Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Sannalla rikkinäiset farkut MM-finaalissa päällä

Kommentit (210)

Vierailija
161/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka joi alkoholipitoista viiniä, Sanna alkoholitonta ja perusteli sillä aikaista lähtöään Brysseliin. Nimim. Vierestä seurannut.

Oliko Riikka Sannan seurassa siis eilen?

Vierailija
162/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka joi alkoholipitoista viiniä, Sanna alkoholitonta ja perusteli sillä aikaista lähtöään Brysseliin. Nimim. Vierestä seurannut.

Vaan voiko sannan avustajien lausuntojen puolueettomaan objektiivisuuteen luottaa? /s

Eikä minua kiinnosta pätkääkään mitä tuo joi, kunhan ihmettelen tätä selittelyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on persujen kateus katkeraa.

Miten tähän persut liittyy mitenkään?

Joku sannan avustajista tuntuu luulevan että "persukortti" on samanlainen joka keskustelut voittava jokerikortti kuin "aatukortti" toisenlaisissa keskusteluissa.

Itse lähtisin siitä ettei eri mieltä olevien jatkuva solvaaminen välttämättä lisää sen oman sankarin suosiota mutta toisaalta ei se minua häiritse jos nuo hölmöilee itse sannan suosion alaspäin. 

Ei tässä mitään Sannan avustajia tarvita siihen että tajuaa kuin Kokokkari on paniikissa kun Sanna on vienyt Benin tallin naisilta Voguet ja siten nuoret ja kauniit, Elina Lepomäki näyttää lätkäkuvassa hevoselta Sannan rinnalla eli lätkäkin viedään kuin tuhkat pesästä. Persut on se Kooomuksen hölmö velipuoli joka hölöttää nämä kaikki paniikit näppiksestä näkyviin epätoivoisena yrityksenä saada Persuille jo pikkuormensa antaneiden insinöörimiesten silmistä säteilevät Sanna on ihana sydämet nahistumaan.

😄😄😄 hyvin sanottu! 👍🏻🙂

Vierailija
164/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu jatkuva pääministerin MAALITTAMINEN!

Vierailija
165/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sannan avustajista tuntuu luulevan että "persukortti" on samanlainen joka keskustelut voittava jokerikortti kuin "aatukortti" toisenlaisissa keskusteluissa.

Itse lähtisin siitä ettei eri mieltä olevien jatkuva solvaaminen välttämättä lisää sen oman sankarin suosiota mutta toisaalta ei se minua häiritse jos nuo hölmöilee itse sannan suosion alaspäin. 

Riikka Purra näköjään biletti Sannan porukassa, tässä näkyy takana. Se siitä persujen vihanpidosta.

https://is.mediadelivery.fi/img/978/588cf62dd14d3587de2f694f326b53f0.jp…

Aika noloa persuille, että Purrasta kelpaa toimittajille vain puoli päätä heilumaan taustalla.

Vierailija
166/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään Sannan avustajia tarvita siihen että tajuaa kuin Kokokkari on paniikissa kun Sanna on vienyt Benin tallin naisilta Voguet ja siten nuoret ja kauniit, Elina Lepomäki näyttää lätkäkuvassa hevoselta Sannan rinnalla eli lätkäkin viedään kuin tuhkat pesästä. Persut on se Kooomuksen hölmö velipuoli joka hölöttää nämä kaikki paniikit näppiksestä näkyviin epätoivoisena yrityksenä saada Persuille jo pikkuormensa antaneiden insinöörimiesten silmistä säteilevät Sanna on ihana sydämet nahistumaan.

😄😄😄 hyvin sanottu! 👍🏻🙂

Huvittavaa että joku juentti luulee ettei muut huomaa miten se vastailee itselleen. 

Vierailija
167/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eikö ole varaa ehjiin farkkuihin?"

No kerropa mulle miks otsoonikerroksessa on reikiä teidän sukupolven jäljiltä, eikö ole varaa korjata niitä?

Vierailija
168/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannalla on kivan pienet pystyt tissit, just hänelle sopivat.

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1200,h_800,ar_1.5,dpr_1,c_fill…

Zelellä on sopivan tiukat miesrinnat ;)

Vierailija
169/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota miten jääkiekkomatsiin pitäisi pukeutua? Jakkupukuun?

Oikeasti hienostunut ihminen ei koskaan mene sinne. Maailmanhistorian typerintä touhua pyörittää suuria rahoja jossain melusaasteisessa mailapelissä. Golfissa sentään ollaan hiljaa hansikkaat kädessä.

Vierailija
170/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra näköjään biletti Sannan porukassa, tässä näkyy takana. Se siitä persujen vihanpidosta.

https://is.mediadelivery.fi/img/978/588cf62dd14d3587de2f694f326b53f0.jp…

Aika noloa persuille, että Purrasta kelpaa toimittajille vain puoli päätä heilumaan taustalla.

Ilmari paikalla, pelin jälkeen Sannalle saunomaan, Penjamiini tulee pesemään selät

Vierailija
171/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitte? Ihminen hänkin on ja nuori. Vähän päälle 30 vee. Mullaki samanikäsiä kavereita joilla myös rikkinäiset farkut. Teki Sanna niin tai näin niin aina löytyy valittamista.

Syksyllä 37v, pääsee veteraanisarjaan, jos sinnekään anorektikkoja hyväksytään.

Vierailija
172/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos näillä kolmen kimppaa kun bileilmarikin oli ryyppäämässä!

Vierailija
173/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostikohan Sannaa oikeasti lätkä vai näkikö vain hyvän tilaisuuden päästä bilettämään ja valokuvattavaksi?

Vierailija
174/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on tai yrittää olla pääministeri ja ministeritasolta odotetaan/vaaditaan tiettyä arvokkuutta ja käyttäytymistä. Sinä voit mennä kavereittesi kanssa vaikka ilman paitaa yleiselle paikalle koska sinulta ei vaadita käytöstapoja eikä arvokkuutta, olethan tavis.

Olisi hienoa jos taviksetkin (pieni osa) osaisivat pukeutua muita kunnioittaen ja käyttäytyä mutta.....

Vierailija
175/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei voisi olla parempaa kuin tämä: olet kotikisoissa finaalissa katsomassa mestaruuden voiton ryypäten pääministeri Marinin kanssa ja pelin jälkeen huppelissa menette panemaan. Miettikää millainen elämä jollakin voi olla!

Vierailija
176/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoiko koko joukkoeelle  kesä rannan saunassa

Vierailija
177/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta, että ihan vierestä seurannut! Viini lasi kädessä, ihan sama mitä siinä oli mutta huonolta näytti. Onko Sannalla alko-ongelma?

Vierailija
178/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu on ja kauniskin. Pääministerin ominaisuuksina sillä kauneudella ole väliä mutta ei se haittaakaan!

Vierailija
179/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua Sanna niin paljon ärsytä mutta nämä Sannan palvojat jotka ovat ihan sokeita eivätkä näe Sannassa mitään vikaa. He ärsyttävät.

Pitää vaan toivoa että kaikki tänne kirjoittajat eivät ole tosissaan.

Vierailija
180/210 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 'muutkin' hyppäsivät kaivoon?