Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten köyhillä on varaa syödä?

Vierailija
28.05.2022 |

Monen köyhän painosta näkee etteivät ole nähneet nälkää

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti turvottaa ja aineenvaihdunta ei toimi, jos ei ole terveellistä ruokaa riittävästi. Ja osa syö nälässä mitä vaan. Miksi leikkaat?

Vierailija
2/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi varaa syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tuhlaa rahojaan kalliisiin autoihin ja ulkomaanmatkoihin ei tarvitse ruuasta tinkiä.

Vierailija
4/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka on halpaa. asuminen on kallista.

Vierailija
5/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että köyhyys tarkoittaa ettei ole ollenkaan rahaa? Kyllä minulla on varaa syödä vaikka olenkin köyhä.

Vierailija
6/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi varaa syödä?

Ruokakin maksaa

Vierailija
7/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne syökään vaan juovat KAIKKI rahansa.

*sarkasmi*

Oletko ihan idiootti kun tuollaisia kyselet 🤦?

Vierailija
8/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet pienemmiksi, niin loppuu se ylensyönti.

Vierailija
9/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että köyhyys tarkoittaa ettei ole ollenkaan rahaa? Kyllä minulla on varaa syödä vaikka olenkin köyhä.

Älä laita rahaa ruokaan, niin voit käyttää sen johonkin muuhun

Vierailija
10/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa onneksi yleensä aina ( ellet ole todella pahasti joutunut liemeen ) on varaa syödä. 

Lihavia löytyy niin köyhistä kuin hyvätuloisista. Se liittyy enemmänkin elämänhallinnan ongelmiin kuin rahaan. 

Kun sitten taas https://yle.fi/uutiset/3-5417818 tuolta kuvaa katsoessasi, näet, että köyillä ei kyllä oikeasti ole ainaa rahaa syödä. 

Vierailija
11/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole oikeasti köyhä. Suomessa köyhätkin elävät pumpulissa, muualla maailmassa köyhiä kuolee aliravitsemukseen.

Vierailija
12/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu varmasti myöntää tukia helpommin nälkiintyneelle kuin ylensyöneelle köyhälle

Vierailija
13/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei tartte nälkää nähdä.Montako tuhatta hyllymetriä ruokia.

Vierailija
14/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvuonna voi olla kovat paikat. Joten kannattaako uhtata suomalaisten elantoa turhien boikottien takia? Kun me siitä kärsimme, ei se jolle se piti kohdistaa. Ei parane olla köyhä, eikä rikas eikä varsinkaan suomalainen. Jos olisin rikas muuttaisin jo täältä tuppukylä maasta pois.

Vierailija
15/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole oikeasti köyhä. Suomessa köyhätkin elävät pumpulissa, muualla maailmassa köyhiä kuolee aliravitsemukseen.

No mä ainakin pidän itseäni köyhänä koska tulot on 670e.

Vierailija
16/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossu varmasti myöntää tukia helpommin nälkiintyneelle kuin ylensyöneelle köyhälle

Ruokaa saa kaupasta, pankista saa rahaa ja sossusta saa tukea kaikkeen. Olisikin se näin yksinkertaista. Entä jos ruoka loppuu kaupoista? Pankeista ei saakaan rahaa tai sossut ei myönnä tukea?

Vierailija
17/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä Suomessa. Turha verrata johonkin kehitysmaihin kun ei niihin verrattuna yksikään suomalainen ole köyhä.

Vierailija
18/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä Suomessa. Turha verrata johonkin kehitysmaihin kun ei niihin verrattuna yksikään suomalainen ole köyhä.

Afrikka on rikas maa.

Vierailija
19/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla köyhällä tai ainakin tulorajoitteisella -koputtaa puuta-on ainakin toistaiseksi ollut tarpeeksi varoja syödä. Mutta ongelma sittense, että rahaa ei ole sitten paljoa mihinkään muuhun. -Niinpä ruoka antaa ja tarjoaa minulle monta sellaista asiaa joita sen ei oikeastaan ei pitäisi. Esimerkiksi mielihyvää ja ajankulua ja jolle pidä varaani, niin tämä mielihyvän ja ajankuluttaminen syömällä saattaa näkyä vyötärölläni mutta ei olisi varaa hankkia uutta päälle laitettavaa vaikka siksi, etteivät esim. nykyiset housuni mahtuisi enää päälleni. 

Vierailija
20/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio jakaa rahaa miljardeja sossupummeille vaikka nämä eivät tee mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi