toisena naisena oleminen ja vaimolle kertominen
Avaan tilannetta nopeasti eli olen ollut toisena naisena 4 kuukautta. Tämä lähti pelkästään seksin harrastamisesta ja yhtäkkkä huomattiin että näemme joka päivä aina kun vapaa aikaa. Mies on sanonut että heillä avoin suhde ja heillä menee todella huonosti yms joka voi olla valhe He ovat olleet naimisissa kaksi vuotta ja yksi lapsi.. Tunteet ovat kummaltakin puolelta suuria ja moni läheinen tästä tietää koska humalassa olemme lipsuneet julkisilla paikoillakin. Alan olemaan jo aika syvissä vesissä ja tiedän että tämä pitäisi lopettaa mutta en vaan pysty siihen.. Koukuttavaa tästä tietenkin tekee se salailu ja tunne että toinen riskeeraa oman elämänsä takiani. Muut jotka ovat olleen samassa tilanteessa tietävät varmaan hyvin mistä puhun se ei oo helppoa lähteä.. Tänään näin tämän vaimon ensimmäistä kertaa ja heräsin todellisuuteen että se on oikeasti olemassa ja se on ihminen joka tuntee myös. Mielessä lähiaikoina pyörinyt todella paljon kertominen vaimolle mutta haluaisin mielipiteitä ja ajatuksia että annanko vain olla vai otanko häneen yhteyttä ja kerron kaiken. Onko se minun tehtävä ja voisimmeko keskustella asiasta asiallisesti jota haluaisin vai mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin myös tietää kuinka paljon tämä mies minullekkin valehtelee..
Kommentit (166)
Ei kuulosta avoimelta suhteelta, jos heillä menee tosi huonosti. Avoin suhde kun toimii vain hyvässä suhteessa, missä on yhteiset intressit. Ukko kusettaa sekä sinua että vaimoaan.
Mies valehtelee vaimolleen ja sulle, ei sillä mitään avointa suhdetta ole. Saa kicksejä pettämisestä, joten jos alkaisit oleen sen kaa, sulla olis pian se petettävän osa edessä.
Usko viisaampias: lopeta miehen tapailu, pista blokkiin joka kanavassa. Älä kerro vaimolle.
Ite kyllä olisin niin tyhmä ja raatorehellinen, että kertoisin vaimolle.
Mitä arvelet, että tapahtuu, jos kerrot vaimolle?
Sinuna poistuisin hiljaa takavasemmalle ja unohtaisin tuollaisen tyypin. Se pystyy valehtelemaan ja menee pokkana vaimon viereen nukkumaan. Epärehellisyys ei ole hyve.
Noiden tilanteen ongelma on luultavasti lapsellinen mies, joka saattaa kuitenkin kasvaa ja kehittyä, sillä vaikka 20-vuotias tosiaan on penikka, niin niin on vielä 27- vuotiaskin.
Jos et sotke asioita, lapsi kasvaa ja Parisuhteen ongelmat vähenevät ja mies on jonain päivänä onnellinen, kun perhe pysyi kasassa hänen typeryydessään huolimatta.
No jos minulle soittaisi tuntematon nainen ja haluaisi keskustella asiallisesti tilanteesta, että miehelläni ja hänellä on suhde, niin soittaja saisi painua hevon helvettiin. Minulla ei olisi mitään tarvetta keskustella tämän toisen naisen kanssa yhtään mistään. Asia tulisi minulle puskista ja olisin shokissa, ja tämä toinen nainen olisi pohtinut jo 4 kuukautta tilannetta, vehdannut mieheni kanssa tietäen, että hänellä on vaimo ja pieni lapsi. Moraaliton lunttu. Ja ei osaa yhdyssanoja. Keventää soittamalla vain omaa syyllisyyttään.
Toki haluaisin tietää, että mieheni on petturi mutta miten voisin luottaa johonkin randomiin jakorasiaan? Ehkä ensimmäinen reaktio olisi vetää mieheni auton tuulilasi säpäleiksi rengasraudalla. Ja valmistella avioeropaperit. Antaa viesti välitettäväksi toiselle naiselle, että pidä löytösi, minä en miestä enää huoli ja täällä mies ei enää tule asumaan. Syy olisi miehen ja hän saisi tuta mitä meni tekemään. Toinen nainen olisi mielestäni vain moraaliton luuseri, joka ei ansaitse epätoivoisesti tavoittelemaansa valheellista onnea.
Jotenkin näin, äkkiseltään ajateltuna.
Mies hokee haluavansa viettää aikaa vain minun kanssani ja haluaisi kokoajan olla kanssani ja ikävöi kokoajan jne. Käyttää oikeastaan kaiken vapaa aikansa töiden jälkeen minun näkemiseen nytkään käynyt kotona viikkoon.. Pari kuukautta sitten alkoi puhua vaimon jättämisestä ja myöhemmin sanoi että mietti jo vakavissaan sitä mutta tuli siihen tulokseen että emme tunne tarpeeksi hyvin ja ikäeroa on..
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta avoimelta suhteelta, jos heillä menee tosi huonosti. Avoin suhde kun toimii vain hyvässä suhteessa, missä on yhteiset intressit. Ukko kusettaa sekä sinua että vaimoaan.
Tuo on niin klisee, että menee huonosti. Vaimo hoitaa lasta 24/7 ja ukko juoksee toisissa naisissa. Miksihän menee huonosti?
Vastaa rehellisesti itsellesi: Haluatko, että olet samassa elämäntilanteessa vuoden kuluttua? Entä kolmen?
Sanoit että toinen riskeeraa elämänsä sinun takiasi!! Haluatko olla tässä mukana?
Sanoisin että jos sulla yhtään järkeä päässä, eroatte nyt! Veikkaan, että mies on suht.hyvässä liitossa, on isä ja sinä vaan satuit olemaan sopivassa paikassa sopivaan aikaan. Älä ole sinisilmäinen!
Kysy voiko poika ottaa tyttiksensä mukaan kolmen kimppaan?
Ihanaa ja onneksi olkoon, kun olet moisen kultakimpaleen saanut napattua. Kun miehellä kerran on avoin suhde niin eihän pitäisi olla mikään ongelma kertoa teidän rakkaudestanne myös vaimolle. Ja jos sattuisi niin hyvin käymään, että saat miehen kokonaan itsellesi niin muista toki, että teilläkin tulee olemaan avoin suhde, kun mies niistä niin tykkää.
Käyttäjä42335 kirjoitti:
Mies on sanonut että vaikka heillä on avoin suhde tämä meidän tilanne on jo aivan ylirajojen koska tässä on paljon muutakin kuin seksiä..
Helppo se on satuja sepittää.
Käyttäjä42335 kirjoitti:
Mies on myös sairaalloisen mustasukkainen minusta päivittäin saan kuulla kuinka jaan persettä kylillä ja ei luota muhun vaikka mitään en ole tehnyt ja sen tietää hyvin vaikka lojaali minun ei hänelle tarvitsisi olla.
Aah-hah-hah! Oikea kultakimpale tämä 🤭
Käyttäjä42335 kirjoitti:
Mies hokee haluavansa viettää aikaa vain minun kanssani ja haluaisi kokoajan olla kanssani ja ikävöi kokoajan jne. Käyttää oikeastaan kaiken vapaa aikansa töiden jälkeen minun näkemiseen nytkään käynyt kotona viikkoon.. Pari kuukautta sitten alkoi puhua vaimon jättämisestä ja myöhemmin sanoi että mietti jo vakavissaan sitä mutta tuli siihen tulokseen että emme tunne tarpeeksi hyvin ja ikäeroa on..
Taida olla aika sinisilmäinen asioiden suhteen vinkki: Mies sanoo ihan mitä tahansa, jotta pääsee sinun pottuvarpaiden väliä kutittamaan. Ja vielä ilmaisin.
Mitä luulet tapahtuvan, kun kerrot vaimolle? Hän haluaa eron? Vai sittenkin toteaa, että joko taas ja sen jälkeen suhteenne paras puoli eli salailu onkin ohi.
On varsin mahdollista, että nainen ei reagoi mitenkään suhteeseenne, kunhan odottaa, että mies tulee taas kerran järkiinsä. Näitäkin naisia on, jotka eivät jaksa ottaa jokaista parikymppistä ihan vakavissaan, uutta oppimassahan se mies on.
Siellähän taistelette niistä mällikoneistanne :D
Onneksi olen tuollaisesta riippumaton aseksuaali.
Varattu mies rakastui minuun ja minä häneen. Hän vakuutti avioliittonsa kuolleen aikoja sitten ja mun olevan hänen elämänsä suuri rakkaus. Halusimme toimia edes jossakin määrin oikein, joten fyysinen läheisyys tuli kuvioihin VASTA sen jälkeen, kun ero vaimosta oli selvä. Tunteilleen ei välttämättä voi mitään, mutta sille, miten etenee, voi paljonkin.
Tiedän että ansaitsen kaikki paskat kommentit ja vihat kyllä mullakin pitää joku olla huonosti että tässä olen vieläkin.. Tottakai mietin päivittäin vaimoa ja että kuinka hirveä olen kun teen näin monesti päivällä estän tämän ja yritän miettiä muuta mutta aina kun yksinäisyys ja todellisuus siitä että ei ole muuta seuraa tällä hetkellä täällä uudessa kaupungissa saa poistamaan estot ja jatkamaan taas normaalisti.. Mies on todella hyvä puhumaan ja manipuloimaan tiedostan sen itsekkin ja varmasti tekee samaa vaimolleen.. Mieli tekisi vaan kovasti ottaa vaimoon yhteyttä ja kertoa kaikki mitä mies puhuu hänestäkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 kk?!?! Mä olin suhteessa 14 vuotta, eikä tullut mieleenkään keryoa vaimolle. Mitä v tua se mulle ois kuulunut. Nyt lopetuksesta 8 kk ja kaikki ok.
Nyt on kyllä pakko udella, mikä sai suhteenne lopulta loppumaan noin pitkän ajan jälkeen?
Niin kuin elämä yleensä, sekä aloitus että lopetus oli monien asioiden summa. Ei ollut mitään yksittäistä syytä. Tuli vain aika lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea ymmärtää nin tyhmiä ihmisiä, jotka tarjoavat itsensä miehelle pumpattavaksi. Ensinnäkin se vaimo: se vaihdetaan nuorempaan keski-iässä ja sitä ennen jo pumpataan muitakin. Sitten se sivupatja: tarjoaa lettunsa lypsettäväksi toisen miehelle vain koska mies toisti saman kuluneen selityksen.
Mies on naisen kanssa tasan yhdestä syystä eikä yhtään houkuta miehet jotka hyrräävät kimpussani ulkonäköni takia.
Entäs jos se nainenkin kaipaa lähinnä hupia ja seksiä elämäänsä? Ei punaista tupaa ja perunamaata. ;D
Onko mies sanonut sinulle haluavansa yksiavioisen ja uskollisen suhteen sinun kanssasi? Haluaisitko sinä sellaista, vai riittääkö sulle toisena naisena olo? Jos saisit miehen itsellesi, hyväksyisitkö hänelle sivusuhteet?