Mieheni aikoo viettää kanssani koko kesän aikana kaksi viikonloppua
4.-5.6. - miehen siskon ylioppilasjuhlat 300 km päässä meiltä kotoa, menen mukaan
11.-12.6. - miehen työporukan reissu, ei siis mikään työhön liittyvä pakollinen, vaan vapaa-ajan ohjelmaa
18.-19.6. - miehen kaverin polttarit
25.-26.6. - mies kavereineen mökillä
2.-3.7. - miehen vanhempien 30-vuotishääpäiväjuhla 300 km päässä meiltä kotoa, minut on kutsuttu, mutta en ole vielä päättänyt että menenkö
9.-10.7. - mies kavereineen festareilla
16.-17.7. - mies lomalla, kavereiden kanssa vaelluksella
23.-24.7. - mies lomalla, vuokrannut kavereineen mökin - pitkin hampain ilmoitti, että saan mennä mukaan jos haluan, mutta "se ei ole mikään sellainen perhereissu" - no en toki mene
30.-31.7. - mies lomalla, yhteinen viikonloppu!
6.-7.8. - miehen kaverin häät, mies bestmanina, menen mukaan
13.-14.8. - "aateltiin että tässä pidettäis Juhon varpajaiset, kun ei oikeen löytynyt sopivaa viikonloppua"
20.-21.8. - minulla ennalta sovittu meno
27.-28.8. - yhteinen viikonloppu, tosin venetsialaisiahan tähän yritetään kyllä tyrkyttää jostakin
Olen vaihtanut äskettäin työpaikkaa eikä minun ollut mahdollista ottaa kuin kaksi viikkoa lomaa. Olisin toivonut, että oltaisiin viikonloppuisin voitu tehdä jotakin yhdessä, mutta ne toiveet tuntuu nyt valuvan kyllä viemäristä. Ja noista reissuista, vaikka olen päivämäärät merkinnyt la-su, niin melkein kaikkiin lähdetään jo perjantaina kyllä suoraan töistä (tai jopa otetaan pe vapaaksi ja lähdetään aamusta) ja palataan myöhään illalla sunnuntaina. Kahdeksan vuotta ollaan jo oltu yhdessä ja tuntuu, että tämä menee vaan vuosi vuodelta hullummaksi. Varmaan kun meidän ikäiset alkavat olla jo keskiluokkaisissa vakitöissä ja rahaa on käytettävissä paljon enemmän kuin vuosia sitten, niin voi kaikenlaista suunnitellakin. On mulla omiakin kavereita ja sisarusten kanssa vietän mielelläni aikaa kanssa, mutta en mä tiedä, olisiko se liikaa vaadittu, että puolisokin voisi edes joskus priorisoida jonkun meidän yhteisen menon etusijalle. Tuntuu, että noissa kaikissa sopimisissa mennään aina se edellä, että mitä menoja muilla on ja sitten meidän yhteiset suunnitelmat saa aina joustaa.
Kommentit (517)
Mies vielä nuori ja jaksaa mennä ja harrastaa,se on hieno asia. Ja ihanaa kun on kavereita.Voitte varmaan viikolla ja arkisin tehdä omia yhteisiä juttuja?Onko sinulla mahdollista tehdä vaikka töitä viikonloppuisin? Aika kuluu hyvin ja saa parempaa palkkaakin....Itse hoitoalalla töissä,niin kerran kuussa yksi viikonloppuvapaa,joten tuttua on.Ja tokihan sinä voit itsekin omien kavereiden ja sukulaisten kanssa viettää viikonloppuja.Ja mukava on kyllä välillä myös olla itsekseenkin ja vaikka lukea
Näyttää vähän siltä, että miehesi viettää lomansa kavereiden kanssa. Olisi voinut varata teille enemmän viikonloppuja ja hoitanut dokaamisen kavereiden kanssa viikolla. Nyt tulee liian pitkä putki ja töihin palaaminen tulee olemaan tuskaa, ellei ole jo lopullisesti alkoholisoitunut tai siirtynyt koviin huumeisiin.
Jotenkin ap:n postauksesta huomaa että on valittu kumppani just niillä perinteisillä kriteereillä. Sujuvasti käyttäytyvä ekstrovertti seuramies, jolla on paljon kavereita, ystäviä ja harrastuksia ja ei ole juuri mietitty että itse on pääasiassa kotihiiri, joka haluaa viettää miehen kanssa eksklusiivista aikaa kahdestaan.
Avioliiton loppupuolella olisi ollut ihan kamalaa, jos tuleva ex-vaimo olisi halunnut viettää aikaa kanssani. Kaksi viikoloppua olisi ollut ihan kauhistus!
Tänä kesänä meillä menee toisinpäin. Mulla on hirveä määrä kaikenlaisia kekkereitä ja sovittuja menoja viikonloppuihin, ja mies tekee sitten omiaan. Ei se ainakaan oo vielä valittanut. Kyllä me ehditään vielä monta kesää viettää kahdestaankin 😃👌
Neito Kalajoelta kirjoitti:
Mies vielä nuori ja jaksaa mennä ja harrastaa,se on hieno asia. Ja ihanaa kun on kavereita.Voitte varmaan viikolla ja arkisin tehdä omia yhteisiä juttuja?Onko sinulla mahdollista tehdä vaikka töitä viikonloppuisin? Aika kuluu hyvin ja saa parempaa palkkaakin....Itse hoitoalalla töissä,niin kerran kuussa yksi viikonloppuvapaa,joten tuttua on.Ja tokihan sinä voit itsekin omien kavereiden ja sukulaisten kanssa viettää viikonloppuja.Ja mukava on kyllä välillä myös olla itsekseenkin ja vaikka lukea
Joopa joo. Ap voi samantien hankkia kesämiehen, voihan olla että oikean miehen menot vähenee..tai sitten ei?
Vierailija kirjoitti:
Avioliiton loppupuolella olisi ollut ihan kamalaa, jos tuleva ex-vaimo olisi halunnut viettää aikaa kanssani. Kaksi viikoloppua olisi ollut ihan kauhistus!
Voihan olla että hänelläkin oli jo parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Lyö allekirjoitettu erohakemus käteen ja hommaa kämppä.
No sitähän se ukkeli odottaa, pääsee kitisevästä eukosta eroon ja saa taas tuoretta lihaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko yllätyksenä että miehellä on elämää ja ettekös te kuitenkin kaikki viikot ole yhdessä ja loppu peleissä aika vähän on päiviä kun et pääse vahtimaan mitä hän tekee
Heh. Kysyn sinultakin, että miksi niitä polttareita ja mökkireissuja ei voi tehdä arkena? Miksi ne pitää tehdä viikonloppuisin?
Tämäkin järjen jättiläinen.. mökkireissu arkena. Ki-vaa. Varmaan joku maalaistollo, jonka "mökki" on kävelymatkan päässä omasta ok-talosta.
Itse olet miehesi valinnut. Miksi valitat ja nilität siitä täällä?
Me oltiin etäsuhteessa muutama vuosi sitten, oltiin ehditty puoli vuotta olla yhdessä silloin. Kävi ilmi että miehellä ei oikeasti ollut kuin 2 viikonloppua vapaana minulle ja siihenkin totesi että varaa nyt ne itsellesi jos haluat seurassani olla, tyylillä. Ei herranjestas. Ja kun asiasta loukkaannuin ja sanoin, mies mökötti koko kesän sitten että miten voin tällaisesta asiasta pahoittaa mieleni. Joo, ei olla yhdessä enää. Eli ei nähty edes arkena, vaan tosiaan niinä 2 viikonloppuna koko kesänä..
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vähän siltä, että miehesi viettää lomansa kavereiden kanssa. Olisi voinut varata teille enemmän viikonloppuja ja hoitanut dokaamisen kavereiden kanssa viikolla. Nyt tulee liian pitkä putki ja töihin palaaminen tulee olemaan tuskaa, ellei ole jo lopullisesti alkoholisoitunut tai siirtynyt koviin huumeisiin.
Lihavoidusta samaa mieltä, mutta viestin viimeinen lause oli jo vähän liioiteltua.....
Ymmärrän AP:a täysin. Itse olen tapaillut kohta vuoden 35vuotiasta miestä ja huomannut että ne kaverit vaan menee mun edelle. On peruttu yhteisiä sovittuja juttuja ryyppäämisen takia. Viimeisin yhteinen lapsivapaa viikonloppu olisi ollut pari viikkoa sitten jota olin odottanut monta kuukautta mutta mies ilmoitti että nyt onkin työkavereiden laivareissu eli ryyppyreissu joten minä jäin rannalle ruikuttaa. Samaan hengenvetoon mies ilmoitti kuinka hänellä on kesälle 8 eri festareille liput ja myös joku ulkomaan matka tulossa kesän aikana. No nyt tässä pohdin lemppaanko ukon pihalle ja vietän oman sinkku kesän 🤔 ja syy tähän on että miehen kalenteri on täynnä festareita ja omia ryyppy reissuja kun sinne pussikaljalle on myös päästävä kavereiden kanssa. Ja jos ei ole mitään niin aina on töitä sitten .
pyydä ystävä perheineen teidän mökille ja iltamyöhään panet ystävän miestä saunassa. ;)
Mörkö kirjoitti:
Ymmärrän AP:a täysin. Itse olen tapaillut kohta vuoden 35vuotiasta miestä ja huomannut että ne kaverit vaan menee mun edelle. On peruttu yhteisiä sovittuja juttuja ryyppäämisen takia. Viimeisin yhteinen lapsivapaa viikonloppu olisi ollut pari viikkoa sitten jota olin odottanut monta kuukautta mutta mies ilmoitti että nyt onkin työkavereiden laivareissu eli ryyppyreissu joten minä jäin rannalle ruikuttaa. Samaan hengenvetoon mies ilmoitti kuinka hänellä on kesälle 8 eri festareille liput ja myös joku ulkomaan matka tulossa kesän aikana. No nyt tässä pohdin lemppaanko ukon pihalle ja vietän oman sinkku kesän 🤔 ja syy tähän on että miehen kalenteri on täynnä festareita ja omia ryyppy reissuja kun sinne pussikaljalle on myös päästävä kavereiden kanssa. Ja jos ei ole mitään niin aina on töitä sitten .
Vieläkö olette yhdessä? Entä ap, vieläkö yhteistä ja vähemmän yhteistä aikaa löytyy?
Missäs me nähtäisiin tuletko meille kylään. Lupaan pitää sinua hyvänä koko loman.