Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ostaa kaupan valmis kääretortun?

Vierailija
31.05.2022 |

ja miksi?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joskus kun on punalaputettuna 60 prosentin tarjouksessa, mutta melkeinpä aina torttu paljastuu ylimakeaksi...

Pitäisiköhän kokeilla niitä isoja Fazerin rullia, jotka maksaa sen melkein kympin, mutta on niitäkin aina laputettuna kaupassa...?

Vierailija
22/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita sitä että "itse tehty on aina maukkaampaa." Mielestäni usein päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en keksi yhtäkään syytä ostaa kääretorttua. Ihan kamalaa ja mautonta sotkua. Jos jotain ostan, niin mieluummin vaikka korvapuusteja.

Me ihmiset olemme sillä lailla hassuja, että meillä on erilaisia makuja. Yksi tykkää kaupan kääretortusta, joku toinen ei. Joku ei taas tykkää korvapuusteista ja joku pitää...

Vierailija
24/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkäävät kääretortuista, mutta eivät osaa tai ehdi leipoa

Vierailija
25/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty kääretorttu on hyvin erilainen leivos. Siinä on paksu sokerikakkupohja, kaupan tortuissa on ohut, sileä kakkupohja. Ja täytteessä todella sitä kreemiä hillon lisäksi.

Vierailija
26/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana se perus, missä on jotain esanssihilloa ja voikreemiä sisällä. Tehtiin lapsuuden kodissa monesti charlotte-kakkua niistä. Nam.

Vierailija
27/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan joskus kun on punalaputettuna 60 prosentin tarjouksessa, mutta melkeinpä aina torttu paljastuu ylimakeaksi...

Pitäisiköhän kokeilla niitä isoja Fazerin rullia, jotka maksaa sen melkein kympin, mutta on niitäkin aina laputettuna kaupassa...?

Leivosten eli jälkiruokien idea on ettå ne ovat makeita.

Vierailija
28/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan monta muutakin juttua valmiina, enkä rupea tuhertamaan niitä itse. Miksi ihmeessä, kun kaupan tortut ja muut ovat oikein hyviä? Ei ole mulle mikään kunnia-asia tehdä itse.

Vierailija
29/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita sitä että "itse tehty on aina maukkaampaa." Mielestäni usein päinvastoin.

Joillakin tuntuu olevan jokin periaattellinen syy olla syömättä mitään muuta kuin sitä "itse tehtyä maailman parasta". He tekevät itse maailman parhaat pitsat, hampurilaiset ja kääretortutkin. Grilleillä, pikaruokaloissa ja kaupoissa myydään vain täyttä paskaa näiden mielestä.

Vierailija
30/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä kun joku laittaa itsetehtyyn kääretorttuun marsipaanikuoren.

Vierailija
31/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka osaisi tehdä paremman itse, mutta ei viitsi koska se kaupan torttu on pienempi ja huonompi niin sillä tavalla säästyy lihomiselta.

Vierailija
32/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leivosten eli jälkiruokien idea on ettå ne ovat makeita.

Joskus ne ovat liian makeita

Vierailija
33/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt kääretortut maistuvat usein munalle, mikä ällöttää.

Vierailija
34/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetehdyt kääretortut maistuvat usein munalle, mikä ällöttää.

Todellakin tämä. En myöskään pidä siitä narskuvasta sokerista hampaissa.

Vierailija
35/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ne on ihan hirveän sokerisia ja se valkoinen töhnä, jota tungetaan kääretorttuihin on oksettavaa.  Samaa moskaa, mitä täytekeksienkin välissä. En syö vaikka vähän maksettais

Vierailija
36/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt hyvää itsetehtyä kääretorttua. Leipomoiden ylihintaisia torttuja en tosin ole ostanutkaan.

Vierailija
37/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti siksi, että haluaa syödä sitä tai tarjota sitä vaikka vieraille. Minä ainakin osaisin varmasti yhä tehdä kääretortun, koska olen niitä joskus tehnyt mutta en vain viitsi nähdä sitä vaivaa, kun kaupasta niitä saa melko halvalla eikä minun talous siihen varmasti kaadu, koska ostan niitä niin harvoin, ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Vaikka sen hinta olisi ehkä halvempi itse tehden, niin silti ostan niitä kaupasta. Osaisin tehdä pulliakin, mutta en koskaan tee, koska syön niitä harvoin ja silloin kun syön, niin ostan niitä kaupasta.

Vierailija
38/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, 41v, 2 lasta, 2 autoa, paino 57kg. Mitä muuta haluat tietää?

Miksi? Itse tehdyn ja paremman kääretortun saa samalla vaivalla ja samassa ajassa. Miksi syöt p*skaa kun voit syödä jotain oikeasti hyvääkin.

Kaupasta ne aineksetkin pitäisi hakea, joten uskallan väittää ajallisesti ihmisen olevan nopeammin syömässä kääretorttua kuin itsevalmistamalla. 

Vierailija
39/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostelen toisinaan, koska ne ovat niin saakelin hyviä. En jaksa itse kreemejä tehdä, joten ei tule samalla vaivalla ja ajalla.

Fazerin kympin tortut on vaan parasta, eikä äkkiä makeaa. Pitääpä lisätä ostoslistaan, tänäänhän on tilipäivä. Voi herkutella.

Vierailija
40/68 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan mansikkakääretorttu assosioituu minulla lapsuuden mökkikesiin 80-luvulla. Siellä juotiin aina iltapäiväkahvit ulkona ja usein oli kääretorttua, varmaan sen hyvän säilyvyyden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä