Onko teissä jokin ominaisuus, josta teidät heti muistetaan?
Esim. erityisen lyhyt, tai luomi otsassa tai jotain vastaavaa? Vai hukutteko ihmisten massaan.
Kommentit (40)
Hiukseni yleensä huomataan. Minulla on aina ollut pitkät ja paksut hiukset.
No, näytän ihan suvultani, joten minut tunnistetaan vaikkei kyseinen henkilö olisi koskaan minua nähnytkään, mutta tuntisi sukulaisiani (ihan oikeasti, minulta on tultu ihan toisella puolen Suomea pidetyn kokouksen jälkeen kysymään, että olenko jotain sukua X X:lle, joka on siis isoisäni, koska olen niin samannäköinen).
Mutta tottakai on muitakin: olen todella lyhyt, ja se yleensä jää ihmisten mieleen.
Lisäksi jos ei puhuta ulkonäköseikoista, niin moni on jälkikäteen yhteyttä ottaessaan (työasioissa) kommentoinut "TIesit mistä puhuit ja osasit auttaa ja minusta tuntuu, että sinulta uskaltaa kysyä apua nytkin."
Ja se on tosi hyvä juttu, kun teen työtäni muita auttaakseni, niin olisihan se kamalaa, jos minulta ei uskallettaisi pyytää apua!
Minulla on siniharmaat silmät, melkein siniset. Aina kun menen kauppaan, niin muut katsovat silmiäni tarkkaan. Täällä missä asun näkee vain ruskeita silmiä, he jäävät koukkuun silmiini 😊
- Nainen
Ehkä iso nokkani jää mieleen. Muuten sulaudunkin yleensä seiniin.
Ei kukaan tunne eikä tunnista. Oikein hyvä juttu.
Veikkaan että minua kuvattaisiin sanoilla "se lyhyt kiharahiuksinen", samaa olen kuullut lapsesta, ulkoisesti erottuvimmat asiat minusta.
Erikoinen nimi. Jää kaikille mieleen vaikka ei olisi oltu muuten tekemisissä.
Olen tavallisen näköinen mutta sukulaiseni herättävät negatiivisia mielikuvia jopa kymmeniä vuosia minut tunteneitten ihmisten päänupissa.
Minun valtava smeisselini muistetaan "ei tuota et minuun tunge todellakaan".
Olen ihan huomaamaton. Jopa vanhempani ovat joskus sanoneet, että eivät tunnistaneet minua heti.
Pieni penikseni jää monelle mieleen ja tavatessamme monenkin vuoden jälkeen huutavat heti, että mitäs nysäkulli!
Ikävä kyllä vaikeasta luonteestani muistetaan. Surettaa ja haluaisin olla parempi ihminen mutta ei vain onnistu.
Mut ihmiset tuntuu muistavan jopa vuosien takaa. En tiedä miksi. Mulla on ehkä muistettava ääni ja olen pieni, voisivat olla syitä. Näin serkkuani monen vuoden tauon jälkeen ihan sattumalta ja hän tunnisti minut, sanoi etten ole muuttunut yhtään. Asutaan ihan eri puolilla Suomea ja ei ole ollut sukujuhlia kovin usein.