Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko tällaisesta? Puoliso lähdössä kavereiden kanssa samaan matkakohteeseen kuin me yhdessä

Vierailija
31.05.2022 |

Ollaan pitkään haaveiltu etelän lomasta, ja ostettiin talvella Kreikan matka, siis aviopuolisoni ja minä. Keväällä hänen kaveriporukka kuitenkin alkoi puhumaan, että kun korona on ohi niin lähdettäisikö kaveriporukalla (ilman puolisoita) etelään. Ja varasivat kaveriporukalla matkan samaan matkakohteeseen kuin mihin me olemme menossa kuukautta myöhemmin. Sinänsä on sattumaa, että kohde on sama, ne muut päätti sen kohteen ja puolisoni haluaa mukaan, koska ovat hänen hyviä kavereita. En vastusta kavereiden kanssa matlustelua, mutta nyt korpeaa kyllä paljon, että matkakohde on sama kuin mihin me menemme pariskuntana kuukautta myöhemmin meidän ns. unelmalomalle. Ärsyttää, että mikseivät voineet mennä vaikka Italiaan tai Espanjaan. Suuttuisitko sinä tällaisesta?

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olisin ap, herättelisin vähän miestä.

Jäisi matkat väliin nyt ainakin.

Vierailija
102/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehellä oli joskus nuorempana semmoinen omituinen "en voi sanoa kavereille että haluan olla vaimon kanssa, ettei ne pidä tossun alla olevana ja lakkaa kutsumasta mukaan"-asenne. Piti siis joka menoon lähteä mukaan mihin kaveritkin, olisiko jostain saman tyylisestä kyse? Ei voi kavereitten edessä sanoa että haluaa vaimon kanssa romanttisen lomakokemuksen tuommoisessa paikassa, se ei olisi tarpeeksi miehekästä? Oma mies on luojan kiitos päässyt tässä vuosien varrella yli tuosta rasittavasta ajatusmallista.

Vähän tuollaista miehelläni kyllä on, ikävä vain että ei ole vuosien varrella päässyt siitä eroon kuten sinun miehesi. Ap

Kyllä miehet on sitten tyhmiä...onneksi itsellä ei ole sellaista riesana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata suuttuu. Ensimmäisen maailman ongelma. Hellitä vähän niin on mukavampaa.

Vierailija
104/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekästä juuri on laittaa nainen ykköseksi. Toki idiootit ei sitä ymmärrä.

Vierailija
105/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kannata suuttuu. Ensimmäisen maailman ongelma. Hellitä vähän niin on mukavampaa.

Ai että mistään ei saisi koskaan loukkaantua tai pettyä tai suuttua, koska etiopiassalapsetnäkeenälkää.

Vierailija
106/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ymmärtää jotenkin ja luottaa mieheensä, mutta asia harmittaa.

Minua v-tuttaisi. Kaksi reissua noin lyhyellä ajalla ja samaan paikkaan. Taisi mies tehdä lupauksen kavereilleen ennenkuin ajatteli.

Miesporukoiden keskinäiset reissut epäilyttää. En puhu omasta kokemuksesta, elämäntilannettani en avaa. Tuttavapiirissä on kyllä kaikenlaista kuultu noista miesmatkoista. Moni onnistuu peittämään jälkensä, kaikki ei.

Vierailija
107/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mistään ei saisi koskaan loukkaantua tai pettyä tai suuttua, koska etiopiassalapsetnäkeenälkää.

Nykyversio siitä on, että ei saa loukkaantua, pettyä tai suuttua, koska Euroopassa on sota meneillään.

Vierailija
108/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja nämä, joissa ei yhtään ymmärretä miksi AP:ta harmittaa.

Vierailija
109/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja kommentteja nämä, joissa ei yhtään ymmärretä miksi AP:ta harmittaa.

Palstamiesten kommentit on aina outoja.

Vierailija
110/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis osoittaa miehisyyttään pilaamalla oman parisuhteensa.

Sillä lailla.

Vierailija
111/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalau**🤣 kaikesta sitä näköjään voi suuttua 😂

Vierailija
112/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Ei se ole enää molemmille uusi kohde eikä seikkailu ja uuden kohteen tutkimisreissu, jos miehesi on jo kyseisessä paikassa käynyt! Miksei miehesi vastustanut kaveriporukassa kohdetta tai jättäytynyt pois reissusta?

Vierailija
113/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelimme kaverini kanssa matkaa ja kohdevaihtoehdoiksi olimme rajanneet x, y ja z. Mun mies sanoi, että eeiii, ette kai te x:ään mene, kun hän haluaisi mennä sinne mun kanssani ja että se olisi molemmille uusi paikka... häh? 🤔😀 Olimme siis aiemmin alustavasti puhuneet mahdollisesta x:n matkasta seuraavana vuonna. En ihan ymmärtänyt (tai oikeastaan ymmärrä vieläkään) hänen ajattelumalliaan, koska itse tykkään käydä useita kertoja samoissa paikoissa enkä tajua miten se kohteen tai matkan hohtoa vähentää. No, päädyimme kaverini kanssa lopulta kuitenkin valitsemaan (muista syistä) kohteen y, joten se siitä. Ja miehen kanssa menimme kohteeseen x seuraavana vuonna.

Edelleen olen sitä mieltä, että on vain käytännöllistä jos matkakumppani tuntee vähän paikkoja jo. Osaa liikkua kohteessa, tietää hyviä käytännön vinkkejä jne. Aina joka reissulla löytää kuitenkin uusia asioita ja kokee eri matkakumppanin kanssa asioita kenties erilaisesta näkökulmasta. Eivät ne reissut identtisiä ole kuitenkaan.

Vierailija
114/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Santorini ole juuri pariskunnille tarkoitettu matkakohde? Erikoista, että miehen kaverit halusi juuri sinne lähteä eikä esim.Kreetalle tai Rodokselle.

Itse olen matkustellut useamman kerran Nizzassa, jossa oli ympäristössä tosi paljon nähtävää. Matkustin aika paljon kavereitten kanssa, mutta kahdella vikalla reissulla mies innostui lähtemään myös (eri reissu). Me tehtiin aika paljon eri asioita siellä kavereitten kanssa, mutta toki johonkin samoihin paikkoihin mentiin myös miehen kanssa kuten Monacoon. 

Ihmiset ovat erilaisia. Itse olin joka kerta innoissani Nizzan matkasta, mutta miehelle se oli se eka reissu, joka oli hänelle uskomaton. Kun meni toisen kerran, ei kohde ollutkaan enää niin "hieno". Sama juttu tapahtui viime kesänä Naantalin kanssa, jonne mentiin kahtena viikonloppuna, vain 2 viikkoa toisistaan. Toisella reissulla hän totesi, että Naantali on nyt nähty, ettei hän halua matkustaa sinne vähään aikaan.

No, toivotaan, että miehesi on fiksumpi, eikä pilaa sinun innostustasi. Toisaalta Santorini nyt on huomattavasti isompi paikka kuin Naantali, jossa riittää paljon nähtävää. Aika törppö täytyy olla, jos latistaa toisen tunnelman.

Uskon, että reissusta tulee hieno, kun katselee näitä tämän hetkisiä kesäsäitä Suomessa!

No, minun opiskeluporukka halusi väen väkisin kurssimatkalle Gardajärvelle, vaikka ei se todellakaan mikään nuorisoporukan hauskanpitopaikka, eläkeläisten ja häämatkalaisten suosiossa ennemmin. Eikä siellä paljon muita sitten ollutkaan kuin brittimummoja ja me, kiva reissu silti ja hienot oli maisemat, mutta edelleen olen sitä mieltä että siellä olisi ollut kivempi käydä puolison tai vaikka oman äidin kanssa, ja kaveriporukan juhlimisreissulle olisi löytynyt paljon mielekkäämpiäkin vaihtoehtoja. Mut kaikki ei kai ajattele sitten samoin.

Vierailija
115/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän tylsältä tuntuis. Itselle kävi niin että mies meni meidän yhdessä haaveilemaan lomakohteeseen työmatkan yhteydessä naispuolisen työkaverin kanssa ja he kävivät paikoissa mitä oltiin yhdessä suunniteltu. Vähän tuli paha mieli siitä kyllä.

Vierailija
116/178 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Ei se teidän yksinoikeudella ole. Jos jollekin olet vihainen, niin miehellesi kun ei jaa kanssasi tarvetta mennä sun kanssa ekaa kertaa. Miksi muiden pitäis tanssia sun pillin mukaan?

Vierailija
117/178 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis osoittaa miehisyyttään pilaamalla oman parisuhteensa.

Sillä lailla.

Jos tosta menee parisuhde pilalle, pilaaja on ap, ei mies.

Vierailija
118/178 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä viitti aina näitä, tyyliin ukko menossa ilman mua...

Vierailija
119/178 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ap menee ihanan romanttiseen kohteeseen, jossa olisi kiva kokea kumppanin kanssa kaikki kauneus ja eksotiikka yhdessä.

Eiköhän 8 miehen reissulla ole aika erilainen ohjelma kuin pariskunnan hempeilylomalla. Pienestä on taas kiinni, jos pitäisi yhdessä olla ihastelemassa maisemia. 

Vierailija
120/178 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku tarkemmin ihan konkreettisesti mikä ongelma siinä on, jos paikka ei ole molemmille eka kerta? (Poislukien tietysti sen, että siellä jo käynyt olisi jotenkin sitä mieltä, että tää on niiiiin nähty - tämä olisi kyllä aika syvältä, myönnän.) Mitä sellaista odotatte tapahtuvaksi, joka olisi jotenkin pilalla ellei ole eka kerta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi