Millainen ihminen ostaa kaupan valmis kääretortun?
Kommentit (68)
Itse ostan usein kahvin kaveriksi. 26v opiskelija. En jaksa leipoa ja tykkään niistä suklaapäällysteisistä kääretortuista.
No sellainen ihminen, joka sen jonkun syyn takia haluaa ostaa! Oletko sinä joku autistinen lapsi, vai minkä takia oikein tehtailet näitä minkainen ihminen -aloituksia? Vai pitäisikö kysyä: minkälainen ihminen kyselee kokoajan minkälainen ihminen? Kerro nyt, että minkälainen.
Toisinaan tulee ostettua. Olen myös tehnyt muutaman kerran Charlotta-kakun valmiskääretortusta ja tehnyt itse vain sen sisälle tulevan hyydykkeen.
Olenn kaunis ja hyvinvoiva. Ostan edullisia ja herkullisia ruokia. Liitistä enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, 41v, 2 lasta, 2 autoa, paino 57kg. Mitä muuta haluat tietää?
Miksi? Itse tehdyn ja paremman kääretortun saa samalla vaivalla ja samassa ajassa. Miksi syöt p*skaa kun voit syödä jotain oikeasti hyvääkin.
Samalla vaivalla ja ajalla? Mulla menee 30 sekunttia kauppareissulla napata se kääretorttu ostoskoriin. Leipomisessa menee vähintään 30 min ja järkyttävä sotku ja vaiva
Gluteenittomia kääretorttuja ostan, jos keliaakikkoystävä tulossa kahvittelemaan. Ostan muitakin gluteenittomia valmistuotteita samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viittaat siihen, että se torttu pitäisi vääntää itse, niin nuo kaupan kääretortut ovat miljoona kertaa parempia kuin mitkään kotitekoiset väännökset.
Eivät todellakaan ole. Kuulostat laiskalta.
Silloin perin harvoin, kun tarvitsen johonkin kääretorttua. ostan sen silkkaa laiskuuttani kaupasta. Miksi tuhraisin vuokia, kulhoja, sekoittimia, ja muuta vispilää yhden tortun takia? Helpolla pääsee joskus olemalla patalaiska.
Ne Fazerin kympin rullat on ihan hirveitä, jopa vielä makeampia kuin halvat rullat.