Kyllä vai ei tälle mekolle?
https://www.ellos.fi/ellos-collection/mekko-carly/7013968-04
Hain juuri postista, kuosi on ihana livenä, koko olisi juuri passeli ja liehuu kivasti.
Kommentit (80)
Aluksi katsoin, että onpa kamala. Nyt kun olen hetken sitä katsellut, se alkaa näyttää ihan kivalta. Väri on ihana, eikä mitään ylimääräisiä hörhelöitä. Pitäisiköhän tilata. Harmi vain kun ei ole kokoa 36/38.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva. Mikä koko ja oliko sun normi koko. Onko suurta mallia ?
Omani 38/40 ja ei ole suurta mallia, tämä juuri hyvä itselleni.
Ap
Kiva kiitti. Mietin tilausta, mekkojahan voi olla useampikin.
Juuri tuollaisethan ovat nyt tulossa muotiin. Pidä ihmeessä, ja käytä myös!
Tykkään mekon mallista, mutta materiaalin takia jättäisin ostamatta. Esimerkiksi viskoosi olisi käytössä kivempi.
Kummallisia nämä väitteet, että mekon pitäisi olla tyköistuva tai kapea jos ei halua näyttää suuremmalta kuin onkaan tai että väljä vaate on raskausvaate. Mun silmään se menee juuri päinvastoin, ja hyvin kaavoitettu, oikealla tavalla ja oikeista kohdista väljä vaate pikemminkin huijaa silmää niin, että näyttää pienemmältä kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Itse en osaisi varmaan käyttää, koska en pidä tuollaisesta pikkukukallisesta kuosista, enkä oikein ole mekkoihminen. Olen nyt alkanut opettelemaan, koska ovathan ne kuumalla ilmalla mukavampia ja viileämpiä kuin esim farkkushortsit. Mutta ei minulle tule tuosta mekosta raskausmekko mieleen, koska siinä on tuo sauma vyötärön kohdalla.
Sauma ei kyllä vyötärölle asetu, jos on yhtään rintavarustusta suotu...jos niin haluaa niin otettava normaalia kokoaan suurempi, mutta minusta se menisi silloin liian "halattimaiseksi" ja silloin ainakin voisi näyttää isommalta kuin mitä onkaan, ihan vain vinkkinä muille, jos kiinnostelee tilata ja kokeilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva. Mikä koko ja oliko sun normi koko. Onko suurta mallia ?
Omani 38/40 ja ei ole suurta mallia, tämä juuri hyvä itselleni.
Ap
Kiva kiitti. Mietin tilausta, mekkojahan voi olla useampikin.
Eipä kestä, minusta mekon mitoitus on ennemmin hieman pienemmän puoleista kuin isompaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haa, hulmuava polyesterimekko! Varaudu siihen, että tukkasi nousee pystyyn ja staattinen sähkö räpsähtelee sormissasi. :D
No sittenhän ei tarvitsisi hommata tyvikohotusta! Lättätukan pelastaja -mekko!
(En ole aloittaja, kunhan muuten vain kommentoin. Ihan ok näköinen mekko minusta.)
Ota mieluummin eri värinen ja vähän eri kuvioilla kuten tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en osaisi varmaan käyttää, koska en pidä tuollaisesta pikkukukallisesta kuosista, enkä oikein ole mekkoihminen. Olen nyt alkanut opettelemaan, koska ovathan ne kuumalla ilmalla mukavampia ja viileämpiä kuin esim farkkushortsit. Mutta ei minulle tule tuosta mekosta raskausmekko mieleen, koska siinä on tuo sauma vyötärön kohdalla.
Sauma ei kyllä vyötärölle asetu, jos on yhtään rintavarustusta suotu...jos niin haluaa niin otettava normaalia kokoaan suurempi, mutta minusta se menisi silloin liian "halattimaiseksi" ja silloin ainakin voisi näyttää isommalta kuin mitä onkaan, ihan vain vinkkinä muille, jos kiinnostelee tilata ja kokeilla.
Ap
Taitaa se tuossa kuvassakin olla vähän vyötäröä ylempänä. Riippuu varmaan myös siitä, kuinka pitkä selkä on.
Miksi nuo mallit ovat nykyään aina tummaihoisia?
En osta polyesterisiö vaatteita, ovat hiostavia. Malli ihan ok, jos ei ole kovin pieni ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo mallit ovat nykyään aina tummaihoisia?
No ei todellakaan ole aina.
Ja eiköhän nuo kuvastot tehdä koko markkina-alueen tarpeisiin? Ja kuvauksiin otetaan niitä joita kuvausten tekopaikalla on saatavilla. Voi olla siellä väestöjakauma vähän toinen kuin koto-Suomessa.
Siirry Atelier Goldner Schnittin asiakkaaksi, jos häiritsee. Heillä ei kuvastossa tummaihoisia malleja liiemmin näy.
No, päätin sitten pitää mekon 🌞🙂🌻
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva, mutta oon niin lyhyt ettei mulle. :D ehkä vyön kanssa tms.
Minkä pituinen sitten olet?
Ap
160cm. Nuo mallit on 15 cm pidempiä kuin minä (ainakin) ja heillekin se näyttää pitkältä, minulle se olisi hemuliteltta!
Tämän hetken muotimekoissa ei maha näy, eikä tarvita vyötäröä ihan kamalia säkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva, mutta oon niin lyhyt ettei mulle. :D ehkä vyön kanssa tms.
Minkä pituinen sitten olet?
Ap
160cm. Nuo mallit on 15 cm pidempiä kuin minä (ainakin) ja heillekin se näyttää pitkältä, minulle se olisi hemuliteltta!
Ok, itse olen 169cm ja mekko ei mene nilkkoihin asti vaan hieman polvien alle liehumaan.
En usko, että olisi hemuliteltta, jos vain koko olisi sopiva eikä yhtään "reilunpuoleinen", koska ei ole leveä A malliltaan (sellaisiakin tullut vastaan), kun on päällä, mutta kokeilemallahan se vain selviäisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kivalta kesämekolta, värikin on kiva.
Varmasti on mukava päällä kesäpäivinä, kevyen näköinen ja ilmava, ei ole liian tiukka ja puristava, päästää viilentävän tuulen sisään kuumempina päiviänä.
Itselleni vois alussa olla tottumsta noiden hihojen malliin, mutta kyllä niihin tottuu.
Tosi edullinen mekko kesään. Hyvä ostos!
Jaa polyesteri? No ei todellakaan. Hiostava on eli ei kannata pitää kesällä.
Ihan kiva, saa näyttämään kuin olisi Kongosta kotoisin.
Kiva. Vihreä sopii kesään. Väri käy myös syksyllä, jopa talvella