IL: Sannalla rikkinäiset farkut MM-finaalissa päällä
https://www.iltalehti.fi/jaakiekon-mm-2022/a/ca8c92ac-d9fc-4030-90e0-89…
Eikö ole varaa ehjiin farkkuihin?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on persujen kateus katkeraa.
Miten tähän persut liittyy mitenkään?
Joku sannan avustajista tuntuu luulevan että "persukortti" on samanlainen joka keskustelut voittava jokerikortti kuin "aatukortti" toisenlaisissa keskusteluissa.
Itse lähtisin siitä ettei eri mieltä olevien jatkuva solvaaminen välttämättä lisää sen oman sankarin suosiota mutta toisaalta ei se minua häiritse jos nuo hölmöilee itse sannan suosion alaspäin.
Ei tässä mitään Sannan avustajia tarvita siihen että tajuaa kuin Kokokkari on paniikissa kun Sanna on vienyt Benin tallin naisilta Voguet ja siten nuoret ja kauniit, Elina Lepomäki näyttää lätkäkuvassa hevoselta Sannan rinnalla eli lätkäkin viedään kuin tuhkat pesästä. Persut on se Kooomuksen hölmö velipuoli joka hölöttää nämä kaikki paniikit näppiksestä näkyviin epätoivoisena yrityksenä saada Persuille jo pikkuormensa antaneiden insinöörimiesten silmistä säteilevät Sanna on ihana sydämet nahistumaan.
Luulin hänen olevan Zelen kanssa Harkovassa taisteluvarusteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sannan avustajista tuntuu luulevan että "persukortti" on samanlainen joka keskustelut voittava jokerikortti kuin "aatukortti" toisenlaisissa keskusteluissa.
Itse lähtisin siitä ettei eri mieltä olevien jatkuva solvaaminen välttämättä lisää sen oman sankarin suosiota mutta toisaalta ei se minua häiritse jos nuo hölmöilee itse sannan suosion alaspäin.
Ei tässä mitään Sannan avustajia tarvita siihen että tajuaa kuin Kokokkari on paniikissa kun Sanna on vienyt Benin tallin naisilta Voguet ja siten nuoret ja kauniit, Elina Lepomäki näyttää lätkäkuvassa hevoselta Sannan rinnalla eli lätkäkin viedään kuin tuhkat pesästä. Persut on se Kooomuksen hölmö velipuoli joka hölöttää nämä kaikki paniikit näppiksestä näkyviin epätoivoisena yrityksenä saada Persuille jo pikkuormensa antaneiden insinöörimiesten silmistä säteilevät Sanna on ihana sydämet nahistumaan.
Mitä väliä poliitikoiden ulkonäöllä?
Gallupeissahan Kokoomus on 7%-yksikköä solisaliratteja edellä, ja Petteri Orposta tulee pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi teki maalin ja Sanna siellä katsomossa viinilasin kanssa. Jotkut saavat näköjään juoda alkoholia katsomossa. Näkyi äsken telkkarissa, kun tuli hidastus.
Kävitkö ihan itse tutkimassa juoman laadun ja mittaamassa alkoholipitoisuuden?
Olihan se tuiskeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä poliitikoiden ulkonäöllä?
Gallupeissahan Kokoomus on 7%-yksikköä solisaliratteja edellä, ja Petteri Orposta tulee pääministeri.
Mikä ihme se on kun Kokoomus on ainoa isänmaallinen puolue jonka arvoja ovat rehellisyys ja ahkeruus.
Vierailija kirjoitti:
Hei tyhmä kana: KYS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on hieno pääministeri joka osaa asiansa. Kaunis nuorehko ja on vaan niin siisti tyyppi. Kuvitelkaapa hänen tilalleen joku jankkaava ja jahkaava mieshenkilö, jonka puheesta ei saa mitään selvää ja joka ei sano mitään. Sanna Marin on just niin hyvä edustamaan Suomea tuolla Euroopassa ym. paikoissa. Ei jää tuppisuiksi missään. Hän on rohkea nainen. Risaset farkut jossain juhlissa näyttää tyhmältä, mutta menettelee Sanna Marinin jalassa jääkiekko-ottelussa. Ei haittaa yhtään. Sanna on fiksusti pukeutunut aina varsinaisissa työtehtävissään ja kun on vielä kaunis niin ilo katsella. Saa siinä happamat urputtaa ja pilata jopa oman päivänsä katkeruudellaan. Tehkää perässä ja lopettakaa mussuttamasta niin on kivempaa. Kiva, kun on edustava pääministeri Suomella.
Malliesimerkki sen fanien pohjattomasta tyhmyydesta ja pinnallisuudesta: väitetään hienoksi pääministeriksi ja perustellaan sitä nuoruudella, ulkonäöllä, puhetyylillä, pukeutumisella, ja vielä uudestaan ulkonäöllä.
No jotain tuollaista minäkin sepustaisin, jos haluaisin kirjoitella mahdollisimman epäuskottovia typeryyksiä, jotta voin ihan lainauksen kera vastailla kuvitteelliselle fanille, eli itselleni mahdollisimman vakuuttavasti.
Onpa sekava oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra näköjään biletti Sannan porukassa, tässä näkyy takana. Se siitä persujen vihanpidosta.
https://is.mediadelivery.fi/img/978/588cf62dd14d3587de2f694f326b53f0.jp…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva näyttää hoksaavan, että kyseessä on pelkkä ennaltasuunniteltu mediatilaisuus, jossa voi esittää jotain sellaista, mitä ei oikeasti ole. Laskelmoitu juttu alusta loppuun.
Arvatkaapa kahdesti, mitä maksoi lennättäminen Helsingistä Tampereelle vain tätä varten.
Ei kai ilmasto-Sanna lentänyt? Tuli varmaan pyörällä?
Autolla kulkee tai junalla matkat kahden kotikaupunkinsa välillä. Mistä hvetistä tuo lentokone on keksitty?
Olisi laittanut minihameen päälleen ja keikutellut takapuoltaan ilman alushousuja.
Jos sitten olisi saanut hakemaansa huomiota tarpeeksi.
Sannalla on kivan pienet pystyt tissit, just hänelle sopivat.
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1200,h_800,ar_1.5,dpr_1,c_fill…
Vierailija kirjoitti:
Ainahan noissa finaaleissa olleet valtakunnan ykkösrivin poliitikot presidenttiä myöten, pelattiin ne sitten pääministerin kotikaupungissa tai ulkomailla.
Eikä noissa farkuissakaan ole mitään outoa.
Kotonako hänen pitäisi lymytä? Jotain rajaa nyt!
Ihanat farkut, ihana Sanna. Meillä on nuorehko ja kaunis pääministeri, miksi pitäisi puketua tylsästi? Eiköhän jokainen laita päälleen ne vaatteet mitä haluaa vai pukeudutteko te niinkuin joku käskee? Pääasia on, että itse viihtyy vaatteissaan ja on ihan vi tun sama mitä muut ajattelee.
Marinille taitaa viina maistua. Yleensä sanotaan, että kostautuu isien pahat teot kolmanteen ja neljänteen polveen, sekä sanotaan myös, että ei omena kauas puusta putoa, tai hedelmistään puu tunnetaan.
Lehti jutun perusteella Marinin edesmennyt isä oli aika viinan menevä, että näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lähtisin siitä, että kuka tahansa kirjoittaja tällä palstalla on todennäköisemmin persujen jäsen tai vähintäänkin äänestäjä kuin kenen tahansa ministerin avustaja. Määrällisesti kun avustajat lasketaan ihan kymmenissä ja puolueissa kai nyt kuitenkin odotellaan vähän eri luokan lukuja vaikka ensi vuoden vaaleissa. Siis niissä, joissa äänestetään ihan niitä oman vaalipiirin ehdokkaita ja puoluetta eikä Sannaa, Jussia tai Petteriä siellä täällä ympäri Suomen. OK?
Pidän Marinista, mutta äänestän aina persuja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva näyttää hoksaavan, että kyseessä on pelkkä ennaltasuunniteltu mediatilaisuus, jossa voi esittää jotain sellaista, mitä ei oikeasti ole. Laskelmoitu juttu alusta loppuun.
Arvatkaapa kahdesti, mitä maksoi lennättäminen Helsingistä Tampereelle vain tätä varten.
Ei kai ilmasto-Sanna lentänyt? Tuli varmaan pyörällä?
Autolla kulkee tai junalla matkat kahden kotikaupunkinsa välillä. Mistä hvetistä tuo lentokone on keksitty?
Kuuleman mukaan wrightin veljekset puuhaili aiheen parissa aikanaan, tosin ideaa on mietitty jo paljon aiemminkin mm. da vincin toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan noissa finaaleissa olleet valtakunnan ykkösrivin poliitikot presidenttiä myöten, pelattiin ne sitten pääministerin kotikaupungissa tai ulkomailla.
Eikä noissa farkuissakaan ole mitään outoa.Kotonako hänen pitäisi lymytä? Jotain rajaa nyt!
Sannan paikallaolo on yksi asia, se ennalta-arvattavissa ollut kehuryöppy ihanasta pääministeristämme kansan parissa juhlimassa, joka joka lehteen on saatu tuputettua sannan pr-avustajien kontakteilla, on ihan toinen juttu ja varsinainen kritiikin aihe.
Mutta tottakai sannan sumeilemattoman ja ison volyymin mediaspämmin kritisointi on samalla sannan kritisointia /s
Alkoholistin ja lepsun geenit= melkonen soppa päänupissa.
Riikka joi alkoholipitoista viiniä, Sanna alkoholitonta ja perusteli sillä aikaista lähtöään Brysseliin. Nimim. Vierestä seurannut.
Tavan ihmisestä olis jo tehty lasu. Julkkis saa hillua missä huvittaa.
Juuri näin!