IL: Sannalla rikkinäiset farkut MM-finaalissa päällä
https://www.iltalehti.fi/jaakiekon-mm-2022/a/ca8c92ac-d9fc-4030-90e0-89…
Eikö ole varaa ehjiin farkkuihin?
Kommentit (210)
Eikö tämä, nationalismi ja isänmaallisuus pitänyt olla razzsismia?
Leinojapaitoja, Suomen lippuja ja Suomen ylivoiman hehkutusta?
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan onkaan tällaisissa tilaisuuksissa kovemmassa humalassa, Marin vai Zaharova...
Ämmä Zaharovaa ei kyllä jaksaisi katsoa. Ei uskoisi, että sillä tohtorin tutkinto, sen verran puupäältä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Valtiolla on säästölinja niin Sanna kiivennyt aidan yli salaa päästäkseen maksamatta katsomoon ja housunpolvet repeytyneet siihen verkkoaitaan...
Tää on hyvä. Suomi on niin kallis maa että pääministerikin kiipeää aidan yli katsomaan kisoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko ulisijat kuulleet ilmiöstä jossa osa lukijoista saa tarpeekseen ulinasta ja alkavat protestiksi äänestämään Marinia?
Ensi vaaleissa äänestän Marinia ja SDP:tä palstaulisijan kiusaksi. Jatka vaan hyvää vaalityötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtiolla on säästölinja niin Sanna kiivennyt aidan yli salaa päästäkseen maksamatta katsomoon ja housunpolvet repeytyneet siihen verkkoaitaan...
Tää on hyvä. Suomi on niin kallis maa että pääministerikin kiipeää aidan yli katsomaan kisoja.
Sun vitseille ei naura kukaan. Stand up koomikon uran voit unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ulisijat kuulleet ilmiöstä jossa osa lukijoista saa tarpeekseen ulinasta ja alkavat protestiksi äänestämään Marinia?
Ensi vaaleissa äänestän Marinia ja SDP:tä palstaulisijan kiusaksi. Jatka vaan hyvää vaalityötä.
Että semmoiset fantasiat. Tosiasiassa marinin puolestaulisijat täyttää aika lailla täysin koko äänimaiseman, joko ylikehuessaan työnsä puolesta työnantajaansa tai sitten valittaessaan jo ennalta siitä että joku saattaa jopa kehdata kritisoidan kallisarvoista poseeraavaa pääministeriämme. Ja kritiikin puutteessa yksi noista postaa välillä itse suorastaan naurettavan feikin mariinikritiikkipostauksen jonka päälle loppuavustajakunta hyökkää valittamaan että kylläpä internet on ilkeä mariinia kritisoidessaan.
Eli kyllä te vaan itse omalla spämmillänne viette mariininne uskottavuutta. Ei siihen näemmä muita tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte? Ihminen hänkin on ja nuori. Vähän päälle 30 vee. Mullaki samanikäsiä kavereita joilla myös rikkinäiset farkut. Teki Sanna niin tai näin niin aina löytyy valittamista.
Öö tuon ikäinen ei ole mikään nuori enää
Onpas. Siksi toisekseen, mikäs äiti sinä aloittaja tuolle ihmiselle olet? Kyllä hän itse aikuisena ihmisenä saa vaatteensa päättää, etenkin vapaa-ajallaan. Olis se aika naurettavaa lätkämatsissa puku päällä istua muualla kuin valmentajan penkillä.
Mitkäs vaatteet sulla olis, varmaan fakta homma -tuulipuku kun kerran mutsia esität!
Ei kyllä ole nuori vaan keski-ikistyvä.
Tuollaiset nelikymppiset jotka tunkee parikymppisten seuraan ja teeskentelee nuorta ne vasta noloja onkin. Miettikääs muuten jos nelikymppinen miespoliitikko tunkisi bilettämään parikymppisten naisartistien seuraan niin tuskin tuosta noin positiivisesti puhuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on hieno pääministeri joka osaa asiansa. Kaunis nuorehko ja on vaan niin siisti tyyppi. Kuvitelkaapa hänen tilalleen joku jankkaava ja jahkaava mieshenkilö, jonka puheesta ei saa mitään selvää ja joka ei sano mitään. Sanna Marin on just niin hyvä edustamaan Suomea tuolla Euroopassa ym. paikoissa. Ei jää tuppisuiksi missään. Hän on rohkea nainen. Risaset farkut jossain juhlissa näyttää tyhmältä, mutta menettelee Sanna Marinin jalassa jääkiekko-ottelussa. Ei haittaa yhtään. Sanna on fiksusti pukeutunut aina varsinaisissa työtehtävissään ja kun on vielä kaunis niin ilo katsella. Saa siinä happamat urputtaa ja pilata jopa oman päivänsä katkeruudellaan. Tehkää perässä ja lopettakaa mussuttamasta niin on kivempaa. Kiva, kun on edustava pääministeri Suomella.
Suomen häpeäpilkku se on!
Jos meillä olisi "miesasiamieheksi" julistautuva miespääministeri, joka systemaattisesti syrjisi tyttöjä, julistautuen samalla olevansa näkyvästi "poikien puolella", napsuttelis duunareille sormiaan "tulkaa palvelemaan minua", tiuskisi ja olisi ylimielinen, vi..tuilis vanhemmalle ikäpolville ymymym... käyttäytyisi siis todella vastenmielisesti.
Mitähän tapahtuisi? Miksi ihmeessä nainen saa toimia noin? Mitään edustavaa tuossa ei ole, muuta kuin nätti naama. Käytös vastenmielistä ja halveksuttavaa
Vierailija kirjoitti:
Harva näyttää hoksaavan, että kyseessä on pelkkä ennaltasuunniteltu mediatilaisuus, jossa voi esittää jotain sellaista, mitä ei oikeasti ole. Laskelmoitu juttu alusta loppuun.
Arvatkaapa kahdesti, mitä maksoi lennättäminen Helsingistä Tampereelle vain tätä varten.
Ei kai ilmasto-Sanna lentänyt? Tuli varmaan pyörällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte? Ihminen hänkin on ja nuori. Vähän päälle 30 vee. Mullaki samanikäsiä kavereita joilla myös rikkinäiset farkut. Teki Sanna niin tai näin niin aina löytyy valittamista.
Onpas. Siksi toisekseen, mikäs äiti sinä aloittaja tuolle ihmiselle olet? Kyllä hän itse aikuisena ihmisenä saa vaatteensa päättää, etenkin vapaa-ajallaan. Olis se aika naurettavaa lätkämatsissa puku päällä istua muualla kuin valmentajan penkillä.
Mitkäs vaatteet sulla olis, varmaan fakta homma -tuulipuku kun kerran mutsia esität!
Tuollaiset nelikymppiset jotka tunkee parikymppisten seuraan ja teeskentelee nuorta ne vasta noloja onkin. Miettikääs muuten jos nelikymppinen miespoliitikko tunkisi bilettämään parikymppisten naisartistien seuraan niin tuskin tuosta noin positiivisesti puhuttaisi.
Jep. Jostain syystä kaksinaismoralismi on täysin ok nykyään. Sanna saa tehdä kaikki samat asiat, joista muita syyllistää (perhepolitiikka - tasa-arvoinen vanhempien osallistuminen, syrjiminen, eriarvoistaminen, omalla valta-asemalla uhoaminen) ja häntä vaan kehutaan asiasta? Wtf?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus puhuu!
Tämä, jos mikä tekee ihmisestä juntin ja tyylittömän näköisen... Siis Suomi-paita ja metelöinti julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä. Eiköhän Sannan äänistä valtaosa tule juuri tällä perusteella.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus puhuu!
Kenelle sinä sitten olet kateellinen?
Kumma muuten miten sannan kannatusta koitetaan nostaa lähinnä negatiivisten tunteiden avulla. Eli haukkumalla muita, uhriutumalla, syyttelemällä poliittisia vastustajia ja muulla kaunaisella jatkuvalla vuodatuksella, etc.
Ja sitten kun nuo on liki neljä vuotta spämmineet tuota negatiivisuutta ympärilleen koko pr-koneistonsa voimin nuo ihmettelee että miten kansa on niin kiukkuista kaiken aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Itse kun tein aloituksen täällä että mieheni ei pidä siitä, että käytän crop-toppia, niin asiantuntijat huusivat minulle täällä että:
no ei ihme, miehesi haluaa aikuisen naisen, eikä mitään teiniä jne.. Siis näkemättä miten mieheni pukeutuu tai tietämättä hänen luonteestaan.
Eli minun olisi pitänyt 28-vuotiaana jo palstalaisten mukaan pukeutua ilmeisesti tuulipukuun, jotta olisin sovelias puoliso miehelleni.
Nyt kun pääministeri kohta 40-vuotiaana fiilistelee risaisissa farkuissa, niin hän on vain nuori. Unohdetaan se tilanteen mukaan pukeutuminen, ihmisen virka ja kaikki, kun Sanna on vain nuori ihminen joka haluaa pitää hauskaa.
Lainausmerkkejä ei näköjään sallita enää tällä palstalla. Olisi meinaan aika oleellista, jotta lukija ymmärtäisi viestin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä, nationalismi ja isänmaallisuus pitänyt olla razzsismia?
Leinojapaitoja, Suomen lippuja ja Suomen ylivoiman hehkutusta?
On itsekästä kannattaa omaa joukkuetta tai ajaa Suomen etua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi tajuta miten Marin jaksaa kulkea paikasta paikkaan tuolla aikataululla, mutta hyvältä näyttää taas.
Pitäähän hänen näyttäytyä taas.. kuten viimeksi kun uutisoitiin rohkean pääministerimme lähteneen sotatantereelle katsastamaan tilanne. Ihan feikkiä koko nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on persujen kateus katkeraa.
Miten tähän persut liittyy mitenkään?
Joku sannan avustajista tuntuu luulevan että "persukortti" on samanlainen joka keskustelut voittava jokerikortti kuin "aatukortti" toisenlaisissa keskusteluissa.
Itse lähtisin siitä ettei eri mieltä olevien jatkuva solvaaminen välttämättä lisää sen oman sankarin suosiota mutta toisaalta ei se minua häiritse jos nuo hölmöilee itse sannan suosion alaspäin.
Itse lähtisin siitä, että kuka tahansa kirjoittaja tällä palstalla on todennäköisemmin persujen jäsen tai vähintäänkin äänestäjä kuin kenen tahansa ministerin avustaja. Määrällisesti kun avustajat lasketaan ihan kymmenissä ja puolueissa kai nyt kuitenkin odotellaan vähän eri luokan lukuja vaikka ensi vuoden vaaleissa. Siis niissä, joissa äänestetään ihan niitä oman vaalipiirin ehdokkaita ja puoluetta eikä Sannaa, Jussia tai Petteriä siellä täällä ympäri Suomen. OK?