Millainen ihminen ostaa kaupan valmis kääretortun?
Kommentit (68)
Pirkka kääretorttu on hyvää ja pakkaus on helppo ottaa mukaan. Omia joutuu vatkaamaan kauan ja jäähdyttämään.
Millainen ihminen kirjoittaa "valmis kääretorttu? Ja miksi?
Oletusarvo: ihminen, joka haluaa syödä tai tarjota kääretorttua.
Semmoinen joka tykkää makeasta. Ehkä myös kahvin kanssa.
Olen viimeksi ostanut vuosia sitten, mutta kun nyt mainitsit niin alkoi tehdä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, 41v, 2 lasta, 2 autoa, paino 57kg. Mitä muuta haluat tietää?
Miksi? Itse tehdyn ja paremman kääretortun saa samalla vaivalla ja samassa ajassa. Miksi syöt p*skaa kun voit syödä jotain oikeasti hyvääkin.
Kaupasta ne aineksetkin pitäisi hakea, joten uskallan väittää ajallisesti ihmisen olevan nopeammin syömässä kääretorttua kuin itsevalmistamalla.
"Kaupasta?!"
Kuka muka ei jauha itse jauhojaan käsikivillä itse kasvattamastaan viljasta?
Tai tee hilloa itse noukituista marjoista?
Pidä muutamaa kanaa, jotta munia riittää?
Kyllä on laiskoja ihmisiä!
Terv. ap
Kääretorttu on oikein hyvä tarjottava. Pirkalla on vieläpä gluteeniton ja maidoton kääretorttu, joka maksaa vain pari euroa. Ostan usein, jos on kahvivieraita tulossa ja aina kelpaa.
Mun lemppari kääretorttu on se Rainbow:n italialainen. Kai mulla sit on halpa makuaisti tai jotain.
Minä! Kotoa ei löydy jauhoja, hilloja eikä sokereita, joten leipomista varten pitäisi joka tapauksessa käydä kaupassa. Aineksia ei kuitenkaan saa niin pienissä pakkauksissa, etteikö niitä jäisi yli kaappeihin pyörimään tortun leipomisen jälkeen, joten on vain järkevää ostaa se valmistorttu. Ja sekin siis vain, jos on tulossa vieraita, jotka tykkäävät makeista herkuista. Itse en välitä makeasta.
Oikeesti hyvää kääretorttua on vaikea tehdä kotona. Perus sokerikakkupohja maistuu vaan munalta ja sokerilta. Kaupan kääretortut ja muutkin leivokset on ihan hyvänmakuisia, eikä muutaman kerran vuodessa syötynä haittaa vaikka ne on epäterveellisempiä kuin itse leivottuna.
Yksin asuvana en muutenkaan jaksa leipoa hiki hatussa sillon kun tekee mieli jotain pientä hyvää. Kallista ja vaivalloista, ja ruokahävikkiä syntyy kun kaikkia aineksia ei tule käytettyä loppuun. Tulisi myös syötyä turhan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kääretorttu on oikein hyvä tarjottava. Pirkalla on vieläpä gluteeniton ja maidoton kääretorttu, joka maksaa vain pari euroa. Ostan usein, jos on kahvivieraita tulossa ja aina kelpaa.
Kiitos vinkistä. Onhan noita gluteenittomia tuotteita tullut paljon viime vuosina saataville. Ja äkkiähän gluteenittoman kääretortun vääntää ilman krumeluureja. Silti tuollainen torttu hätävarana kuulostaa hyvälle ja näyttää tosiaan olevan vielä edullinenkin - sitähän gluteenittomat tuotteet eivät yleensä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoita sitä että "itse tehty on aina maukkaampaa." Mielestäni usein päinvastoin.
Joillakin tuntuu olevan jokin periaattellinen syy olla syömättä mitään muuta kuin sitä "itse tehtyä maailman parasta". He tekevät itse maailman parhaat pitsat, hampurilaiset ja kääretortutkin. Grilleillä, pikaruokaloissa ja kaupoissa myydään vain täyttä paskaa näiden mielestä.
Omassa lähipiirissä olen huomannut, että nämä "itse tehty on parasta" - ihmiset ovat persaukisia. Heillä kun ei ole varaa ostaa valmista, niin sitten haukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoita sitä että "itse tehty on aina maukkaampaa." Mielestäni usein päinvastoin.
Joillakin tuntuu olevan jokin periaattellinen syy olla syömättä mitään muuta kuin sitä "itse tehtyä maailman parasta". He tekevät itse maailman parhaat pitsat, hampurilaiset ja kääretortutkin. Grilleillä, pikaruokaloissa ja kaupoissa myydään vain täyttä paskaa näiden mielestä.
Omassa lähipiirissä olen huomannut, että nämä "itse tehty on parasta" - ihmiset ovat persaukisia. Heillä kun ei ole varaa ostaa valmista, niin sitten haukkuvat.
Tässä on ainakin kahta koulukuntaa. Toiset hifistelee ja tekee itse laadukkaista raaka-aineista, ja toiset taas säästää tekemällä itse niistä samoista halvimmista aineksista, joita myös pitseriat ja pikaruokalat käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Itse tehdyn ja paremman kääretortun saa samalla vaivalla ja samassa ajassa. Miksi syöt p*skaa kun voit syödä jotain oikeasti hyvääkin.
Minä haluan nähdä, kun väännät kääretortun yhtä nopeasti, kun sen nappaa kauppareissulla hyllystä.
Kyllä tortun vääntää hyvinkin nopsaan, mutta kääretorttu on sitten eri asia.💩😖
Hyvä kysymys! Kuka oikeesti pistää suuhunsa ylimakeeta pskaa?
Ihan hirveetä.
Samat ihmiset, jotka ostaa arjen helpottamiseen valmiita torttupohjia, pizzapohjia, kastikeaineksia, pata-aineksia jne.
No, kai kääretortun voi itsekin tehdä, mutta en muista koskaan kuulleeni että joku olisi tehnyt sellaisen itse.
Minä en myöskään ymmärrä, keben mielestä ne voi olla hyviä ellei ole leipomosta ostettuja. Ne kaupan muutaman euron kääryleet on aivan hirveää esanssipaskaa.
Exäni toki noita osti. Herkkupäivänsä aloitti syömällä sen koko kääretortun autossa kotimatkalla samalla kun ajoi. Hrrr. Kylmät väreet, ite oksentaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta se itsetehty tylee kyllä kalliimmaksi kun se kaupan parin euron esanssipötkylä. Kokeile vaikka ostaa ainekset ja tehdä ite. Jos haluat esim tuoreita marjoja ainne väliin, niin jo kerma, rahka ja ne marjat maksaa 5-10 euroa. Riippuu nyt mitä sinne väliin laittaa. Jauhot ja munat nyt ei paljoo maksakaan. Ja on muuten sata kertaa parempaa tuoreista raaka-aineista itse tehtynä. En tykkää liian makeasta, jota nuo valmiit yleensä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan saa "samalla vaivalla ja samassa ajassa". Menee varmaan neljä minuuttia kun käyn lähikaupasta ostamassa. Esim. Valion reseptissä sanotaan, että kääretortun tekoon menee 50 min.
Don't feed the troll