IL: Sannalla rikkinäiset farkut MM-finaalissa päällä
https://www.iltalehti.fi/jaakiekon-mm-2022/a/ca8c92ac-d9fc-4030-90e0-89…
Eikö ole varaa ehjiin farkkuihin?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi teki maalin ja Sanna siellä katsomossa viinilasin kanssa. Jotkut saavat näköjään juoda alkoholia katsomossa. Näkyi äsken telkkarissa, kun tuli hidastus.
Kävitkö ihan itse tutkimassa juoman laadun ja mittaamassa alkoholipitoisuuden?
Marinin ollessa homoseurueineen viihteellä mittaaminen on turhaa; siinä voi mittari sulaa.
Jotenkin surullista ettei tuossa asemassa ole varaa ehyiin farkkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Koomisen näköinen tuo pelipaita päällä kun ei ole sannulilla tissejä
Siellä joku Kouvolan Rotu tietää että kyllä pelipaidan alle kuuluu kunnon tykit, Repe ja Macekin tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Boomeritkin saa käyttää polvet puhki-farkkuja.
Ai saa? Tuntuu vähän, että joutuvat kohta käyttämään tai paikkailemaan, koska hintojen nousu tuntuu olevan nykyään siinä määrin vauhdikasta.
Miten ihmiset jaksaakin arvostella häntä ihan kaikesta!! Oli täydellinen asu jääkiekkomatsiin! Osaa kyllä pukeutua asianmukaisesti tilaisuuksiin, tuo oli hyvä asu tuonne.
Kyllä on persujen kateus katkeraa.
Upea Sanna!
Hyvä ettei ollut sateenkaariryysyjä.
Luulen että Sanna otti mallia muoti-ikoni Laura Huhtasaarelta, joka poseeraa Twitterissä useinkin rikkinäisissä farkuissa
https://twitter.com/laurahuhtasaari/status/1158343979857039360
Miks vasemmistolainen kannattaa Suomen jääkiekkomaajoukkuetta?
2011 vihaillassa Marin sano ettei Suomen leijona oo sen symboli ku se on rasistisymboli.
Vierailija kirjoitti:
2011 vihaillassa Marin sano ettei Suomen leijona oo sen symboli ku se on rasistisymboli.
Ja kaikki ne pelaajatki on isänmaallisia arjalaisia heteroita toisinku huuhkajat.
Mitäpä se tekisi tyylillä? 🤷 Eihän vasemmisto osaa pukukoodeja eikä tyylijuttuja. Se on huomattu ennenkin.
Pitää äänestää muita puolueita jos halutaan tyylitietoisia kansan palvelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Oli siellä muitakin https://pbs.twimg.com/media/FT8S_opXwAATjbw?format=jpg&name=large
Kato, Illu-näätäkin paikalla, kun märkää on tarjolla.
Onko ulisijat kuulleet ilmiöstä jossa osa lukijoista saa tarpeekseen ulinasta ja alkavat protestiksi äänestämään Marinia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki ne pelaajatki on isänmaallisia arjalaisia heteroita toisinku huuhkajat.
Oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista, toteavat demarit. Olisi pitänyt kulta antaa Kanadalle demarien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tähän persut liittyy mitenkään?
Bile-Ilmari järjesti hienot bileet Tampereella.
Onhan tämä mageeta verrattuna , kun Putin tiukkana synkisteli lätkämatseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tähän persut liittyy mitenkään?
Joku sannan avustajista tuntuu luulevan että "persukortti" on samanlainen joka keskustelut voittava jokerikortti kuin "aatukortti" toisenlaisissa keskusteluissa.
Itse lähtisin siitä ettei eri mieltä olevien jatkuva solvaaminen välttämättä lisää sen oman sankarin suosiota mutta toisaalta ei se minua häiritse jos nuo hölmöilee itse sannan suosion alaspäin.
Antakaa jo olla. Mitä voitatte nirppanokkaisuudella. Pääministerille kun on oikeus vapaa-aika ajan pukeutua kuinka lystää. Hankkikaa elämä niin ei nupissa niin kiristä.
Alan vähitellen fanittaa.