toisena naisena oleminen ja vaimolle kertominen
Avaan tilannetta nopeasti eli olen ollut toisena naisena 4 kuukautta. Tämä lähti pelkästään seksin harrastamisesta ja yhtäkkkä huomattiin että näemme joka päivä aina kun vapaa aikaa. Mies on sanonut että heillä avoin suhde ja heillä menee todella huonosti yms joka voi olla valhe He ovat olleet naimisissa kaksi vuotta ja yksi lapsi.. Tunteet ovat kummaltakin puolelta suuria ja moni läheinen tästä tietää koska humalassa olemme lipsuneet julkisilla paikoillakin. Alan olemaan jo aika syvissä vesissä ja tiedän että tämä pitäisi lopettaa mutta en vaan pysty siihen.. Koukuttavaa tästä tietenkin tekee se salailu ja tunne että toinen riskeeraa oman elämänsä takiani. Muut jotka ovat olleen samassa tilanteessa tietävät varmaan hyvin mistä puhun se ei oo helppoa lähteä.. Tänään näin tämän vaimon ensimmäistä kertaa ja heräsin todellisuuteen että se on oikeasti olemassa ja se on ihminen joka tuntee myös. Mielessä lähiaikoina pyörinyt todella paljon kertominen vaimolle mutta haluaisin mielipiteitä ja ajatuksia että annanko vain olla vai otanko häneen yhteyttä ja kerron kaiken. Onko se minun tehtävä ja voisimmeko keskustella asiasta asiallisesti jota haluaisin vai mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin myös tietää kuinka paljon tämä mies minullekkin valehtelee..
Kommentit (166)
Jos mies kohtelee vaimoaan ja pientä lastaan, eli perhettään, niin ettei käy edes kotona viikkoon, niin mitäpä luulet mikä sun osa tulee olemaan? Et kai tosissasi kuvittele, että hän olisi jotenkin parempi sua kohtaan? Arki koittaa joka suhteeseen ja vaikka hän perheensä sun takia jättäisi, niin jossain vaiheessa olet itse tuon vaimon asemassa. Sitäkö haluat?
Juokse ja LUJAA!! Itse järjestäisin niin, että vaimo saa jotain kautta tietää, ihan vain siksi, että tuo sika menettäisi kaiken. Vaimo ansaitsee paremman miehen ja lapsi paremman isän.
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea ymmärtää nin tyhmiä ihmisiä, jotka tarjoavat itsensä miehelle pumpattavaksi. Ensinnäkin se vaimo: se vaihdetaan nuorempaan keski-iässä ja sitä ennen jo pumpataan muitakin. Sitten se sivupatja: tarjoaa lettunsa lypsettäväksi toisen miehelle vain koska mies toisti saman kuluneen selityksen.
Mies on naisen kanssa tasan yhdestä syystä eikä yhtään houkuta miehet jotka hyrräävät kimpussani ulkonäköni takia.
Näin puhuva nainen ei ole tainnut koskaan nauttia seksistä.
Toivoisin että vaimo saisi tietää jotakin kautta ja vaikka idiootilla tavalla välitän miehestä mutta enemmän mielessä on että hän ei ansaitse perhettään eikä vaimoaan joka hoitaa kaiken yksin kotona ja mies valehtelee hänelle minkä kerkeää.. Haluaisin että vaimo tajuaisi minkälaisen ihmisen kanssa on eikä tuhlaisi koko elämää tähäm sillä tiedän että en ole miehen ainoa nainen jonkakanssa pettänyt. Tämä kuulostaa niin tyhmältä sanoa koska itsekkin tässä olen mukana sinisilmäisenä ja idioottina
Käyttäjä42335 kirjoitti:
Tiedän että ansaitsen kaikki paskat kommentit ja vihat kyllä mullakin pitää joku olla huonosti että tässä olen vieläkin.. Tottakai mietin päivittäin vaimoa ja että kuinka hirveä olen kun teen näin monesti päivällä estän tämän ja yritän miettiä muuta mutta aina kun yksinäisyys ja todellisuus siitä että ei ole muuta seuraa tällä hetkellä täällä uudessa kaupungissa saa poistamaan estot ja jatkamaan taas normaalisti.. Mies on todella hyvä puhumaan ja manipuloimaan tiedostan sen itsekkin ja varmasti tekee samaa vaimolleen.. Mieli tekisi vaan kovasti ottaa vaimoon yhteyttä ja kertoa kaikki mitä mies puhuu hänestäkin..
Miksi sinä haluat ottaa yhteyttä vaimoon? Mitä sinä arvelet hyötyväsi siitä? Mikä sinun motiivisi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea ymmärtää nin tyhmiä ihmisiä, jotka tarjoavat itsensä miehelle pumpattavaksi. Ensinnäkin se vaimo: se vaihdetaan nuorempaan keski-iässä ja sitä ennen jo pumpataan muitakin. Sitten se sivupatja: tarjoaa lettunsa lypsettäväksi toisen miehelle vain koska mies toisti saman kuluneen selityksen.
Mies on naisen kanssa tasan yhdestä syystä eikä yhtään houkuta miehet jotka hyrräävät kimpussani ulkonäköni takia.
Entäs jos se nainenkin kaipaa lähinnä hupia ja seksiä elämäänsä? Ei punaista tupaa ja perunamaata. ;D
Ei, ei, ei ole mahdollista! Jokainen nainen haluaa sen punaisen tuvan ja perunamaan eikun...VAI voisiko sittenkin olla erilaisia ihmisiä, erilaisia toiveita ja haluja. Voisiko?
Ohis
Tosi säälittävää.
Tässä neuvo: sano miehelle, että aiot kertoa hänen vaimolleen.
Sitten katso ilmettä ja tee johtopäätökset. Jos ymmärrät sen vertaa, että osaat tehdä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa vika, jos toinen pettää. Kannattaisi ensin katsoa peiliin, ennen kuin syyttää sitä kolmatta osapuolta.
Kahdesti olen ystävien miesten kanssa ollut ja kerran ihan vain kaverin miehen kanssa. Kyllä niissä suhteissa oli ongelmia jo ennen minua. Eikä seksi haittaa, jos siitä ei kerrota. Tuntematon asia ei voi näet satuttaa.
Kannattaa katsoa peiliin jos vehtaat varatun kanssa. Ei se ole suhteessa vika jos pettää vaan pettäjässä. Sehän on valinta. Samoin (luonne)vikaa on pettämisen mahdollistajassa. En arvosta.
Jos se pettää vaimoaan sun kanssa, luuletko että olisi sulle uskollinen? Etsi vapaa mies ja unohda hänet
Jos mies sanoo että heillä on avoin suhde niin miten voit olla varma että sinä olet ainoa, vaimon lisäksi? Vai onko sinulle merkitystä sillä kenen kaikkien kanssa mies makaa sinun ja vaimon lisäksi?
Ap, kadut kiikkutuolissa ellet kerro asiasta vaimolle. Tee naisen teko toiselle naiselle: paljasta narskuäijä vaikka anonyymisti. Osaat kyllä.
Vaimolla on oikeus tietää ja tehdä ratkaisunsa, suuntaan tai toiseen.
-Tämänkin kokenut-
Mies on monesti sanonut että mieti sulla on mun koko elämä käsissä voisit vaan kertoa kaiken mun vaimolle jne ja monesti heitän että vois laittaa sille viestiä ja mies tyyliin vaan nauraa eikä ikinä vaikka noita juttuja heitän ole sanonut mitää ethän oikeesti kerro yms jota olen ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin puhuva nainen ei ole tainnut koskaan nauttia seksistä.
Tai sitten ei vain arvosta tuota kyseistä toimintatapaa kummaltakaan sukupuolelta.
-eri
Käyttäjä42335 kirjoitti:
Mies on myös sairaalloisen mustasukkainen minusta päivittäin saan kuulla kuinka jaan persettä kylillä ja ei luota muhun vaikka mitään en ole tehnyt ja sen tietää hyvin vaikka lojaali minun ei hänelle tarvitsisi olla.
Voi hyvä luoja! Koetko sairaalloisen mustasukkaisuuden rakkautena?
Ja se, että "jaat persettä" hänelle, varatulle miehelle epäilyttää häntäkin.
Tuo epälupttamushan se vasta vankka perusta parisuhteelle on 🤦
Esitän sinulle yhden kysymyksen: Miksi haluat itsellesi miehen, joka pettää ja käyttäytyy noin halpamaisesti puolisoaan kohtaan ? Mitä ihan oikeasti kuvittelet saavasi ? Tämä on asia, jota en vaan tajua, että halutaan, että se pettävä mies jättää perheensä ja valitsee sen toisen. Mikä saa nämä kuvittelemaan, että mies muuttuu kuin taikaiskusta sen jälkeen ?
Haluat siis miehen, joka ei kunnioita puolisoaan. Haluat miehen, joka mitä pettää, kun suhteessa on jokin vika, vaikka pitäisi korjata se vika ja nähdä myös oma osuutensa suhteen tilasta. pettävä ihminen ei näe koskaan itsessään mitään vikaa, vaan vika on aina muissa.
Käyttäjä42335 kirjoitti:
Mies on sanonut että vaikka heillä on avoin suhde tämä meidän tilanne on jo aivan ylirajojen koska tässä on paljon muutakin kuin seksiä..
Ja sinä ääliö uskot. Lol
Mulla on yks tuttu joka tuntee tämän vaimon myös.. Olen miettinyt että juttelisin hänen kanssaan ja kertoisin hänelle ja ehkä hän kertoisi vaimolle
Vierailija kirjoitti:
Ap, kadut kiikkutuolissa ellet kerro asiasta vaimolle. Tee naisen teko toiselle naiselle: paljasta narskuäijä vaikka anonyymisti. Osaat kyllä.
Vaimolla on oikeus tietää ja tehdä ratkaisunsa, suuntaan tai toiseen.
-Tämänkin kokenut-
Tai sitten kadut, että kerroit, kun nainen tekee it sarin sinun kertomasi vuoksi. Vaikka hei, toki hänellä on siihen oikeus.
- Tääkin on nähty
Mies on kyllästynyt vaimoonsa ja haluaa jotain jännempää tilalle. Ap voisi olla lähes kuka tahansa. Tunteethan ovat kemiaa ja nyt vallalla on jännitys uudesta, kiinnijäämisen vaarasta, suhdepelistä.
Ehkä ap haluaa olla manipuloitavissa ja mies kokee osaavansa suhdepelit.
Kymmenen vuotta eteenpäin ja ap kiusaantuu kun ajattelee tätä ajanjaksoa elämässään, hapuilua, etsimistä, aikuistumista. Mies taas ei voi katsoa vaimoaan silmiin ja tietää ettei ole mikään miehen malli lapselleen. Mies touhuaa edelleen kaikenlaista eikä voi pysähtyä paikoilleen, koska muuten joutuisi sietämään itseään ja tekojaan.
En suosittele, mutta ymmärrän. Itselläni oli kolmisen vuotta avioliiton ulkopuolinen suhde. Molemmat siis varattuja😟 todella ikävä tilanne. Yritin monta kertaa lopettaa suhdetta, kunnes lopulta se onnistui noin vuosi sitten. Yhtään päivää ei ole mennyt ettenkö olisi ikävöinyt miestä, mutta aika ei ollut vaan meille oikea. Elämä on nyt tylsää ja arkista, mutta parempi se kuin satuttaa muita. Elämä ei vaan ole niin mustavalkoista ja mitä enemmän ikää tulee sen paremmin sen ymmärtää. Siksi en tuomitse ketään.
Suhteessa vika, jos toinen pettää. Kannattaisi ensin katsoa peiliin, ennen kuin syyttää sitä kolmatta osapuolta.
Kahdesti olen ystävien miesten kanssa ollut ja kerran ihan vain kaverin miehen kanssa. Kyllä niissä suhteissa oli ongelmia jo ennen minua. Eikä seksi haittaa, jos siitä ei kerrota. Tuntematon asia ei voi näet satuttaa.