Kiltin ja hyvän miehen ero? Naispuolinen kaveri sanoi että noissa on eroa!
Kilttiä miestä hän karttaa, ja hyvää miestä suorastaan hakee.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies: Naisvihaaja, seksuaalisesti turhautunut, narsisti, väkivaltainen
Hyvä mies: Normaali mies
Ei tunnu olevan hyville miehille kysyntää.
Hyville miehille on kysyntää, sä vain et ole sellainen
Hyvät miehet ovat varattuja yleensä.
Kiltit syystä ikisinkkuja. Ovat kus..tä!
Kylläpä taas meitä hyviä miehiä haukutaan. Osa miehistä ei opi sitä, että naisen kurissa ja jäässä pitäminen on rakkautta ja huolenpitoa naista kohtaan
Mies54v
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas meitä hyviä miehiä haukutaan. Osa miehistä ei opi sitä, että naisen kurissa ja jäässä pitäminen on rakkautta ja huolenpitoa naista kohtaan
Mies54v
Hyviä miehiä ei täällä haukuta, ainoastaan idioottimaisia miehiä
Ihan turha kiistellä, koska se joka on hyvä mies toiselle, ei sovi toiselle.
Makuasia, tai siis luonneasia.
Toiselle sopii kiltti, toiselle ei.
Vierailija kirjoitti:
Mies54v
M54v ei ikinä petä.
Aina naisvihaa ja lapsimiehen asteelle jäänyttä älyä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ystävänä kilttimies, joka antaa naisen talloa ja käyttää hyväksi. Antaa kohdella vaikka kuinka huonosti, kunhan joku vain huolisi. On katkera.
Siis pitääkö mies itseään kilttini, vai kuka? - Vaikka se, että on katkera on varmasti -yksinkertaistaen- tunne, jonka haluaa kieltää, ainakin aluksi itseltäänkin. Se on niin voimiasyövä ja satuttava tunne joka särkee sekä erityisesti itseä että mahd. vielä muitakin jos syvästi katkeroitunut räjähtää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies54v
M54v ei ikinä petä.
Aina naisvihaa ja lapsimiehen asteelle jäänyttä älyä.
Siinä hyvä esimerkki miesvihaaja naisesta, jolle rakkaus ja välittäminen on jotain outoa ja halveksuttavaa,,, joka myöskin kohdistaa vihansa viattomaan miessukupuoleen, ilman mitään syytä...olis sullkein aikaan tehnyt emäntäkoulu hyvää.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies54v
M54v ei ikinä petä.
Aina naisvihaa ja lapsimiehen asteelle jäänyttä älyä.Siinä hyvä esimerkki miesvihaaja naisesta, jolle rakkaus ja välittäminen on jotain outoa ja halveksuttavaa,,, joka myöskin kohdistaa vihansa viattomaan miessukupuoleen, ilman mitään syytä...olis sullkein aikaan tehnyt emäntäkoulu hyvää.
mies54v
Muahaha...
Olen seurannut kirjoituksiasi muutaman kuukauden, ja yhdistelmä himouskonnollisuutta ja uuninpankolla makaamista ei tee sinusta kovinkaan suurta älykköä.
Itse olet tietysti eri mieltä, mutta arvostelukykysi ei ole kovin ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tauski mielestänne kiltti vai hyvä?
Alkaa olla hopeakettuosastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies54v
M54v ei ikinä petä.
Aina naisvihaa ja lapsimiehen asteelle jäänyttä älyä.Siinä hyvä esimerkki miesvihaaja naisesta, jolle rakkaus ja välittäminen on jotain outoa ja halveksuttavaa,,, joka myöskin kohdistaa vihansa viattomaan miessukupuoleen, ilman mitään syytä...olis sullkein aikaan tehnyt emäntäkoulu hyvää.
mies54v
Muahaha...
Olen seurannut kirjoituksiasi muutaman kuukauden, ja yhdistelmä himouskonnollisuutta ja uuninpankolla makaamista ei tee sinusta kovinkaan suurta älykköä.Itse olet tietysti eri mieltä, mutta arvostelukykysi ei ole kovin ihmeellinen.
Helppo se on kiduttaa miestä, jota kiusattu ja lyöty läpielämän. Ehkä siitä lopullisesta ratkaisusta saa sen toivotun rauhan piinatulle sielulleen.
Mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies54v
M54v ei ikinä petä.
mies54v
Kas, uli54v, vanha ketjumuna täällä vieläkin pauhamassa jaskaa. Vuosi on näemmä tullut sinullekin lisää, mutta silti roikut täällä u lisemassa naisille. Sinä olet hyvä esimerkki ettei ikä tuo miehille viisautta. Menisit töihin. Puspus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies54v
M54v ei ikinä petä.
mies54v
Muahaha...
Olen seurannut kirjoituksiasi muutaman kuukauden, ja yhdistelmä himouskonnollisuutta ja uuninpankolla makaamista ei tee sinusta kovinkaan suurta älykköä.Itse olet tietysti eri mieltä, mutta arvostelukykysi ei ole kovin ihmeellinen.
Helppo se on kiduttaa miestä, jota kiusattu ja lyöty läpielämän. Ehkä siitä lopullisesta ratkaisusta saa sen toivotun rauhan piinatulle sielulleen.
Mies54v
En minä sinua kiduta.
Mutta et pääse naisvihallasi yhtään eteenpäin elämässäsi, joten kannattaa suhtautua kaikkiin ihmisinä tasavertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies54v
M54v ei ikinä petä.
mies54v
Kas, uli54v, vanha ketjumuna täällä vieläkin pauhamassa jaskaa. Vuosi on näemmä tullut sinullekin lisää, mutta silti roikut täällä u lisemassa naisille. Sinä olet hyvä esimerkki ettei ikä tuo miehille viisautta. Menisit töihin. Puspus
Tämä oli viimeinen tikki
mies54v
Onneksi olen varattu enkä toivottavasti joudu sinkuksi pitkään aikaan. Koska mieluusti käyttäisin itsestäni kilttimies nimitystä, vaikka en ole katkera tai naisia vihaava..
Minusta toi kilttimies on aivan älytön nimitys, niille miehille joita tarkoitatte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies54v
M54v ei ikinä petä.
mies54v
Muahaha...
Mies54v
En minä sinua kiduta.
Mutta et pääse naisvihallasi yhtään eteenpäin elämässäsi, joten kannattaa suhtautua kaikkiin ihmisinä tasavertaisesti.
Anna olla. Kohta ollaan siellä missä naiset on naisia ja miehet miehiä.
mies54v
Mitä kiltillä tarkoitetaan?
Minulle sana "kiltti" tarkoittaa sellaista muiden miellyttämiseen omistautunutta vastuun pakoilijaa. Hän saattaa tehdä mukavia asioita, mutta taustalla aina pieni marttyyriasenne. Vaikeat päätökset jätetään muille, vaikeista asioista ei osata keskustella kuten aikuiset.
Suurin osa miehistä ei ymmärrä kuinka naiset ajattelevat.
Nainen hakee miehestä samoja asioita kuin kivikaudella. Miehen tulee olla kyvykäs ja halukas suojelemaan perhettä ja hankkimaan heille resursseja.
Hyvä mies on kova ulkoa, pehmeä sisältä. Kyvykäs, vahva. Mutta oikean naisen kanssa löytyy se herkkä puoli, jota ei paljasteta heti jokaiselle naiselle.
Kiltti mies on pehmeä jo ulkoa, mikä viittaa siihen että kyvykkyys puuttuu. Koska naiset haluavat nähdä itsensä hyviksinä, heidän on uskoteltava itselleen että jokainen ulkoa pehmeä mies on sisältä kova ja oikeasti pahis. Koska muuten he joutuisivat myöntämään ettei kauttaaltaan pehmeä mies kiinnosta, vaikka tämän sydän olisi täyttä kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiltillä tarkoitetaan?
Minulle sana "kiltti" tarkoittaa sellaista muiden miellyttämiseen omistautunutta vastuun pakoilijaa. Hän saattaa tehdä mukavia asioita, mutta taustalla aina pieni marttyyriasenne. Vaikeat päätökset jätetään muille, vaikeista asioista ei osata keskustella kuten aikuiset.
Eli sana "kiltti" on synonyymi sanalle "nainen".
Tuon takia halutaan se vahvamies joka tekee kovat päätökset ja hankalat asiat kun nainen piiloutuu miehensä leveiden hartioiden taaksi.
Mulla on ystävänä kilttimies, joka antaa naisen talloa ja käyttää hyväksi. Antaa kohdella vaikka kuinka huonosti, kunhan joku vain huolisi. On katkera.