Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vai ei tälle mekolle?

Vierailija
31.05.2022 |

https://www.ellos.fi/ellos-collection/mekko-carly/7013968-04

Hain juuri postista, kuosi on ihana livenä, koko olisi juuri passeli ja liehuu kivasti.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.ellos.fi/only-carmakoma/kietaisumekko-carlivia-s-s-wrap-kne…

Tämäkin on raikkaampi

Mitä raikasta tuossa oli? 

Niinpä..

Vierailija
22/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiva, mutta oon niin lyhyt ettei mulle. :D ehkä vyön kanssa tms. 

Minkä pituinen sitten olet?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi julkisilla paikoilla. 

Vierailija
24/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sopisi ollenkaan, mutta tykkään tosta kuosista ja voin kuvitella että jonkun päällä näyttäisi oikein nätiltä.

Vierailija
25/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ootko raskaana?

Tuota juuri mietin, siis en sitä olenko raskaana vaan sitä, että antaako tuo sellaisen vaikutelman. Tosin eipä tuo mallikaan taida paksuna olla..

Onko niin, että ellei mekko ole ns makkaran kuori tai ylipäätään kapea ja suora malliltaan, niin silloin se on "raskausmekko"? Ja kuitenkin niitä myydään kesämekkoinanpilvon pimein🤔

Ihan yleisesti ottaen mietin asiaa, en varsinaisesti kysy sinulta sitä.

Ap

No se tuli ekana mieleen, jos näkee jollakin tollaisen mekon. Mutta eihän siinä mitään pahaa ole. Ikinä en menis kysymään suoraan.

Vierailija
26/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikein hyvä, minkä värin valitsit?

Vierailija
27/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva. Mikä koko ja oliko sun normi koko. Onko suurta mallia ?

Omani 38/40 ja ei ole suurta mallia, tämä juuri hyvä itselleni.

Ap

Vierailija
28/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala malli (mekon malli, ei se malli-ihminen.) Kamala väri. Kamala kuosi.

Hirveä rytky, en käyttäisi mistään hinnasta.

Vierailija
29/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on oikein hyvä, minkä värin valitsit?

Tuon vihreän.

Nyt vain mietin tuota "raskausasiaa", kun en nyt siltäkään haluaisi näyttää, koska en raskaana ole.

Ap

Vierailija
30/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei sopisi ollenkaan, mutta tykkään tosta kuosista ja voin kuvitella että jonkun päällä näyttäisi oikein nätiltä.

Miksi ei?

Ap

Vierailija
31/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tyyppisen mekon kantajan pitää olla todella hoikka tai jopa laiha, että mekko näyttää hyvältä. Vähänkin isommalla mekko ei imartele, vaan tekee kantajasta entistä isomman.

Vierailija
32/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK, vaikka materiaali ei minulle mieluinen. Ei herätä mitään erityisiä tunteita => hyvä käyttövaate.

Vierailija
33/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.ellos.fi/vila/mekko-viprisilla-s-l-strap-knee-dress/1683213…

Tämä on ihana.

? Vaikka pidänkin mustasta niin en pidä tuosta mallista, pituudesta enkä varsinkaan naruolkaimista. Kaipaan keveyttä, liehuvuutta, iloisuutta jne, en mustaa puuvillakangasta tai mitä tuo nyt onkin, vaikka kaapistani löytyykin myös mustia mekkoja.

Ap

Vierailija
34/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon tyyppisen mekon kantajan pitää olla todella hoikka tai jopa laiha, että mekko näyttää hyvältä. Vähänkin isommalla mekko ei imartele, vaan tekee kantajasta entistä isomman.

Eikö se sitten tee myös hoikasta isomman?

Vierailija
35/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sittenhän se rajaa aika suuren osan ostajista pois, vaikka kokojakin olisi aika isoiksi asti.

Ja kys kriteerillä en itsekään sitä voisi pitää, koska en ole laiha enkä ole rinnaton.

Ap

Vierailija
36/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sitten tee myös hoikasta isomman?

Niinpä, eikä tuo malli näytä mitenkään isolta, koska mekon koko on sopiva eikä ylisuuri.

Vierailija
37/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ootko raskaana?

Tuota juuri mietin, siis en sitä olenko raskaana vaan sitä, että antaako tuo sellaisen vaikutelman. Tosin eipä tuo mallikaan taida paksuna olla..

Onko niin, että ellei mekko ole ns makkaran kuori tai ylipäätään kapea ja suora malliltaan, niin silloin se on "raskausmekko"? Ja kuitenkin niitä myydään kesämekkoinanpilvon pimein🤔

Ihan yleisesti ottaen mietin asiaa, en varsinaisesti kysy sinulta sitä.

Ap

Varmaan kun nyt on olleet makkarankuoret muotia vuosikaudet, niin kestää hetken silmillä aikaa tottua siihen, että väljempikin vaate voi olla ihan normaali. 

Itse mekosta, itse en käyttäisi mutta jos se ylläsi tuntuu ihanalta, se on varmaan sinulle sopiva.

Vierailija
38/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täytyy tässä illan aikana päättää pidänkö vaiko en, en halua ylimääräisiä vaatteita kaappiin enkä maksaa jostain mikä jäisi sitten käyttämättä, kivasti vain kiinnostelisi jo mainitsemieni syiden vuoksi.

Harmi vain kun kokeilin sitä myös mustan lyhyen neuletakin kanssa ja näytti aika kivalta niinkin🤔.

Ap

Vierailija
39/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaisi varmaan käyttää, koska en pidä tuollaisesta pikkukukallisesta kuosista, enkä oikein ole mekkoihminen. Olen nyt alkanut opettelemaan, koska ovathan ne kuumalla ilmalla mukavampia ja viileämpiä kuin esim farkkushortsit. Mutta ei minulle tule tuosta mekosta raskausmekko mieleen, koska siinä on tuo sauma vyötärön kohdalla.

Vierailija
40/80 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, täytyy tässä illan aikana päättää pidänkö vaiko en, en halua ylimääräisiä vaatteita kaappiin enkä maksaa jostain mikä jäisi sitten käyttämättä, kivasti vain kiinnostelisi jo mainitsemieni syiden vuoksi.

Harmi vain kun kokeilin sitä myös mustan lyhyen neuletakin kanssa ja näytti aika kivalta niinkin🤔.

Ap

Jos itse tykkäät, niin mitä väliä muiden mielipiteillä oikeastaan on. Näytätkö omasta mielestäsi raskaana olevalta tuo mekko päällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme