Jos normaalipainoinen nainen istuu yksin baarissa/terassilla/kahvilassa, mistä johtuu että miehet eivät tulekaan juttelemaan?
En tarkoita, että edellyttäisin edes miehiltä aloitteiden tekemistä, ja teen kyllä itse aina aloitteen, jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta todella monessa ketjussa on väitetty, että naisia tullaan jatkuvasti pyytämään treffeille ja iskemään, eikä tarvitse kuin istua jossain niin aina joku tulee juttelemaan. Itselleni tällaista ei käy melkein koskaan, ja haluaisinkin kuulla niitä syitä, mistä se johtuu. Ja joo, olen ihan tavallisen näköinen, mutta niin on suurin osa muistakin naisista, ja kuulemma pääsääntöisesti naisia isketään aina ja kaikkialla. Olen normaalipainoinen, pikemminkin hoikka kuin mitenkään roteva/tukeva/pyöreä. Näytän heterolta, on pitkät hiukset, kevyesti meikkiä, tavalliset naiselliset vaatteet, ei tätimäistä tyyliä, ei myöskään mitään kovin paljastavaa. Esim. tiukat farkut ja t-paita, tai joskus hamekin. Ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.
Ja siis tarkennus: en millään lailla valita tai koe ongelmaksi, että minua ei lähestytä. En ole ikisinkku enkä epätoivoinen. Kiinnostaa vain tietää, että jos kerran naisilla on yleensä niin kauheasti vientiä, niin mitkä ovat sitten ne syyt, miksi juuri minun kohdallani ei koko ajan satele treffipyyntöjä eikä tule juttuseuraa ovista ja ikkunoista.
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreä valo päällä:
Pitää vilkuttaa silmää, hiplata hametta, sipaista hiuksia, keikuttaa korkokenkää varpaiden varassa, pyöriä pyllyllä, hymyillä ja katsoa kohdetta kutsuvasti. Näillä lähtee!Toisaalta, jos ketään sopivaa kohdetta ei näy, niin miksi vaivautua koko keikistelyyn.
Yksin sitä on monesti sulkeutuneen ja tahtomattaan vakavan näköinen. Ei tietenkään kaikki, toisilla vaan on se "f*ck me" leimattuna otsaan!
No tuo kyllä kuvaa minua aika tarkkaan, vaikken olisi mitenkään isku päällä. Olen tuollainen hiton keikkuja.
Otan luonnostani myös katsekontaktia ihmisiin ympärilläni, mutta tästä olen opetellut pois, nimenomaan väärinkäsitysten vuoksi.
Yksi ketjun naisista, joita usein lähestytään :D
Onko nuo yllämainitut maneerit oikeasti muka jotain universaaleja Olen huomannut sinut, tule luokseni juttelemaan-signaaleja miehille? 🤔
Jos mies ja nainen on molemmat kännissä, se on aina naisen luvaton käyttöönotto koska nainen ei voi päihtymystilan takia antaa pätevästi suostumusta. Lisäksi missään ei ole edes määritelty suostumuksen antamista, lisäksi suostumus pitää aina antaa erikseen joka asiaan. Jos nainen imee sun ruumiinosaa, se ei tarkoita että saat ilman suostumusta tehdä mitään muuta. Miehellä on aina se riski että nainen vaan päättää huomenna tai 20v päästä että se oli luvaton seksi ja koko yhteiskunta on samaa mieltä ja tuomitsee sinut oikeudessa ja sosiaalisesti.
Hyvin harvalla naisella on samoja mielenkiinnon kohteita kuin minulla, joten on aivan turha ängetä tuntemattoman seuraan. En tosin käykään baareissa usein, ehkä muutaman kerran vuodessa ja silloinkin päivällä, koska en jaksa katsella ja kuunnella kännisiä ääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sata kerrosta pakkelia naamassa? Juu kiitos ei.
Esim. instatähdillä on reilusti meikkiä, mutta ei se tunnu ketään muita haittaavan. Kardashianin perheen naiset hyvänä esimerkkinä. Harva nainen on kaunis ilman meikkiä, oikeasti, moni on täysin erinäköinenkin ilman meikkiä. Kauneimmilla naisilla on eniten meikkiä. Tätä miehet eivät monesti ymmärrä.
Eräs naispuolinen kaverini ei meikkaa ja hän on kauneimpia tietämiäni naisia. Meikkaaminen ja itsensä esittely ei ole hänen juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Hälykellot soivat. Jos olet siellä yksin, sinussa on joko jotain vikaa tai saatat olla vaarallinen.
Niin ne ajat muuttuu. 20 vuotta sitten yksinäinen nainen saisi halutessaan heti seuraa pöytään aloitusrepliikillä "Mitäs noin kaunis neito täällä yksin istuu?"
Siis ihan klassikko. Toki miehelle erittäin riskialtis lähestymistapa. Vaatisi jotain viilaamista nykyaikaan...
Muualla kuin treffisovelluksessa aikuinen mies ei saa enää lähestyä teinityttöä, aikuista, ei naista eikä miestä. Lähestyminen on nyt seksuaalista ahdistelua ja häirintää joihin jopa sivullisilla on oikeus puuttua ja miehelle sillä voi olla vakavia seurauksia, työpaikka tai opiskelupaikka esim lähtee, mitään todisteita mistään epäasiallisesta ei edes vaadita. Riittää naisen sana.
Naisten seksuaalinen vapaus on maksimoitu ja miesten minimoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hälykellot soivat. Jos olet siellä yksin, sinussa on joko jotain vikaa tai saatat olla vaarallinen.
Niin ne ajat muuttuu. 20 vuotta sitten yksinäinen nainen saisi halutessaan heti seuraa pöytään aloitusrepliikillä "Mitäs noin kaunis neito täällä yksin istuu?"
Siis ihan klassikko. Toki miehelle erittäin riskialtis lähestymistapa. Vaatisi jotain viilaamista nykyaikaan...
Ilmiselvää häirintää. Ensinnäkin arvostelt tuntemattoman ulkomuotoa ja oletit sukupuolen.
Nykyaikainen versio menisi esim. hei, anteeksi että häiritsen, minun nimeni on Herra 47, olen male representing hetero, mun mun pronominit on him/his. Olisitko kiinnostunut keskustelemaan ilmastonmuutoksesta, tässä olis mun IG ja snäppi.
Onpa tän palstan miehet pihalla.
Normaalit miehet jatkaa yhä naisten pokaamista eikä heitä huudella raiskaajiksi.
Odotan tilaisuutta tehdä rikosilmoitus tai ilmoitus HR:ään tai vastaava naisen minuun kohdistamasta häirinnästä tai ahdistelusta, naiset ovat monta kertaa käyneet ravintolassa, festareilla, laivalla ja yksityisasunnossa ilman lupaa kiinni, kosketelleet tiedätte kyllä mitä. Pidän myös huolta että asia saa julkisuutta. #mentoo #believe_all_men
miksen mä voita lotossa vaikka en edes lottoa???? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäs mennä juttelemaan tuntemattomalle?
Väität siis, että täällä olevat miehet ovatkin huijanneet, kun kaikki naiset saavat kuulemma miesseuraa ihan tuosta noin vaan.
jokainen nainen saa helposti miesseuraa, kun edes viitsii tehdä alotteita. ei ne miehetkään itsekseen tule hakemaan kotoa, kahvilasta, kauppajonosta tai kirjastosta.
En ole mikään bambisilmä, malli tai mitään muutakaan mitä ketjussa on mainittu (laiha ym.) Lyhyt pienisilmäinen.. jostain syystä on vuosien varrella varsinkin nuorempana tultu kotoa hakemaan useamman kerran, työpaikoilla ym. Treffipyyntöjä on riittänyt. Tosin pidempi aikaisten seurustelujen vuoksi useammalle joutunut kieltäytymään.
Ja en todellakaan edusta mitään aiemmin tai nykyisin vallitsevaa kauneusihannetta.
Meikkaaminen no satunnaisesti, joten sekään ei ole vaade. Useammin kuullut kuinka olen niin ihanan luonnollinen.
Ei kannata ottaa niin vakavasti kaikkea mitä muut sanoo tai esittää tekemään. Ole oma itsesi se on hyvä.
Naiset ovat itse kertoneet kuinka jo katse on ahdistelua.