja haukutaan joka foorumulla miehiä, syytetään heitä ahdistelusta, haadtetaan oikeuteen jne....

kuka siinä nyt enää uskaltaa oikeasti face to face ketään enää lähestyä.

Ei kyse ole uskaltamisesta vaan halut lähestyä on menneet.

Vierailija
311/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivautua, ei kannata yrittää mitään iskemistä, se on helposti ahdistelua jos toinen osapuoli ei tykkääkään jos esim lähestysyrityksesi on kömpelö vaikka kokemattomuuden tai humalan takia, seurauksena on vain syyttelyä, mies on raiskaaja ja pahoinpitelijä ja kaikin tavoin alistaa ja rääkkää naisia, näin meille kerrotaan. Sitten ihmetellään kun miehiä ei kiinnosta osallistua kotileikkeihin ja avioliittoihin. siitä kuinka mies ei pidä vanhempainvapaita tai tee kotitöitä. Lopulta nainen vie lapset ja mies muuttaa yhteisestä kodista kerrostalokaksioon maksamaan elatusmaksuja.

Vierailija
312/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa ei enää jutella

Miehet on rationaalisia. Vain pimpsaan kannattaa panostaa.  Ei kai tuossa mitään menetä.

Vierailija
313/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykyaikana miehet saa tuntemattomia naisia lähestyä. Tuloksessa on muutama vaihtoehto. Nainen suuttuu ja alkaa haukkumaan, nainen ahdistuu ja haastaa oikeuteen tai hyvin hyvin harvinaisesti se päätyy hyvään lopputulokseen

Oletko kokeillut?

Olen, syytteillä ei ole kuin uhkailtu onneksi. Haukkumisen ja suuttumisen olen olen kuunnellut todella monta kertaa ja varmaan kaksi kertaa olen kelvannut hetkelliseksi juttu seuraksi

Juttuseuraksi koulutettu ja hyvän yleistiedon omaava (nainen) haluaa toki kaltaisiaan (miehiä), ei ulitampioita.

Vierailija
314/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset lähtökohtaisesti katsovat, kuin halpaa makkaraa, jos tuntemattomana istun pöytään ja alan jututtamaan. Enkä ole mikään outo ilmestys edes vaan hyvin toimeentuleva ja ihan ok näköinen. En halua kokea tuota fiilistä enää ja siksi olen ollut nyt 4 vuotta sinkkuna. Naiset ovat suuresti yliarvostettuja. Ei tervekätinen mies naista tarvitse.

Vierailija
315/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, että tulisin siihen jotain juttelemaan uppo-oudolle ihmiselle. Miksi tulisin?

Vierailija
316/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ap menet "tyrkylle" ja vain passiivisena odotat miehiä lähestymään? Valikoi mieleisesi ja lähesty itse.

Vierailija
317/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo tappoi viimeisetkin aloitteet?

Vierailija
318/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ap menet "tyrkylle" ja vain passiivisena odotat miehiä lähestymään? Valikoi mieleisesi ja lähesty itse.

"Valitse mieleisesi"? Ei miehet ole mitään karkkipusseja joita vaan kaupasta valitaan. Mikään ei takaa että naisen tekemään aloitteeseen suhtaudutaan positiivisesti, saati sitten että siitä tulisi jotain. Taas puhutaan näin, että nainen saisi aina seuraa, sen kun vain valitsee!

Vierailija
319/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset lähtökohtaisesti katsovat, kuin halpaa makkaraa, jos tuntemattomana istun pöytään ja alan jututtamaan. Enkä ole mikään outo ilmestys edes vaan hyvin toimeentuleva ja ihan ok näköinen. En halua kokea tuota fiilistä enää ja siksi olen ollut nyt 4 vuotta sinkkuna. Naiset ovat suuresti yliarvostettuja. Ei tervekätinen mies naista tarvitse.

En minä ainakaan katso halveksuvasti, mutta turvallisuuteni puolesta pelkään aina tuntemattoman lähestyessä. Todella monet meistä joutuu olemaan tylyjä,, koska ystävällisyys on johtanut todellisiin vaaratilanteisiin.

Vierailija
320/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Valitse mieleisesi"? Ei miehet ole mitään karkkipusseja joita vaan kaupasta valitaan. Mikään ei takaa että naisen tekemään aloitteeseen suhtaudutaan positiivisesti, saati sitten että siitä tulisi jotain. Taas puhutaan näin, että nainen saisi aina seuraa, sen kun vain valitsee!

Hohhoijjaa, valitse omiin kriteereihisi suhteuttaen potentiaalisimmilta vaikuttavat  ja selvitä onko sitä jotain?

Aloituksessa: "eivät tulekaan" paljastaa, että ap odottaa passiivisena ja ihmettelee kun miehet eivät tulekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän