Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vanhempi lastesi toisen vanhemman kanssa vai nykyisen puolisosi kanssa?

Vierailija
09.02.2025 |

Kysymys siis otsikossa. Vastaa kyselyyn. 

Oletko vanhempi lastesi toisen vanhemman kanssa vai nykyisen puolisosi kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet tällä tiedolla?

Vierailija
2/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä muutti kauas pois työn perässä. Olen parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempi ei ole erossa hylännyt lasta, hän on tietenkin vanhempi eikä uusi puoliso.

Vierailija
4/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lasteni vanhemman kanssa koska hänen kanssaan lapset on hankittukin. Nykyistä puolisoani lapset kutsuvat etunimellä. Reissataan edelleen perheenä ex:än kanssa silloin tällöin mutta myös nykyisen kanssa. Joskus ollaan kaikki samassa reissussa. 

Vierailija
5/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kartoitan vain asiaa että minkälaisia tapoja ihmisillä on hoitaa vanhemmuuttaan eron jälkeen. Olen sosiaalialan opiskelija. 

Vierailija
6/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin lasteni vanhemman kanssa koska hänen kanssaan lapset on hankittukin. Nykyistä puolisoani lapset kutsuvat etunimellä. Reissataan edelleen perheenä ex:än kanssa silloin tällöin mutta myös nykyisen kanssa. Joskus ollaan kaikki samassa reissussa. 

Olet parisuhteessa lasten isän kanssa ja toisen miehen kanssa?

Vierailija
7/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Taidat olla hankala ja sairaalloisen mustasukkainen ihminen kun kuvittelet että jos exän kanssa on edelleen tekemisissä niin on edelleen parisuhteessa hänen kanssaan. 

Vierailija
8/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kartoitan vain asiaa että minkälaisia tapoja ihmisillä on hoitaa vanhemmuuttaan eron jälkeen. Olen sosiaalialan opiskelija. 

Mä luin kyllä kysymyksen ihan väärin.  Luin että vanhemsmalta (ei lapsettomalta) kysytään onko vielä suhteessa siinä ydinperheessä vai elääkö jossain muussa viritelmässä. Jos sua kiinnosti eronneiden asiat, niin mikset tuonut sitä esiin?

Vierailija
9/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Taidat olla hankala ja sairaalloisen mustasukkainen ihminen kun kuvittelet että jos exän kanssa on edelleen tekemisissä niin on edelleen parisuhteessa hänen kanssaan. 

Ap. kysyi: oletko parisuhteessa lapsen vanhemman kanssa vai onko sulla parisuhde jonkun muun kanssa?

Mitä sä mustasukkaisuutta tähän vedät? Sulla on harhoja.

Vierailija
10/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan meitä moneen junaan, mutta jos on erottu ja uusi puoliso niin ei silloin enää voi puhua perheestä exän kanssa ja reissata perheenä. Tai sitten on jotain sisarvaimot meininkiä tai pölykamiaa.

Vierailija
11/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luin kyllä kysymyksen ihan väärin.  Luin että vanhemsmalta (ei lapsettomalta) kysytään onko vielä suhteessa siinä ydinperheessä vai elääkö jossain muussa viritelmässä. Jos sua kiinnosti eronneiden asiat, niin mikset tuonut sitä esiin?

Heh, heh. 

Vierailija
12/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan meitä moneen junaan, mutta jos on erottu ja uusi puoliso niin ei silloin enää voi puhua perheestä exän kanssa ja reissata perheenä. Tai sitten on jotain sisarvaimot meininkiä tai pölykamiaa.

Niinpä

Vierailija
13/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sisarvaimot eikä polygamia meininkiä kun ei ole parisuhdetta useamman kanssa. Perhe voi kuitenkin olla myös exän nykyisen ja nyxän entisen perheen kanssa. Lapsillehan tämä on ihan selvä ja helpoin tapa kun tietävät ketkä ovat vanhempiaan, ketkä sisaruksiaan ja ketkä sitten laajennetun perhekäsityksen perheen bonusvanhempia ja bonussisaruksia. Meillä aiankin toimii hyvin vaikka onkin monensarjaisia lapsia laajennetussa perheessämme. Ydinperhe on sitten sekä isänsä nykyinen perhe että lapset ja minä, myös muualla toistaiseksi vielä asuva nykyinen miseystäväni. 

Vierailija
14/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Olen vanhempi. Olen vanhempi kuin puolisoni, joka on myös lasteni toinen vanhempi, ja joka on nuorempi kuin minä. 

Vierailija
15/15 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä nyt oikein kyllä tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän