Onko teissä jokin ominaisuus, josta teidät heti muistetaan?
Esim. erityisen lyhyt, tai luomi otsassa tai jotain vastaavaa? Vai hukutteko ihmisten massaan.
Kommentit (40)
Hiukset. Oon koko elämäni ollut aina "Se pitkätukkainen tyttö/nainen". Yleensä olen joka paikassa aina se, jolla on pisimmät hiukset ja lisäksi ne on vielä tosi hyvässä kunnossa ja paksut, koska hoidan niitä hyvin. Trimmaan niitä kerran vuodessa, mutta niitä ei ole varsinaisesti leikattu 15 vuoteen.
Komea ulkonäkö, joka muistetaan kyllä.
t,mies 49
Vierailija kirjoitti:
Pieni penikseni jää monelle mieleen ja tavatessamme monenkin vuoden jälkeen huutavat heti, että mitäs nysäkulli!
Minuilla päinvastoin. Valtavasta varusteestani kerrotaan myyttisiä tarinoita äidiltä tyttärelle...
Pitkään minut tunteneet kommentoivat usein nauraessa sikkuralle meneviä silmiä, että nauran edelleen kuin pikkutyttönä.
Monet ihmettelevät myös positiivista elämänasennettani sekä elämäntapapohdiskeluni jää kuulema mieleen. Vanhemmat usein jopa miettivät, että keneltä olen ne perinyt, koska he ovat vakavia.
Tyly katse.😄
Joutunut opettelemaan sellaista street smarttiutta.
Vaikea sanoa mutta ainakin olen kuullut että on sanottu "se kaunis". :)
Minut yleensä muistetaan, mutta en tiedä yhtään miksi.
Vaikea sanoa mutta ainakin olen kuullut että on sanottu "se kaunis". :)
-Ja tää huolimatta siitä että painoa on 20 kg yli "perusrajojen". :) Aika hyvä suoritus siis. :)!!!! Voisihan jotain toista kutsua vaikka että "se lihava" , mutta on ainakin joillekin kuulemma sanottu "se kaunis" :D
Silmien väri, kiharat hiukset, harvinainen sukunimi
Minut muistetaan ja syynkin tiedän. Mä olen vähän kuin siinä jutussa: kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään.
Minua moikkaillaan joka paikassa mutta ei se haittaa. Tervehdin aina iloisesti takaisin vaikka ei olisi harmainta aavistustakaan kuka se oli.
Vierailija kirjoitti:
Minut yleensä muistetaan, mutta en tiedä yhtään miksi.
Mulla sama vaikkapa vielä olen tullut ujoksi/ahdistuneeksi ja yritän vältellä kaikkea huomiota! Sosiaalinen työ ja pari muutakin juttua minulla kyllä on ollut jotka ovat varmaan herättäneet jotain huomiota, mutta silti kummallisena pidän t: wannabe seinäruusu
Oon kuullut jopa täysin vierailta ihmisiltä, että mulla on mielenpainuvat silmät. Omasta mielestä niissä ei ole mitään erikoista...siniset ja hel*etin isot möllöt.
Olen klassinen pitkäsäärinen ja isorintainen, erittäin näyttävä blondi ja väittelin hiljattain tohtoriksi. Kuulen usein (lähinnä miehiltä) asiasta, klassinen ajatusmalli vaaleaveriköiden älykkyysosamäärän vähyydestä elää edelleen tiukassa. Tervetuloa nykyaikaan, voitte unohtaa ummehtuneet näkökantanne.
Kotikaupunkini kesätapahtumassa näen aika ajoin koulukavereita 50 vuoden takaa, he tunnistavat minut heti, minä en heitä. Jotkut heistä loukkaantuvat, eräs mies oikein suuttui. No hänellä oli kouluaikoina vahvat hiukset, aika oli nuollut päälaen paljaaksi ja painoa kertynyt aika tavalla, hankalaa se on tunnistaa. Minulla on erittäin tummanruskeat silmät ja luonnonkiharat pitkät hiukset, kaipa nekin jäävät mieleen.
Pukeudun arjessa pikkutakkiin ja kauluspaitaan tai polon. Eli erotun massasta tyylilläni. :) M27
Vierailija kirjoitti:
Hiukseni yleensä huomataan. Minulla on aina ollut pitkät ja paksut hiukset.
Sama. Ja kommentoidaan aina hiuksia.
Ulkonäössä ei ole mitään, mikä jäisi mieleen hyvässä tai pahassa. Olen harmaa tavis. Mutta äänestäni mut kuulemma tunnistetaan ja muistetaan missä vain, mulla on "golden voice".
Ei kukaan muista mistään. Oon tavistaateli.
🥱