Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teissä jokin ominaisuus, josta teidät heti muistetaan?

Vierailija
29.05.2022 |

Esim. erityisen lyhyt, tai luomi otsassa tai jotain vastaavaa? Vai hukutteko ihmisten massaan.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muista mistään. Oon tavistaateli.

🥱

Vierailija
22/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset. Oon koko elämäni ollut aina "Se pitkätukkainen tyttö/nainen". Yleensä olen joka paikassa aina se, jolla on pisimmät hiukset ja lisäksi ne on vielä tosi hyvässä kunnossa ja paksut, koska hoidan niitä hyvin. Trimmaan niitä kerran vuodessa, mutta niitä ei ole varsinaisesti leikattu 15 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ulkonäkö, joka muistetaan kyllä.

t,mies 49

Vierailija
24/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni penikseni jää monelle mieleen ja tavatessamme monenkin vuoden jälkeen huutavat heti, että mitäs nysäkulli!

Minuilla päinvastoin. Valtavasta varusteestani kerrotaan myyttisiä tarinoita äidiltä tyttärelle...

Vierailija
25/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään minut tunteneet kommentoivat usein nauraessa sikkuralle meneviä silmiä, että nauran edelleen kuin pikkutyttönä.

Monet ihmettelevät myös positiivista elämänasennettani sekä elämäntapapohdiskeluni jää kuulema mieleen. Vanhemmat usein jopa miettivät, että keneltä olen ne perinyt, koska he ovat vakavia.

Vierailija
26/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyly katse.😄

Joutunut opettelemaan sellaista street smarttiutta.

Vierailija
27/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mutta ainakin olen kuullut että on sanottu "se kaunis". :)

Vierailija
28/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se lihava nainen."

Vierailija
29/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yleensä muistetaan, mutta en tiedä yhtään miksi.

Vierailija
30/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mutta ainakin olen kuullut että on sanottu "se kaunis". :)

-Ja tää huolimatta siitä että painoa on 20 kg yli "perusrajojen". :) Aika hyvä suoritus siis. :)!!!! Voisihan jotain toista kutsua vaikka että "se lihava" , mutta on ainakin joillekin kuulemma sanottu "se kaunis" :D

Vierailija
31/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen nainen

Vierailija
32/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien väri, kiharat hiukset, harvinainen sukunimi

Vierailija
33/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut muistetaan ja syynkin tiedän. Mä olen vähän kuin siinä jutussa: kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään.

Minua moikkaillaan joka paikassa mutta ei se haittaa. Tervehdin aina iloisesti takaisin vaikka ei olisi harmainta aavistustakaan kuka se oli.

Vierailija
34/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut yleensä muistetaan, mutta en tiedä yhtään miksi.

Mulla sama vaikkapa vielä olen tullut ujoksi/ahdistuneeksi ja yritän vältellä kaikkea huomiota! Sosiaalinen työ ja pari muutakin juttua minulla kyllä on ollut jotka ovat varmaan herättäneet jotain huomiota, mutta silti kummallisena pidän t: wannabe seinäruusu

Vierailija
35/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut jopa täysin vierailta ihmisiltä, että mulla on mielenpainuvat silmät. Omasta mielestä niissä ei ole mitään erikoista...siniset ja hel*etin isot möllöt. 

Vierailija
36/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen klassinen pitkäsäärinen ja isorintainen, erittäin näyttävä blondi ja väittelin hiljattain tohtoriksi. Kuulen usein (lähinnä miehiltä) asiasta, klassinen ajatusmalli vaaleaveriköiden älykkyysosamäärän vähyydestä elää edelleen tiukassa. Tervetuloa nykyaikaan, voitte unohtaa ummehtuneet näkökantanne.

Vierailija
37/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupunkini kesätapahtumassa näen aika ajoin koulukavereita 50 vuoden takaa, he tunnistavat minut heti, minä en heitä. Jotkut heistä loukkaantuvat, eräs mies oikein suuttui. No hänellä oli kouluaikoina vahvat hiukset, aika oli nuollut päälaen paljaaksi ja painoa kertynyt aika tavalla, hankalaa se on tunnistaa. Minulla on erittäin tummanruskeat silmät ja luonnonkiharat pitkät hiukset, kaipa nekin jäävät mieleen.

Vierailija
38/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun arjessa pikkutakkiin ja kauluspaitaan tai polon. Eli erotun massasta tyylilläni. :) M27

Vierailija
39/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukseni yleensä huomataan. Minulla on aina ollut pitkät ja paksut hiukset.

Sama. Ja kommentoidaan aina hiuksia.

Vierailija
40/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä ei ole mitään, mikä jäisi mieleen hyvässä tai pahassa. Olen harmaa tavis. Mutta äänestäni mut kuulemma tunnistetaan ja muistetaan missä vain, mulla on "golden voice".