Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex jätti

Vierailija
27.05.2022 |

Ex jätti mut kuukausi sit. On kuitenkin halunnut pitää yhteyttä.
On välillä puhunut yhteenpaluusta, välillä ei voi sit sietää mua, sanoo että rakastaa, toisaalta haluaisi, toisaalta ei pysty, ei kuulemma tyydy mun jälkeen keneen tahansa.
Sit se sanoo, että on ollut sängyssä jo toisen kanssa.
Miksi sen pitää vielä satuttaa mua?

Kommentit (187)

Vierailija
81/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et yhtenä ihmisenä pysty mitenkään tarjoamaan niin paljon polttoainetta kuin sairas mieli tarvitsee pysyäkseen kasassa. Siksi sitä munaa pitää käydä esittelemässä monelle eri kohteelle. Siksi pitää sanoa niitä lemmenlurituksia, ei siksi että ne olisivat totta vaan sinun reaktiosi niihin on polttoainetta. Hän elää toisaalta ihailusta, toisaalta toisen kyynelistä, pettymyksestä ja tuskasta.

Vierailija
82/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on 98% todennäköisyydellä pannut muitakin tän puolentoista vuoden aikana kuin tuota yhtä.

Just tällä vkolla katsoin tällasen tyypin kuvia. Ei tuntunut mitenkään hyvältä. Ei mitään lämmintä tai kaipuuta. Kun katson oikeasti hyvän eksän kuvia vuosikymmenten takaa, mulle tulee edelleen lämmin ja hyvä olo, näen sen mihin rakastuin. Tässä tyypissä ei sitä ole. Suhde oli kangastus. Manipulaatiota.

Ap, keskity itseesi ja omien ongelmiesi hoitoon. Niitä ilmeisesti on. Ongelmia lapsuuskotona, luulisin. Tuevattomuutta, liian vähää huomiota.

Mä en ole tässä eron aikana kyennyt poistelemaan kuvia miehestä, sattuu ihan liikaa jo niiden ajatteleminen satai näkeminen. Ja ne yhteiset kuvat, näytettiin niissä niin onnelliselta.

Aiemmissa suhteissa myös hyväksikäyttöä ja pahoinpitelyjä. Oon itsekin sairastunut läheisriippuvuuteen enkä näe selkeästi.

Jotenkin toivoo että mies sanoisi että halus vaan provosoida.

Ao

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap meni tinkaamaan oliko jo ollut muita naisia? Eihän se enää kuulu ap:lle mitä eron jälkeen tehty. Ei hänenkään juttunsa kuulu exälle. Kuulostaa todella kietoutuneelta on-off -suhteelta, josta kannattaa hyvinvointinsa ja oman kasvun takia pysyä täysin erossa. Erot nyt harvoin ovat kivuttomia, mutta kyllä pahempaa on on-offit.

Siis. Mies yritti itse takaisin ja sanoi rakastavansa, ei kuulemma pääse yli musta. Hän tinkasi multa onko mulla ollut jo joku ja sit sanoi vahingossa että "koska on itse jo ollut jonkun kanssa, niin ajatteli ettei paluuta enää ole, mutta jos mullakin on ollut joku niin asia on ihan eri". Mitä hlvettiä? Miksi se mua yrittää jos itsellään on muna jo muualla??? Miten se kehtaa vielä jotain rnkkuvideoita lähetellä?

On off suhde tää on ollutkin ja eroja aiemminkin, ehkä siksikin tää niin vaikealta tuntuu hyväksyä. Tiedän että on parempi olla kokonaan ilman, mutta sattuu vaan niin stanasti tuo kusetus kun hetken jo ajattelin että tästä jotain tulis vielä, en ole itse todellakaan kuukaudessa edes ajatellut muita. Sattuu vaan.

Oon säälittävä, tiedän.

Ap

Et oo säälittävä, oot tunnemyrskyssä. Selviit siitä(kin).

Vierailija
84/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on 98% todennäköisyydellä pannut muitakin tän puolentoista vuoden aikana kuin tuota yhtä.

Just tällä vkolla katsoin tällasen tyypin kuvia. Ei tuntunut mitenkään hyvältä. Ei mitään lämmintä tai kaipuuta. Kun katson oikeasti hyvän eksän kuvia vuosikymmenten takaa, mulle tulee edelleen lämmin ja hyvä olo, näen sen mihin rakastuin. Tässä tyypissä ei sitä ole. Suhde oli kangastus. Manipulaatiota.

Ap, keskity itseesi ja omien ongelmiesi hoitoon. Niitä ilmeisesti on. Ongelmia lapsuuskotona, luulisin. Tuevattomuutta, liian vähää huomiota.

Mä en ole tässä eron aikana kyennyt poistelemaan kuvia miehestä, sattuu ihan liikaa jo niiden ajatteleminen satai näkeminen. Ja ne yhteiset kuvat, näytettiin niissä niin onnelliselta.

Aiemmissa suhteissa myös hyväksikäyttöä ja pahoinpitelyjä. Oon itsekin sairastunut läheisriippuvuuteen enkä näe selkeästi.

Ao

Sillä ei ole mitään väliä, sanooko mies vai ei halunneensa provota. Hänestä ei ole riittävän hyvään suhteeseen. Hajotat oman mielenterveytesi noissa suhteissa.

Oon ollut ikisinkkuna, kun muhunkin liimautuu vääränlaiset miehet. Olen tasapainoinen ja onnellinen yksin.

Poistat ne kuvat, kun poistat. Ei oo pakko poistaa koskaan.

Vierailija
85/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ao

Vaikka tuo mies oliskin vaan "halunnut provosoida" niin silti tuo on sairasta henkistä alistamista.

Ei ole terveessä suhteessa sellaista.

Vierailija
86/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap,

mulla täsmälleen sama tilanne menossa, ex jätti, hänellä on jo uusia, yrittää aikaakin silti koukuttaa mua takaisin.

Meillä seksi oli tosi hyvää ja hän oli hyvä hurmaamaan mutt puheillaan. Oli myös hyvä käyttämään henkistä väkivaltaa niin että suhteen lopulla olin jo ihan sekaisin päästäni: en enää tiennyt kuka olen ja mitä ajattelen mistäkin. Olin alkanut madella ja nöyristellä koska pelkäsin hänen raivonpuuskiaan.

Kun yrittää koukuttaa, käyttää niitä samoja hurmaamiskeinoja. Kun meinaan langeta niihin yritän muistuttaa, että sen hyvän hinta on liian kova, koska lopulta taas menetän itseni ja alan pelätä.

Suostuminen mukaan voi oikeasti johtaa mielenterveyden rapautumiseen, uskon että sinulla yhtä lailla kuin minulla.

Vierailija
87/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ao

Sillä ei ole mitään väliä, sanooko mies vai ei halunneensa provota. Hänestä ei ole riittävän hyvään suhteeseen. Hajotat oman mielenterveytesi noissa suhteissa.

Oon ollut ikisinkkuna, kun muhunkin liimautuu vääränlaiset miehet. Olen tasapainoinen ja onnellinen yksin.

Poistat ne kuvat, kun poistat. Ei oo pakko poistaa koskaan.

Juuri näin!

Vierailija
88/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap,

mulla täsmälleen sama tilanne menossa, ex jätti, hänellä on jo uusia, yrittää aikaakin silti koukuttaa mua takaisin.

Meillä seksi oli tosi hyvää ja hän oli hyvä hurmaamaan mutt puheillaan. Oli myös hyvä käyttämään henkistä väkivaltaa niin että suhteen lopulla olin jo ihan sekaisin päästäni: en enää tiennyt kuka olen ja mitä ajattelen mistäkin. Olin alkanut madella ja nöyristellä koska pelkäsin hänen raivonpuuskiaan.

Kun yrittää koukuttaa, käyttää niitä samoja hurmaamiskeinoja. Kun meinaan langeta niihin yritän muistuttaa, että sen hyvän hinta on liian kova, koska lopulta taas menetän itseni ja alan pelätä.

Suostuminen mukaan voi oikeasti johtaa mielenterveyden rapautumiseen, uskon että sinulla yhtä lailla kuin minulla.

No miten sulla oli voimia sinnitellä eroon?

Vierailija
89/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap,

No miten sulla oli voimia sinnitellä eroon?

Riittävästi kun suutuin ja loukkaannuin näistä muista naisista, niin se auttoi ottamaan etäisyyttä, kun n yrittänyt houkutella takaisin. Mulla muutenkin sellainen piirre, että uskottomuus (tai yleensä, vaikka heti eron jälkeen muiden kanssa makaaminen) aiheuttaa musta tympääntymisen tunteen. Yritän pitää siitä kiinni.

Vierailija
90/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap. <3

Koen itse olevani samantyyppinen, kuin sinä.

Jostain ihmeen syystä löydän elämääni aina ne kusettajat.

Tuollaiset ihmiset ehkäpä "haistavat" luonteestani sen, että olen empaattinen ja

varmaankin jollain tavalla läheisriippuvainen. Ehkäpä olet samanlainen?

Oletko kokenut hylkäämistä lapsena?  Uskon luonteeni johtuvan siitä.

Hylkäämisen ja menettämisen pelko pitää kiinni ihmisessä, vaikka hän olisi myrkyllinen itselle.

Sitä ei halua tehdä toiselle ihmiselle, jonka itse on kokenut.

He osaavat puhua aluksi kauniita ja ihania asioita ja joka kerta menen samaan lankaan.

Lopuksi ja välissäkin tiedostan saman kaavan, silti en opi enkä halua uskoa!

Koska sydän toivoo, uskoo ja luottaa, että joskus kaikki olisikin totta.

Mutta ei se ole. Kun ihminen sanoo rakastavansa kahden viikon päästä, se ei ole mahdollista!

Juttele ja purkaa mieltäsi ystävillesi, se auttaa ainakin alkuun irtipäästämisestä.

Kaikkea hyvää sinulle! =) <3

Yritä jaksaa, aurinko nousee huomennakin! <3

Vierailija
91/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun joka ikinen miespuolinen exä on eron jälkeen vielä tullut hakemaan seksiä. Kaikenlaista liirumlaarumia olen kuullut, mutta kaikille on kelvannut vain ja ainoastaan jatkoajalle ajetut petipuuhat. 

Todellisuus on, että etsivät koko ajan sitä seuraavaa rakasta, mutta vanha pesä kelpaa odotellessa. Samalla koeajetaan myös muita ehdokkaita. 

Älä alistu tällaiseen tai ainakin tiedosta, että exäsi ei sinulta kaipaa mitään muuta kuin panoja silloin, kun hänelle sopii. Mitään onnellista yhteenpaluuta siellä ei ole odottamassa.

Voihan paska. Mun usko miehiin noin yleisellä tasolla horjuu kun luin tän ja näitä muitakin kirjoituksia. Oon itse ollut vain ns.hyvissä suhteissa kylläkin, nyt leskeytyneenä uudessa suhteessa. Nyt mä aloin miettiin mitäköhän pelejä sekin ukko pelaa...ja jostainhan ne kyllä aina löytää ne pelikaverinsa et...

Tämä. Miehissä ON tutkimusten mukaan suhteellisesti enemmän narsisteja ja psykopaatteja ja miehet valehtelevat suhteellisesti enemmän (tämän sanottua, niin on tietenkin hyviäkin, miehiä, mutta populaatiotasolla siis näin). Olen itse ollut samakaltaisessa tilanteessa kun ap, ja terapeuttini sanoi, että se on ihmeellistä, että fyysisistä rikoksista on kovemmat tuomiot, vaikka henkiset rikokset ovat itse asiassa pahempia, ehkä kehityksen myötä joskus tulevaisuudessa tapahtuu muutos...

Eksäni löysi uuden ja jätti kuukausi sen jälkeen kun oli vastannut kieltävästi ehdotukseeni lopettaa suhdetta, koska meillä meni huonosti (oltiin seurusteltu pari vuotta). Hän vastasi ehdotukseen jotenkin niin, että mehän kuulumme yhteen ja hän haluaa olla minun kanssani. Halusi suhteen loppumisen jälkeen seksiä, mutta en suostunut. Kuitenkin se oli tosi rankkaa, että hän edes yritti, kun oli jo jättänyt ja löytänyt uuden. Olisin itse pystynyt pitämään tyypin ulkona omasta elämässä, mutta YHTEISET KAVERIT (pääasiassa miehiä, mutta myös naisia) olivat sitä mieltä, että minun piti olla kaveri tämän tyypin JA hänen uudensa kanssa (!) Jo muutama viikko suhteen loppmisen jälkeen olivat sitä mieltä, että minun "pitää päästä tästä yli" ja että tämä oli tapahtunut "jo niin kauan aikaa sitten" ja että olen "hankala". Jos en pysty olemaan eksän ja hänen uudensa kanssa (johon siis aloitti suhteen ennen kuin meidän suhde loppui) kaveri muutaman viikon päästä (eksä halusi minulta silloin vielä seksiä), niin en ollut siis "päässyt tapahtuman yli" heidän mielestään. Oltiin tosin vain parikymppisia, mutta en silti ymmärrä tällaista epäempaattisuutta, menetin samalla kaveripiirinikin ja vielä monta vuotta tapahtuman jälkeen heidän käytöksensä ihmetyttää ja surettaa kovastikin. Olisin tarvinnut ystävieni (nykyään entiset) tukea vaikeassa tilanteessa.

Vierailija
92/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun joka ikinen miespuolinen exä on eron jälkeen vielä tullut hakemaan seksiä. Kaikenlaista liirumlaarumia olen kuullut, mutta kaikille on kelvannut vain ja ainoastaan jatkoajalle ajetut petipuuhat. 

Todellisuus on, että etsivät koko ajan sitä seuraavaa rakasta, mutta vanha pesä kelpaa odotellessa. Samalla koeajetaan myös muita ehdokkaita. 

Älä alistu tällaiseen tai ainakin tiedosta, että exäsi ei sinulta kaipaa mitään muuta kuin panoja silloin, kun hänelle sopii. Mitään onnellista yhteenpaluuta siellä ei ole odottamassa.

Voihan paska. Mun usko miehiin noin yleisellä tasolla horjuu kun luin tän ja näitä muitakin kirjoituksia. Oon itse ollut vain ns.hyvissä suhteissa kylläkin, nyt leskeytyneenä uudessa suhteessa. Nyt mä aloin miettiin mitäköhän pelejä sekin ukko pelaa...ja jostainhan ne kyllä aina löytää ne pelikaverinsa et...

Tämä. Miehissä ON tutkimusten mukaan suhteellisesti enemmän narsisteja ja psykopaatteja ja miehet valehtelevat suhteellisesti enemmän (tämän sanottua, niin on tietenkin hyviäkin, miehiä, mutta populaatiotasolla siis näin). Olen itse ollut samakaltaisessa tilanteessa kun ap, ja terapeuttini sanoi, että se on ihmeellistä, että fyysisistä rikoksista on kovemmat tuomiot, vaikka henkiset rikokset ovat itse asiassa pahempia, ehkä kehityksen myötä joskus tulevaisuudessa tapahtuu muutos...

