Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kestätte, jos joku töissä huutaa teille?

Vierailija
28.05.2022 |

Pelkään koska tuo osuu omalle kohdalle. Todellakin hyppäisin työpaikan ikkunasta. Muutenkin kurja työ.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se huuto vahingoittaa?!

Hitto, että ihmiset on nykyään reppanoita.

Hankkikaa itsetunto ja pallit ja antakaa samalla mitalla takaisin!

Tämähän se olis hieno ratkaisumalli työpaikan ongelmiin, että kaikki huutavat toisilleen. Ne taustalla olevat ongelmat eivät ratkeaisi, koska kukaan ei kuuntele huutajaa.

Vierailija
22/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi. Varmaan poistuisin paikalta kommentoimatta. Jos esimies tai muu niin en sellasta jää kattelemaan, ennemmin etsin uutta paikkaa kuin pelkään joka aamu töihin menemistä.

Jos asiakas niin en lähtisi, mutta en myöskään kommentoisi. Odottaisin että lopettaa kiukuttelun ja yrittäisin pysyä rauhallisena. Onneksi en kovin usein asiakkaita tapaa. 

Olishan tollanen hirveetä, vihaan sosiaalisia tilanteita jo valmiiksi ja yliajattelen kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas huutaa niin poistun paikalta. Ei minun tarvitse palvella jos asiakas ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
24/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on monessa työpaikassa huudettu. Parissa vikassa oon vaan kuunnellut, mutta kun olin vielä nuori ja tehdastyössä pistin peltorit päähän ja huusin sille akalle että "Huuda niin paljon kuin haluat, mutta mä huudan aina kaksi kertaa kovempaa takasi". koko halli raikasi. Akka oli 2 vkoa hiljaa. Yllättäen nämä huutajat on punatukkaisia, ylipainoisia vanhempia naisia. Sori.

Vierailija
25/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa työkaverin huutamaan toiselle?

Vierailija
26/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haudon mielessäni mitä voisin sanoa takaisin mutta en saa mitään sanottua ja jään alistetuksi, alakynteen. Olen niin masentunut työkaverin käytöksen vuoksi.

Sinulla on varmaankin sellainen "pinttymä" päässä, että pitäisi pystyä sanoa jotakin nokkelaa takaisin. Mutta muista, että tuo tilanne ei ole mikään neuvottelu eikä kilpailu. Huutaminen on yksinkertaisesti asiatonta. Voit ihan vaikka poistua paikalta. Mutta paras olisi jos pystyisit ottaa kollegan huutokäyttäytymisen puheeksi esihenkilön kanssa. Ei tuollaista pidä sietää. Jos työnantaja ei tätä ymmärrä, niin ei tuo työ ole minkään arvoinen.

Vierailija
27/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa työkaverin huutamaan toiselle?

No esimerkiksi uusavuttomuus

Vierailija
28/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huuda mulle mutta huutaa. En kestä 🤯

Vierailija
29/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esimies alkoi huutaa mulle ihan tyhjästä. Sanoin, että olet näköjään aika kiihtyneessa mielentilassa eikä mun tarvitse kunnella tällaista, joten poistan itseni tästä tilanteesta. Ja lähdin veks. Työsuojeluvaltuutettu alkoi viedä asiaa eteenpäin.

Vierailija
30/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädyn.

Vierailija
31/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa huutaa ja pakkokin huutaa, kun ollaan terästehtaalla töissä :)

Vierailija
32/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huutanut. Jos huutaisi, vaihtaisin työpaikkaa.

Vierailija
33/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen laukaisee itselläni kovan masennuksen johon lähden hakemaan kuukauden sairausloman siltä seisomalta.

Vierailija
34/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen laukaisee itselläni kovan masennuksen johon lähden hakemaan kuukauden sairausloman siltä seisomalta.

Saako huutamisesta sairaslomaa?

Vierailija
35/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistun paikalta ja jätän huutamaan. Seuraavaksi teen valituksen esimiehelle ja työsuojeluvaltuutetulle.

Sen kyllä uskon, oletkin sitten itse työpaikkakiusaaja, pomon perseen nuolija, nostat itseäsi jalustalle juoruamalla, KIUSAAJA OLETKIN SINÄ.

Vierailija
36/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista kai nykyisin on, että huudetaan. Jos pomo huutaisi minulle, niin ilmoittaisin heti työsuojeluvaltuutetulle ja jos työkaveri, niin sanoisin, että nyt se suu kiinni. Ja sit kävisin höpöttään kaikille, että tuo huusi mulle, varokaa sitä 😁.

Vierailija
37/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusi vähän aikaa sitten (kuulemma hänen entinen kiusaajansa vieressämme), joka sai miettimään ett toivooko, että se hänen entinen kiusaaja alkaisikin kiusaamaan vaihteeksi minua?! Ihan naurettavaa käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

Sanoin esimiehelle joka tokaisi että kamalaa, ilmoita heti jos jotain tommosta tapahtuu, mutta sanoi myös että tollasissa tilanteissa voi yrittää kääntää "fiilistä" taikka sanoa napakasti takaisin.

Ei joka alalla oo kaikki ihmiset täysjärkisiä eikä sitä voi edes ihmisiltä odottaa.

Vierailija
38/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan, että joku huutaisi minulle töissä.

Vierailija
39/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta: jos itsessäni on/oli vikaa, niin nöyränä kuuntelen. Jos taas ei, niin annan kyllä tulla. 

Entinen työkaveri antoi hyvän neuvon: kerro samantien oma kantasi äläkä jätä asiaa "muhimaan", silloin se menee vaan pahemmaksi.

Sama kaveri muuten sanoi pikkujouluista: niissä sitten puidaan humalapäissään koko kuluneen vuoden skismat: "sinä sanoit silloin sitä ja tätä". Ei lähtenyt pikkujouluihin, en lähtenyt minä eikä toinenkaan työkaveri.

Vierailija
40/101 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutavat ynnä jatkuvasti jostain vinoilevat ja kuittailevat työkaverit tekevät työpaikasta painajaisen. Jouduin sietämään kuusi vuotta opettajanhuonetta, jossa meno oli välillä kuin apinalaumassa. Kesti kauan toipua enkä oikein vieläkään luota siihen, etteikö sama toistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi