Farmi-ohjelmasta tuttu Sanna Mämmi, 50, on suhteessa useiden miesten kanssa
Toimittaja Sanna Mämmi on ymmärtänyt, ettei yksi, pitkä parisuhde ole häntä varten. Sen sijaan hänellä on elämässään useita kevyempiä suhteita.
Mämmin mukaan suurimmasta osasta pitkistä parisuhteista katoaa intohimo ja seksuaalinen huuma alun ihastuksen jälkeen, hän kyllästyy kumppaniinsa ja suhde muuttuu arkiseksi.
Kiinnostuksen lopahtaminen on näkynyt Mämmin aiemmissa suhteissa muun muassa uskottomuutena.
Täytyy myöntää, että olen ollut yhdessä parisuhteessa uskollinen, hän kertoo.
Minua ei kiinnosta yhden ihmisen kanssa tiskirätin jakaminen siellä kotona. Se on hankalaa, hän jatkaa.
Nykyään 50-vuotias Mämmi deittailee 3555-vuotiaita miehiä, joihin hän tutustuu muun muassa Tinderissä.
Kommentit (243)
Tämä on se ihme tapaus. Ei yllätä.
Kyllä taas näyttää ihmisiä harmittavan, että joku elää vapaasti ja nauttii seksuaalisuudestaan ja saa huomattavasti nuorempaa miesseuraakin vieläpä. Kateelliset haukkuu jotka kärvistelee siellä omissa, ummehtuneissa liitoissaan uskaltamatta muuttaa elämäänsä.
Todella kuivakan oloinen tyyppi Farmin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
– Heti kun tulee vähän ongelmia tai sellaista, että en jaksa, niin pannaan vaan lusikat jakoon, hän kertoo podcastissa.
Vierailija kirjoitti:
Hän kokee myös saavansa rakkautta useissa suhteissaan, eikä kaipaa syvää rakkautta yhden ihmisen kanssa.
– Tämä voi kuulostaa todella kylmältä, mutta mä en usko, että sellaista rakkautta on olemassa.
Voi hyvää päivää!
Jaahas, tämä takia siis meni ko. ohjelmaan. Jatkossa saamme lukea ihan liikaa Sannan seksielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas näyttää ihmisiä harmittavan, että joku elää vapaasti ja nauttii seksuaalisuudestaan ja saa huomattavasti nuorempaa miesseuraakin vieläpä. Kateelliset haukkuu jotka kärvistelee siellä omissa, ummehtuneissa liitoissaan uskaltamatta muuttaa elämäänsä.
Ei harmita. Hän kun ei näytä nauttivan mistään. Paitsi valittamisesta ja urputtamisesta
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on ongelma? Mammat pelkää että Sanna vie teidän epäluotettavat lu tkailevat miehenne?
Lähinnä se, että Sanna kokee tarpeelliseksi kertoa tästä lehdissä. Normaalille ihmiselle seksiasiat ovat yksityisasioita, joita ei koko kansalle levitellä.
Lapseton vanhapiika. Vagisanin kulutus suurta vaihdevuosissa. Tälläkö nykyään ylpeillään?
Nyt ne ukot on kaikki ihan Mämmikouria
Vierailija kirjoitti:
Lapseton vanhapiika. Vagisanin kulutus suurta vaihdevuosissa. Tälläkö nykyään ylpeillään?
Jollain se huomio on saatava, kun ole onnistunut tekemään mitään muuta, millä sitä saisi.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä nykypäivän minä, minä, minä-tyyppejä. Voimaannuttava on tässäkin tapauksessa päivän sana.
Mutta ketä tämä käytös satuttaa? Miksi ei voi ajatella minäminäminä jos siitä ei ole kellekään haittaa? Itseähän varten täällä kuitenkin kai eletään?
Jotkut elää salasuhteissa monien kanssa😁
Vierailija kirjoitti:
Vanhapiika.
Lapseton.
Miehetön.
Perheetön.
Arvoton.Siinä on hyvä harrastaa kü'llicarusellia, ei ole keneltäkään pois. Toisaalta aivan sama.
typerältä tuo kuulostaa mutta vain tyhmä p-kahousu kutsuu toista arvottomaksi
Nuorena elin noin kun etsin parisuhdetta. Se aika oli kuitenkin kaoottista ja haaveilin yhden hyvän löytämisestä.
Vaikea kuvitella, että tällainen on toisen mielestä mukava ja kestävä elämäntyyli. Vaikuttaa hyvin irralliselta ja kärsii tunnelukoista.
Voin kuvitella että kokki Syrjänen on kumppanina haastava.. jo puhetyyli on sellainen egoistinen, laiska ja rehvakas.
Josp hän motivoi tähän?
Lapseton 50 v vanhapiika, jotenkin surullinen ja itsekäs tapaus
Vierailija kirjoitti:
Jotkut elää salasuhteissa monien kanssa😁
Ja hauskan kommentistasi teki mikä?
Vai onko itselläsi niin monta vosua takataskussa että oikein naurattaa?
Juu voi noinkin elää. Sanoisin että minulle suurimpia kasvun ja kehittymisen paikkoja ovat olleet vanhemmuus ja pitkä parisuhde. Henkisen kasvun prosessi ei tunnu aina miellyttävältä ja voi olla jopa kivulias. Lapsen myötä oma ego väistämättä pienenee koska elämässä ei enää ole sijaa omille haluille tai tarpeille Pitkä parisuhde vie lopulta kriisiin jossa toinen ihminen ja oma itse paljastuu aidosti, ei enää voi näytellä tai vetää kulissia. Syvimpiä kokemuksia elämässä on kun intohimo toista kohtaan hetkellisesti laimenee ja toisen maneerit jopa ärsyttää. Jos pystyn hyväksymään oman todellisen minäni ja toisen ihmisen vikoineen ja puutteineen, tästä alkaa oikea henkinen kasvu ja parisuhde. Sanna saa elää miten hän haluaa, mutta minulle tuo elämäntapa näyttäytyy sellaisena jossa vältellään todellista epämukavuutta jpssa henkinen kasvu tapahtuu, ja jossa lähdetään suhteesta ennenkuin se muuttuu aidoksi.
Mikä tässä on ongelma? Mammat pelkää että Sanna vie teidän epäluotettavat lu tkailevat miehenne?