Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luukku sulkeutuu 15. kesäkuuta

Vierailija
31.05.2022 |

Kylläpäs ne nyt jatkaa sitä määräaikaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii?

Vierailija
2/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taidakaan löytyä tarpeeksi maksavia käyttäjiä, epätoivoinen yritys. Kohta ei puutu kuin se, että ilmoittavat että jatkuukin ilmaisena kun ovat ensin onnistuneet karkottamaan suurimman osan vanhoista käyttäjistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No takaisin en palaa, suljin jo tilini itse. Toivottavasti KUKAAN ei suostu maksamaan tuosta sontaläjästä.

Vierailija
4/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No takaisin en palaa, suljin jo tilini itse. Toivottavasti KUKAAN ei suostu maksamaan tuosta sontaläjästä.

Samoin minä tein, 24.5. Luukku on minulle jo menneisyyttä.

Vierailija
5/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taidakaan löytyä tarpeeksi maksavia käyttäjiä, epätoivoinen yritys. Kohta ei puutu kuin se, että ilmoittavat että jatkuukin ilmaisena kun ovat ensin onnistuneet karkottamaan suurimman osan vanhoista käyttäjistä.

Se uusi Luukku on niin surkea, että minä en jaksa enää käyttää sitä edes ilmaiseksi.

Vierailija
6/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harkita palaamista, jos Luukku maksaisi minulle.

Vierailija
7/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio todellakaan maksaa paskapostista, mutta en ole jaksanut oma-aloitteisesti poistaakaan. Niiden roskapostisuoja on kyllä varsinkin täysin naurettava, tässä uudessa tulee entistä enemmän roskaa ja roskapostikansioon niistä päätyy maksimissaan 5 prosenttia. Esim. gmailissa taas en edes muista että yksikään roskaviesti olisi tullut saapuneet-kansioon. Veikkaan että tota määräaikaa siirretään siksi, ettei maksavia asiakkaita ole tarpeeksi, eikä siksi että olisi muka ongelmia maksamisessa niin kuin ne väittää.

Vierailija
8/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi luukku on täysin surkea entiseen verrattuna. Ei taida olla tarpeeksi tilaajia heillä kun siirtelevät määrä päivää. Totuus on se että aniharva viitsii maksaa 70 e vuodessa sähköpostista kun ilmaisiakin on olemassa.

Vierailija
9/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi mennä ihan perinpohjin täysin munilleen koko luukun omistajanvaihdos, lopettavat varmaan kohta koko palvelun.

Vierailija
10/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin sillon heti, kun ne ilmoitti. Outlook ja gmail parempia.

Vierailija
11/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihmisen olen täällä lukenut aikovan maksaa tuosta jatkossa, toivottavasti on ainoa laatuaan. Luultavasti lopettavat koko luukun.

Vierailija
12/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikot ja muut päättäjät kun ulkomaille mainostavat Suomea rikkaana Pohjoismaana, niin ne siellä ulkomailla harhautuvat luulemaan, että me suomalaiset ollaan rikkaita, ja siinä luulossa tekevät tällaisia kohtalokkaan virheellisiä bisnespäätöksiä, olettaen, että kyllä suomalaisilla on varaa maksaa...

Kukaan ei ole vissiin kertonut ulkomaalaisille totuutta suomalaisten olemattoman heikosta ostovoimasta?

Vierailija
13/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikot ja muut päättäjät kun ulkomaille mainostavat Suomea rikkaana Pohjoismaana, niin ne siellä ulkomailla harhautuvat luulemaan, että me suomalaiset ollaan rikkaita, ja siinä luulossa tekevät tällaisia kohtalokkaan virheellisiä bisnespäätöksiä, olettaen, että kyllä suomalaisilla on varaa maksaa...

Kukaan ei ole vissiin kertonut ulkomaalaisille totuutta suomalaisten olemattoman heikosta ostovoimasta?

Tai siitä, että emme olekaan tyhmiä, johdateltavissa olevia kanoja.

Vierailija
14/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista,että suoraan laittoivat tuonlaisen hinnan sähköpostille. Olisi ollut järkevämpää että hinta olisi ollut alhainen tyyliin 1 kk ja sitten vuosien aikana nostanut hintoja. Nyt laittoivat suoraan niin kalliin hinnan ettei juuri kukaan halua maksaa sitä.

Vierailija
15/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 1 kk tohon ylempää piti sanoa siis...

Vierailija
16/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 1 euroa kk...

Vierailija
17/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pidennys jo-

Vierailija
18/18 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa touhua. Ei mennyt aivan putkeen tämä Luukun uudistus. Eivät tule jatkossa saamaan yhtäkään uutta asiakasta, niin vanhoja koitellaan vielä kalastella, kun sulkemispäivää siirretään. Voin kertoa, että ei tule onnistumaan. Luukkuun tulee kyllä jäätävä määrä roskapostia. Muutenkin olen käyttänyt sitä ns. kakkospostina, jonka tungen kaikkiin arvontalappusiin, jonkun kaupan liittymispostiksi yms. Kaikki tärkeät siirretty jo muualle, joten heihei Luukku! Mutta jos se säilyykin ilmaisena, niin edelleen aion sen arvontalappusiin laittaa osoitteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä