Millainen ihminen ostaa kaupan valmis kääretortun?
Kommentit (68)
Minun mies. Ostan joskus itsekin, jos on vieras tulossa käymään. Omatekemät kääretortut on niin isoja, että ne vastaa neljää kaupan kääretorttua, joten syön sitten itsekin nelinkertaisen määrän.
En jaksa alkaa leipomaan, enkä edes syö kääretorttua tai muitakaan herkkuja usein, mutta sen 2-3 kertaa vuodessa ostan ilman omantunnontuskia kaupan valmiin kääretortun.
Kuka oli se kansanedustaja, joka sanoi lapsensa hakevan kaupasta kääretortun, jos koulussa on kasvisruokaa?
Jos viittaat siihen, että se torttu pitäisi vääntää itse, niin nuo kaupan kääretortut ovat miljoona kertaa parempia kuin mitkään kotitekoiset väännökset.
Tavalliset suomalaiset ostavat. Syynä makeanhimo.
Semmoinen joka tykkää syödä kääretorttua?
Vierailija kirjoitti:
Minä, 41v, 2 lasta, 2 autoa, paino 57kg. Mitä muuta haluat tietää?
Miksi? Itse tehdyn ja paremman kääretortun saa samalla vaivalla ja samassa ajassa. Miksi syöt p*skaa kun voit syödä jotain oikeasti hyvääkin.
Ei taito tai halu leipoa ole ihmisarvon mitta. Sulle vissiin on?
Vierailija kirjoitti:
Jos viittaat siihen, että se torttu pitäisi vääntää itse, niin nuo kaupan kääretortut ovat miljoona kertaa parempia kuin mitkään kotitekoiset väännökset.
Eivät todellakaan ole. Kuulostat laiskalta.
Siltl yhä useampi suomalainen nainen esineellistää itsenään verkossa mm. onlly.. fansissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Itse tehdyn ja paremman kääretortun saa samalla vaivalla ja samassa ajassa. Miksi syöt p*skaa kun voit syödä jotain oikeasti hyvääkin.
Minä haluan nähdä, kun väännät kääretortun yhtä nopeasti, kun sen nappaa kauppareissulla hyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taito tai halu leipoa ole ihmisarvon mitta. Sulle vissiin on?
Kääretortun leipominen ei vaadi yhtään mitään taitoja. Leipominen ei kai tietääkseni ole ihmisarvon mitta? Mutta helppoa ja rentouttavaa kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tasan tarkkaan saa samalla vaivalla itse tehtyä kuin kaupasta ostettua. Makuasia on sitten eri juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä hiton tavalla "samalla vaivalla ja samassa ajassa?" :D
Leivo sä vaan, jos tykkäät. Me muut ostamme vähintään yhtä hyvät leivonnaisemme kaupasta/leipomosta.
Mä en keksi yhtäkään syytä ostaa kääretorttua. Ihan kamalaa ja mautonta sotkua. Jos jotain ostan, niin mieluummin vaikka korvapuusteja.
Ai ettå se prinsessakääretorttu on HERKKUA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle ruoka on paskaa, niin mitä muita vinoumia sun ajatusmaailmassa on?
Mikä saa sinut provoilemaan typerillä asioilla? Millainen ihminen tekee noin?
En ole koskaan saanut itse tehtyä kääretorttua jossa olisi sitä ihanaa kreemiä hillon lisäksi.