Jos normaalipainoinen nainen istuu yksin baarissa/terassilla/kahvilassa, mistä johtuu että miehet eivät tulekaan juttelemaan?
En tarkoita, että edellyttäisin edes miehiltä aloitteiden tekemistä, ja teen kyllä itse aina aloitteen, jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta todella monessa ketjussa on väitetty, että naisia tullaan jatkuvasti pyytämään treffeille ja iskemään, eikä tarvitse kuin istua jossain niin aina joku tulee juttelemaan. Itselleni tällaista ei käy melkein koskaan, ja haluaisinkin kuulla niitä syitä, mistä se johtuu. Ja joo, olen ihan tavallisen näköinen, mutta niin on suurin osa muistakin naisista, ja kuulemma pääsääntöisesti naisia isketään aina ja kaikkialla. Olen normaalipainoinen, pikemminkin hoikka kuin mitenkään roteva/tukeva/pyöreä. Näytän heterolta, on pitkät hiukset, kevyesti meikkiä, tavalliset naiselliset vaatteet, ei tätimäistä tyyliä, ei myöskään mitään kovin paljastavaa. Esim. tiukat farkut ja t-paita, tai joskus hamekin. Ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.
Ja siis tarkennus: en millään lailla valita tai koe ongelmaksi, että minua ei lähestytä. En ole ikisinkku enkä epätoivoinen. Kiinnostaa vain tietää, että jos kerran naisilla on yleensä niin kauheasti vientiä, niin mitkä ovat sitten ne syyt, miksi juuri minun kohdallani ei koko ajan satele treffipyyntöjä eikä tule juttuseuraa ovista ja ikkunoista.
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Olet yksinkertaisesti ruma vaan.
Miksi tämä ei sitten ole ollut esteenä parisuhteen tai erilaisten säätöjen muodostumiseen? Luulisi, että jos on ruma, olisi ollut ongelmia löytää kumppaniakin.
Hauskoja vastauksia. Ei miehet lähesty Suomessa kokemukseni mukaan, varsinkaan jos nainen on vähänkään näyttävämpi. Kaukaa saattavat viheltää ja tööttäillä. Italiassa kun olin 18-veenä, nuoret miehet riensi kilpaa avaamaan ovia. :)
Vierailija kirjoitti:
En pelkästään jätä lähestymättä, vaan myös ignooraan lähestymisyritykset. Jos kerran miesten tekemät aloitteet on ahdistelua, niin sitten on myös naisten tekemät.
Millaisia sinun tekemäsi lähestymisyritykset ovat, jos ne voi tulkita ahdisteluksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ap menet "tyrkylle" ja vain passiivisena odotat miehiä lähestymään? Valikoi mieleisesi ja lähesty itse.
"Valitse mieleisesi"? Ei miehet ole mitään karkkipusseja joita vaan kaupasta valitaan. Mikään ei takaa että naisen tekemään aloitteeseen suhtaudutaan positiivisesti, saati sitten että siitä tulisi jotain. Taas puhutaan näin, että nainen saisi aina seuraa, sen kun vain valitsee!
Hohhoijjaa, valitse omiin kriteereihisi suhteuttaen potentiaalisimmilta vaikuttavat ja selvitä onko sitä jotain?
Aloituksessa: "eivät tulekaan" paljastaa, että ap odottaa passiivisena ja ihmettelee kun miehet eivät tulekaan.
Rautalankaa: Niin, kun on väitetty, että naisten on aina helppo löytää parisuhde, koska heidän ei tarvitse kuin astua kotiovesta ulos, niin heti alkavat miehet flirttailla, tulee treffikutsuja, miehet tulevat juttelemaan ja suorastaan tyrkyttävät itseään sekä sänkyyn että parisuhteeseen. "Miehet eivät tulekaan" tarkoittaa tässä, että palstalla totuutena selitetty ilmiö ei näytäkään olevan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset lähtökohtaisesti katsovat, kuin halpaa makkaraa, jos tuntemattomana istun pöytään ja alan jututtamaan. Enkä ole mikään outo ilmestys edes vaan hyvin toimeentuleva ja ihan ok näköinen. En halua kokea tuota fiilistä enää ja siksi olen ollut nyt 4 vuotta sinkkuna. Naiset ovat suuresti yliarvostettuja. Ei tervekätinen mies naista tarvitse.
Sitten kun siinä on pitkä tovi rupateltu ja alan tehdä lähtöä, mies hermostuu, kun hänellä meni ilta hukkaan kun pimmpiä ei tullutkaan vastineeksi. Siinä saa vielä kuulla huorittelua miehen ajan tuhlaamisesta. Se tuntemattoman kanssa juttelu ei oikein innosta, kun ei tiedä, miten huonotapainen äykkäpää siinä seuraan tuppautuu.
Joo, ei kannata tosiaan lähteä juttelemaan tuolla perusteella. Kun olisit lähtöä tekemässä itse ainakin kysyisin, haluaisitko tavata vaikka terassikahveilla joku päivä. Kyllä kärsivällisyys riittää siihen, että mulle ehdotetaan sinun suunnaltasi noita pimppijuttuja, kun olen sinut onnistunut hurmaamaan. Tällaisiakin olet voinut periaatteellasi missata. Elämä on riskien ottoa ja niiden hallintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ei sitten ole ollut esteenä parisuhteen tai erilaisten säätöjen muodostumiseen? Luulisi, että jos on ruma, olisi ollut ongelmia löytää kumppaniakin.
Joillekin reikä kuin reikä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset lähtökohtaisesti katsovat, kuin halpaa makkaraa, jos tuntemattomana istun pöytään ja alan jututtamaan. Enkä ole mikään outo ilmestys edes vaan hyvin toimeentuleva ja ihan ok näköinen. En halua kokea tuota fiilistä enää ja siksi olen ollut nyt 4 vuotta sinkkuna. Naiset ovat suuresti yliarvostettuja. Ei tervekätinen mies naista tarvitse.
En minä ainakaan katso halveksuvasti, mutta turvallisuuteni puolesta pelkään aina tuntemattoman lähestyessä. Todella monet meistä joutuu olemaan tylyjä,, koska ystävällisyys on johtanut todellisiin vaaratilanteisiin.
Eikö tuo ole aika rankkaa elää elämäänsä varmuuden vuoksi pelkäämällä kun joillekin on tullut ongelmia ystävällisyydestä ja Tuoko on se syy mikä oikeuttaa naisten vihan miehiä kohtaan?
Se joku olen minä itse. Ystävällisyys tuntemattomalle johti väkivallan kohteeksi joutumiseen. En vihaa ketään, mutta kyllä, olen nykyään varuillani. Ja kyllä, on se rankkaa. Toivon ettei tuota olisi koskaan tapahtunut mutta niin vain kävi ja nyt yritän selvitä parhaani mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kasvoiltasi yhtä nätti kuin ajattelet olevan vartalostasi.
Et ole älyltäsi yhtä nätti kuin ajattelet olevasi vartaloltasi.
Miksi tässä pitäisi nätti olla älyltä, kun puhutaan suoraa asiaa miksi ei ehkä kiinnosta?
Piikki tollolle, joka ei osaa taivuttaa suomen kieltä (äidinkieltään?) oikein ja silti parjaa näkemättä muita.
olevani
olevasi
olevan
olevamme
olevanne
olevansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä pitäisi nätti olla älyltä, kun puhutaan suoraa asiaa miksi ei ehkä kiinnosta?
Miksi tässä pitäisi älytä, kun puhutaan että yhtä vartalosta kasvot? Kiinnosta nätti?
Miehet voisi lopettaa sen lähestymisen naisiin, niin kaikki voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se ulkonäkö ei siis olekaan ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun siinä on pitkä tovi rupateltu ja alan tehdä lähtöä, mies hermostuu, kun hänellä meni ilta hukkaan kun pimmpiä ei tullutkaan vastineeksi. Siinä saa vielä kuulla huorittelua miehen ajan tuhlaamisesta. Se tuntemattoman kanssa juttelu ei oikein innosta, kun ei tiedä, miten huonotapainen äykkäpää siinä seuraan tuppautuu.
Joo, ei kannata tosiaan lähteä juttelemaan tuolla perusteella. Kun olisit lähtöä tekemässä itse ainakin kysyisin, haluaisitko tavata vaikka terassikahveilla joku päivä. Kyllä kärsivällisyys riittää siihen, että mulle ehdotetaan sinun suunnaltasi noita pimppijuttuja, kun olen sinut onnistunut hurmaamaan. Tällaisiakin olet voinut periaatteellasi missata. Elämä on riskien ottoa ja niiden hallintaa.
:D
Anteeksi vain, kaikesta huomaa, että sinulle eivät naiset ole ehdotelleet yhtään mitään.
Eräs naisilta varsin suoriakin ehdotuksia saanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä pitäisi älytä, kun puhutaan että yhtä vartalosta kasvot? Kiinnosta nätti?
Miksi tässä pitäisi dada-runous kiinnosta nätti
Musta neliö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ap menet "tyrkylle" ja vain passiivisena odotat miehiä lähestymään? Valikoi mieleisesi ja lähesty itse.
"Valitse mieleisesi"? Ei miehet ole mitään karkkipusseja joita vaan kaupasta valitaan. Mikään ei takaa että naisen tekemään aloitteeseen suhtaudutaan positiivisesti, saati sitten että siitä tulisi jotain. Taas puhutaan näin, että nainen saisi aina seuraa, sen kun vain valitsee!
No ei mutta naistenkin on hyvä saada välillä pakkeja eikä niitä passiivisena vaan saa. Eli rohkeasti jutuille tuntemattomien komistusten kanssa. Varaudu painamaan leukaa rintaan ja jatkamaan kohti uusia pettymyksiä.
Välillä? Entäs kun koko ajan.
Kukaan ei silti ole kenellekään suhdetta velkaa. Hyvä muistaa sukupuoleen katsomatta.
Sitten kun todella sisäistää tämän, osaa kohdella sitä treffikumppania arvostaen, ja se muuten toimii kumpaankin suuntaan.
N43, elämäni toisessa pitkässä suhteessa
Enpä ole kertakaan lukenut täällä tai muuallakaan, et livenä naisia lähestyttäis, oli mitä kokoa tahansa. Voitko linkittää sellaisen keskustelun? Netissä saa varmaan naiset varmasti miehiä enemmän kaikenlaisia lähestymisyrityksiä. Minäkin saan, vaikka todella vähän mitään somea käytän enkä todellakaan seuraa etsi.
N36
Vihreä valo päällä:
Pitää vilkuttaa silmää, hiplata hametta, sipaista hiuksia, keikuttaa korkokenkää varpaiden varassa, pyöriä pyllyllä, hymyillä ja katsoa kohdetta kutsuvasti. Näillä lähtee!
Toisaalta, jos ketään sopivaa kohdetta ei näy, niin miksi vaivautua koko keikistelyyn.
Yksin sitä on monesti sulkeutuneen ja tahtomattaan vakavan näköinen. Ei tietenkään kaikki, toisilla vaan on se "f*ck me" leimattuna otsaan!
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kertakaan lukenut täällä tai muuallakaan, et livenä naisia lähestyttäis, oli mitä kokoa tahansa. Voitko linkittää sellaisen keskustelun? Netissä saa varmaan naiset varmasti miehiä enemmän kaikenlaisia lähestymisyrityksiä. Minäkin saan, vaikka todella vähän mitään somea käytän enkä todellakaan seuraa etsi.
N36
Missä saat näitä lähestymisyrityksiä netissä, jos käytät todella vähän edes somea? Jotenkin huvittavaa, miten hyvin sukupuoli näkyy jopa kirjoitustavassa... Ja sitten loppuun tuo N36, N28, N47 tms. ja trollaus on valmis, muka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mutta naistenkin on hyvä saada välillä pakkeja eikä niitä passiivisena vaan saa. Eli rohkeasti jutuille tuntemattomien komistusten kanssa. Varaudu painamaan leukaa rintaan ja jatkamaan kohti uusia pettymyksiä.
Välillä? Entäs kun koko ajan.
Kukaan ei silti ole kenellekään suhdetta velkaa. Hyvä muistaa sukupuoleen katsomatta.
Sitten kun todella sisäistää tämän, osaa kohdella sitä treffikumppania arvostaen, ja se muuten toimii kumpaankin suuntaan.
N43, elämäni toisessa pitkässä suhteessa
Kyllähän minä sen tiedän. Haastan vain tuota palstalla vallitsevaa puhetapaa, että nainen saa aina seuraa, ei tarvi kuin mennä julkiselle paikalla olemaan olemassa. Ja jos jostain syystä tämä ei toimi, sen kuin "valitsee" miehen ja lähestyy. Täällä väitetään ihan säännöllisesti että se toimii kaikille naisille näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiesten mukaan kertaviihteeksi, mutta ei suhteeseen.
Ei, vaan ap vertaa vallitsevaa tilannetta siihen, mitä palstan katkerat miesneitsyet väittävät tapahtuvan, kun nainen näyttäytyy julkisella paikalla.