Farmi-ohjelmasta tuttu Sanna Mämmi, 50, on suhteessa useiden miesten kanssa
Toimittaja Sanna Mämmi on ymmärtänyt, ettei yksi, pitkä parisuhde ole häntä varten. Sen sijaan hänellä on elämässään useita kevyempiä suhteita.
Mämmin mukaan suurimmasta osasta pitkistä parisuhteista katoaa intohimo ja seksuaalinen huuma alun ihastuksen jälkeen, hän kyllästyy kumppaniinsa ja suhde muuttuu arkiseksi.
Kiinnostuksen lopahtaminen on näkynyt Mämmin aiemmissa suhteissa muun muassa uskottomuutena.
Täytyy myöntää, että olen ollut yhdessä parisuhteessa uskollinen, hän kertoo.
Minua ei kiinnosta yhden ihmisen kanssa tiskirätin jakaminen siellä kotona. Se on hankalaa, hän jatkaa.
Nykyään 50-vuotias Mämmi deittailee 3555-vuotiaita miehiä, joihin hän tutustuu muun muassa Tinderissä.
Kommentit (243)
Vaikuttaa sietämättömän itsekeskeiseltä tyypiltä. No, ainakin on nykyään vihdoin rehellinen tapailemilleen miehille, eikä heti pettämässä kun alkaa vähän kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa sietämättömän itsekeskeiseltä tyypiltä. No, ainakin on nykyään vihdoin rehellinen tapailemilleen miehille, eikä heti pettämässä kun alkaa vähän kyllästyttää.
Ja nyt kun tällä tavalla vähän mainostetaan lisää niin tulee olemaan Sannan some täynnä viestejä miehiltä. Tästä saadaankin sitten kesän jälkeen viimeistään uusi juttu lehtien palstoille.
Farmin perusteella parisuhde Mämmin kanssa saattaisikin olla hyvin vaikea ja raskas.
Eiks se ollu Harri Syrjälän avokki aikoinaan?
Taitaa olla vähän huono itsetunto kun pitää olla useampia miehiä. Ei riitä että yksi mies kehuu tai on kohtelias ja mukava. Täytyy saada huomiota ja palvontaa useammilta. No varmaan kehua retostelee kavereilleen kuinka eilen tapasin seksin merkeissä "Petterin" ja nyt menen lounaalle "Karin" kanssa. Ehkä saadaan tästäkin touhusta kohta kirja julkaistua?
Vai sellaisen rauhan ja tasapainon on siitä joogasta löytänyt?
No, onhan siinä se hyvä asia, että nyt kaikki osapuolet (toivottavasti) tietää mistä on kyse.
Onhan se totta, että suurin osa ihmisistä on mielenkiintoisia ja mukavia ensi alkuun. Pintaa syvemmälle ei toisen elämään kannata mennä saati ottaa vastaan kaikkea painolastia, mitä ajan myötä toisesta oppii ja tietää.
On totta sekin, että liian moni haluaa selkeää, turvallista parisuhde-elämää ja kuitenkin tosi paljon niistä suhteista erotaan. Siinä asiassa Mämmi on jäänyt ikäluokkansa edustajaksi ja arvostelee sellaista, mikä ei oikein ole totta. Paljon halutaan nimenomaan jännää elämää ja vähintäänkin korkea elintaso, jolla saisi edes naapurit kateellisiksi.
Uskon, että Mämmin kaltainen aika tavallisen oloinen nainen löytää paljon tavallisia miehiä seurakseen. Se, että seuralaisia löytyy kertoo karua tarinaansa miten eronneita, karanneita ja hylättyjä on liikenteessä kyllä.
MInusta haastattelu oli vähän typerä. Onkohan Mämmi itsekään siihen tyytyväinen? Juttu antaa hänestä aika pinnallisen vaikutelman kuin teinilapsi, joka etsii identiteettiään.
Voihan olla että ne miehet joita tapailee onkin varattuja. Saahan sitä mielihyvää kun voi leikkiä "toista naista" ilman että tarvitsee itse sitoutua. Nainen joka tuntee itsensä siten halutuksi ja kiinnostavaksi. Kyllä siinä itsetunto nousee ja ennen kaikkea voimaantuu! Voi samalla puhua näille miehillekin, että ei ole mitään järkeä olla uskollinen, tää mitä hän harrastaa on paras ratkaisu.
Vanhapiika.
Lapseton.
Miehetön.
Perheetön.
Arvoton.
Siinä on hyvä harrastaa kü'llicarusellia, ei ole keneltäkään pois. Toisaalta aivan sama.
Muuten! On tosi kivaa keskustella itsensä kanssa koko ketju! Ja olla niin moralistinen! Khihihihihihhih!
Hyvä jos on rehellinen muille ja itselle jo Aluksi, jolloin kaikki löytävät mitä etsivät, oli se vapaa suhde tai parisuhde tms. Muuten joku voisi luulla, että toinen etsii syvempää, vaikkei etsi.
Av-ämmyt jaksaa joka kerta taivastastella näitä avoimien suhteiden harjoittajia😅
Minusta on melko juntti ja yksinkertainen ajattelutapa, että kaikkien pitäisi elää mahdollisimman pitkään yhden ihmisen kanssa, koska se on oma ihanne.
Taas näitä nykypäivän minä, minä, minä-tyyppejä. Voimaannuttava on tässäkin tapauksessa päivän sana.