Miten köyhillä on varaa syödä?
Monen köyhän painosta näkee etteivät ole nähneet nälkää
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että köyhyys tarkoittaa ettei ole ollenkaan rahaa? Kyllä minulla on varaa syödä vaikka olenkin köyhä.
Eli et ole oikeasti köyhä. Suomessa köyhätkin elävät pumpulissa, muualla maailmassa köyhiä kuolee aliravitsemukseen.
No mä ainakin pidän itseäni köyhänä koska tulot on 670e.
Luulis että noilla rahoilla ois varaa syödä 300 kcal päivässä, mutta köyhät pystyy syödä kymmenen kertaa enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että köyhyys tarkoittaa ettei ole ollenkaan rahaa? Kyllä minulla on varaa syödä vaikka olenkin köyhä.
Eli et ole oikeasti köyhä. Suomessa köyhätkin elävät pumpulissa, muualla maailmassa köyhiä kuolee aliravitsemukseen.
Luulis että noilla rahoilla ois varaa syödä 300 kcal päivässä, mutta köyhät pystyy syödä kymmenen kertaa enemmän
Näillä rahoilla syö myös lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole köyhä koska pärjäät noin hyvin
Talocci kirjoitti:
Kyllä ei tartte nälkää nähdä.Montako tuhatta hyllymetriä ruokia.
Mitä ihmettä tämä kokonaisuus nimimerkkeineen tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole köyhä koska pärjäät noin hyvin
Ai pärjään hyvin??
Vierailija kirjoitti:
Ei ne syökään vaan juovat KAIKKI rahansa.
*sarkasmi*Oletko ihan idiootti kun tuollaisia kyselet 🤦?
Montako läskiä denaa olet nähnyt?
Säästämme esim.leivinpaperissa, rasvakeittimellä saa pidempään tehtyä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako läskiä denaa olet nähnyt?[/quote
Pari entistä ja nykyistä poliitikkoa.
Korkeakaloriset ruuat ovat halpoja. Ja voihan sitä lihota vaikka syömällä paketin kaurahiutaleita päivässä -- lähikauppani hinnaston mukaan tämä kustantaisi n. 0,8e/päivä. Kaloreita 3620/päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vaivautua edes vastaamaan sellaselle jonka ulosanti on luokkaa pystyy syödä.
Itseeni ei ole ruoan hinnan nousu vaikuttanut, vaikka köyhä olenkin.
Asun mökissä keskellä ei mitään. (Lähimpään kauppaankin 40km)
Kasvatan ruokani itse; omat perunat, tomaatit, kurkut,sipulit, kaalit, porkkanat.
Mökkini on erämaajärven rannalla. Kalastan myös ahkerasti, marjastan ja sienestän.
Ainoa asia mitä kaupasta ostan on suola ja sokeri. Suola kaloja varten ja sokeri säilömiseen.
Nautin elämästä täällä!
Vierailija kirjoitti:
Kasvatan ruokani itse; omat perunat, tomaatit, kurkut,sipulit, kaalit, porkkanat.Mökkini on erämaajärven rannalla. Kalastan myös ahkerasti, marjastan ja sienestän.
Ainoa asia mitä kaupasta ostan on suola ja sokeri. Suola kaloja varten ja sokeri säilömiseen.Nautin elämästä täällä!
Kuullostaa ihanalta😍.
Voi kunpa itsekkin voisi elää noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on tavoiteltavaa? Suomi kehitysmaaksi? Oikeasti jotain rajaa, toppaaja.
Lihiksiä, keksejä, ranskalaisia saa eurolla. Siinä kaikki ruoka mitä ostaa. Halpaa ja lihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
ruoka on halpaa. asuminen on kallista.
Epäterveellinen ruoka on halpaa.
Halpa ruoka lihottaa. Linsseistä on turha saarnata. Pidemmän päälle ottaa sen mielihyvän ja helppouden roska ruuasta köyhyyden tuoman kurjuuden keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako läskiä denaa olet nähnyt?[/quote
Pari entistä ja nykyistä poliitikkoa.Nekö on köyhiä
Vierailija kirjoitti:
Kasvatan ruokani itse; omat perunat, tomaatit, kurkut,sipulit, kaalit, porkkanat.Mökkini on erämaajärven rannalla. Kalastan myös ahkerasti, marjastan ja sienestän.
Ainoa asia mitä kaupasta ostan on suola ja sokeri. Suola kaloja varten ja sokeri säilömiseen.Nautin elämästä täällä!
Suolan ja sokerin lisäksi, etkö osta kahvia?
Itsekin kaipaan lapsuuden 50-luvulle syrjäkylän rauhaan.
Afrikka ei ole maa.