Eksäni löysi uuden ja jätti kuukausi sen jälkeen kun oli vastannut kieltävästi ehdotukseeni lopettaa suhdetta, koska meillä meni huonosti (oltiin seurusteltu pari vuotta). Hän vastasi ehdotukseen jotenkin niin, että mehän kuulumme yhteen ja hän haluaa olla minun kanssani. Halusi suhteen loppumisen jälkeen seksiä, mutta en suostunut. Kuitenkin se oli tosi rankkaa, että hän edes yritti, kun oli jo jättänyt ja löytänyt uuden. Olisin itse pystynyt pitämään tyypin ulkona omasta elämässä, mutta YHTEISET KAVERIT (pääasiassa miehiä, mutta myös naisia) olivat sitä mieltä, että minun piti olla kaveri tämän tyypin JA hänen uudensa kanssa (!) Jo muutama viikko suhteen loppmisen jälkeen olivat sitä mieltä, että minun "pitää päästä tästä yli" ja että tämä oli tapahtunut "jo niin kauan aikaa sitten" ja että olen "hankala". Jos en pysty olemaan eksän ja hänen uudensa kanssa (johon siis aloitti suhteen ennen kuin meidän suhde loppui) kaveri muutaman viikon päästä (eksä halusi minulta silloin vielä seksiä), niin en ollut siis "päässyt tapahtuman yli" heidän mielestään. Oltiin tosin vain parikymppisia, mutta en silti ymmärrä tällaista epäempaattisuutta, menetin samalla kaveripiirinikin ja vielä monta vuotta tapahtuman jälkeen heidän käytöksensä ihmetyttää ja surettaa kovastikin. Olisin tarvinnut ystävieni (nykyään entiset) tukea vaikeassa tilanteessa.

Onneksi näin keski-iässä ainakaan läheiset ystävät ei painosta tuohon!

Vierailija
93/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
94/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita paperille plussat ja miinukset. Säästä se ja katso aina tarvittaessa. Ne unohtuvat helposti, ellet kirjaa ylös. Ja ihan rehellisesti, kaikki paskatemput ja puutteet.

Voit myös ottaa kirjasen tai vihkon, johon kirjaat tuntemuksiasi ja oivalluksiasi.

Itselläni on harmaa kovakantinen kirja. Alussa pari aukeamaa miinuksia (ja muutama plussa) ja sitten päiväkirjana fiiliksen mukaan, mutta koskien vain tätä ihmistä.

Vierailija
95/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vedättäjän itsensä kertomana. Mielenmaisema on aikasta karu.

Vierailija
96/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin silmät ovat kiinni (yliymmärretään ja kaikki selitellään parhain päin mulkun puolesta), ei pysty hahmottamaan tilannetta ja irrottautuminen on vaikeaa. Kun kerran olet nähnyt selkeästi (omaat riittävästi tietoa ja ymmärrystä), et voi enää olla näkemättä. Maailmankuva ja käsitys ko ihmisestä on muuttunut pysyvästi.

Vierailija
97/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin harmaan kirjani esille. Tässä esimerkkiä miinuksista:

Ei rakasta oikeasti, valehtelu, peittely, epäsäännölliset kontaktit, kyvyttömyys normaaleihin riitoihin, kontrollointi, vetäytyminen läheisyydestä, ei halua ystävystyä, moraalittomuus, mykkäkoulu, rankaiseminen, ei osaa paijata, ei lojaaliutta, ei aitoa me-henkeä

Olen kirjoittanut eka sivulle:

Muista keskittyä itseen! Rakasta itseäsi, älä epätoivoista kohdetta!

Vierailija
98/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyse myös biologiasta, tuttu exä viehättää, koska haluamme jonkun tutun, jonka kanssa olla perhe. Ajatus alusta aloittamisesta on paljon pelottavampi ja vaikeampi, mitä jos ei löydäkään ketään?

Kyllä löydät, keskity itseesi ja siihen mikä tekee sinut onnelliseksi. Hyvinvoivana ja onnellisena vedät puoleesi hyviä ihmisiä.

Ja vähän saa olla pikkumainen, on aina parempi olla se, jonka menettämistä exäsi katuu, kuin se joka joutuu olemaan toista kaipaavan miehen kanssa 😉

Vierailija
99/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kuvattu kaava.

Vierailija
100/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Otsikosta korrelaatti

Ex jätti. Eli ollut ennen jättiläinen mut` ei enään. Lyheni. Sahasko jalat.

Tai ex jätti. Ei haittaa. Koska oli ex ni ei välii.

Älä huoli ystävä nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän