Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex jätti

Vierailija
27.05.2022 |

Ex jätti mut kuukausi sit. On kuitenkin halunnut pitää yhteyttä.
On välillä puhunut yhteenpaluusta, välillä ei voi sit sietää mua, sanoo että rakastaa, toisaalta haluaisi, toisaalta ei pysty, ei kuulemma tyydy mun jälkeen keneen tahansa.
Sit se sanoo, että on ollut sängyssä jo toisen kanssa.
Miksi sen pitää vielä satuttaa mua?

Kommentit (187)

Vierailija
41/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että samaa kysyn itseltäni - en enää päivittäin, mutta aika ajoin: miten se voi tehdä noin? Miten joku voi olla noin paska? 

No, joku vaan voi olla noin paska ja se on pakko uskoa. Se meinaan on niin. Se on just niin. Paska mikä paska. Ei ole mitään herkkää rikkonaista poikaa, joka nyt vaan meni vähän keskenkasvuisuuksissaan sekoilemaan. Se on paha. Kaikki on tahallista.

Sinä olet yksi esine esineiden virrassa. Et parempi, et huonompi. Käyttöesine. Leivänpaahdin. Sulla paahdettiin aikansa leipää, nyt se paahtaa seuraavalla, ei niillä vanhoilla ole merkitystä vai kuinka usein itse ikävöit vuoden takaista fööniäsi?

Vierailija
42/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on lyhyt, minuutin kuvaelma. Suosittelen katsomaan. 

https://youtube.com/shorts/HzlIiFjxNOM?feature=share

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun joka ikinen miespuolinen exä on eron jälkeen vielä tullut hakemaan seksiä. Kaikenlaista liirumlaarumia olen kuullut, mutta kaikille on kelvannut vain ja ainoastaan jatkoajalle ajetut petipuuhat. 

Todellisuus on, että etsivät koko ajan sitä seuraavaa rakasta, mutta vanha pesä kelpaa odotellessa. Samalla koeajetaan myös muita ehdokkaita. 

Älä alistu tällaiseen tai ainakin tiedosta, että exäsi ei sinulta kaipaa mitään muuta kuin panoja silloin, kun hänelle sopii. Mitään onnellista yhteenpaluuta siellä ei ole odottamassa.

Voihan paska. Mun usko miehiin noin yleisellä tasolla horjuu kun luin tän ja näitä muitakin kirjoituksia. Oon itse ollut vain ns.hyvissä suhteissa kylläkin, nyt leskeytyneenä uudessa suhteessa. Nyt mä aloin miettiin mitäköhän pelejä sekin ukko pelaa...ja jostainhan ne kyllä aina löytää ne pelikaverinsa et...

Vierailija
44/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt voi mitään sille, että sattuu ihan hlvetisti ajatella häntä toisen kanssa. Varsinkin kun on vannonut rakkauttaan ja oon itse lähinnä itkenyt yksin kun tuntuu niin pahalta ja ollut ikävä.

Koko eroprosessi taas alkupisteessä. Ihan totaalisen kelpaamaton olo.

Miten joku voi tehdä noin vaikka sanoo että rakastaa?

Ap

Voi ap, ymmärrän sun tuskan. Siinä ei nyt vaan ole muuta vaihtoehtoa, kun sulkea mies ulos sun elämästä tänään (= heti, kun pystyt) niin paraneminen lähtee käyntiin. Ehkä tämä keskustelu on avannut jonkun portin sun alitajuntaan, että alat kyseenalaistaa miehen jutut ja tajuta, että tarpeeksi sairas ihminen voi myös valehdella rakastavansa. Ja tarpeeksi sairas ihminen voi kohdella todella julmasti ihmistä, jota sanoo rakastavansa, ja tehdä sen vielä ihan tarkoituksella, ei vahingossa, ei väärinkäsityksestä tai erehdyksestä. 

Siitä on puolisen vuotta, kun itse erkaannuin vastaavasta. Nyt olen jo edennyt niin paljon, että tiedostan, että mies on täysin kelvoton. En kaipaa häntä. En haluaisi olla hänen kanssaan. Minulle on kaipauksen puolesta ihan sama ketä hän tänään panee ja montaako on pyörittänyt meidän jälkeen (tiedän, että useaa). Ne naiset mua säälittää, jokainen uhri on liikaa. Edelleen on traumaperäistä oiretta siitä, että miten joku voi olla niin paska, että saalistaa kohteita, joita voi kohdella henkisesti ja seksuaalisesti alistavasti, hyväksikäyttävästi ja väkivaltaisesti. Ja silti olla myös toisaalta niin mukavalta ja ihanalta vaikuttava tyyppi. Niitä valitettavasti vaan on. 

Kuinka pitkään teillä ehti olla suhde?

Ihana kuulla, että olet parempana eikä mies enää hetkauta tunteita.

Meidän suhde oli pari vuotta ja ollaan erottu ja palattu vaikka kuinka monta kertaa.

Mä olisin kovasti halunnut olla hänen kanssaan kun kuitenkin näin hyvätkin puolet ja halusin uskoa.

Mies on sanonut että oon paras nainen mitä hänellä on ollut, kaunein, ihanin, seksikkäin, seksi on ollut parasta, ero on ollut vaikeaa jne. Ja silti menee panemaan toista, vaikka tiesi että olis ollut kaikki valta ja mahdollisuudet vielä yrittää mun kanssa, ei olis vaatinut edes paljoa.

Olin jo itsekin parempana ja luulin, ettei tuntuis missään mutta nyt taas tuntuu vaan aivan kamalalta. En saa syötyä enkä nukuttua.

Miten joku voi tehdä noin. En itse pystys edes ajattelemaan että joku muu koskettais. Vasta kuukausi.

Ap

En pysty kutsumaan miestä eksäksi, koska olin hänelle vain saalis kiusattavaksi, mutta joku mun kusetukseen perustuva suhde meillä ehti kuitenkin olla. 

Hän edellisenä tai samana päivänä esitteli naista ystävälleen elämänsä tärkeimpänä ihmisenä,  sitten hän pommitti mua, että tulisin käymään, hän haluaa jutella ja että olen niin ihana, ettei hän koskaan tule saamaan parempaa ja olen kuumin koskaan jne. Ihan paskapuhetta, pelkkää manipulaatiota. Hänen pieni munansa varmaan seisoi ihan vaan siitä, että kuvitteli pyörittävänsä meitä miten haluaa, hyvästä seksistä ei tajunnut mitään. 

Vierailija
45/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa aina erehtyy luulemaan, että narsisti välittää. Aina toivo herää uudestaan, että kyllä se sittenkin välittää. Ja aina uudestaan tulee pettymys: ei se todellakaan välitä. Kaikki muka kaunis on vain valhetta ja manipulointia. Pettymys toisensa perään syö sisältä.

Tuossa lainaus tuoreesta postauksesta ketjussa Narsistin keskustelutyyli. 

Vierailija
46/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, nyt on hyvä tiedostaa sekin, että sinua käytetään triangulaatiossa sen uuden naisen/ uusien naisien kanssa. Mies nauttii siitä, että saa pidettyä teidät vähän varpaillaan ja voi itse seilata molempien välillä. Hän saattaa selittää tarinoita eksästään uusille naisille ja jopa yrittää saada teidät samaan tilaan kohtaamaan toisenne. Hän voi myös soittaa sinulle matkalla panemaan/ tulemassa panemasta. Varaudu tällaiseen, jos et poista miestä välittömästi elämästäsi. 

Voiko joku olla noin ilkeä? 😳

Vierailija
47/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt voi mitään sille, että sattuu ihan hlvetisti ajatella häntä toisen kanssa. Varsinkin kun on vannonut rakkauttaan ja oon itse lähinnä itkenyt yksin kun tuntuu niin pahalta ja ollut ikävä.

Koko eroprosessi taas alkupisteessä. Ihan totaalisen kelpaamaton olo.

Miten joku voi tehdä noin vaikka sanoo että rakastaa?

Ap

Voi ap, ymmärrän sun tuskan. Siinä ei nyt vaan ole muuta vaihtoehtoa, kun sulkea mies ulos sun elämästä tänään (= heti, kun pystyt) niin paraneminen lähtee käyntiin. Ehkä tämä keskustelu on avannut jonkun portin sun alitajuntaan, että alat kyseenalaistaa miehen jutut ja tajuta, että tarpeeksi sairas ihminen voi myös valehdella rakastavansa. Ja tarpeeksi sairas ihminen voi kohdella todella julmasti ihmistä, jota sanoo rakastavansa, ja tehdä sen vielä ihan tarkoituksella, ei vahingossa, ei väärinkäsityksestä tai erehdyksestä. 

Siitä on puolisen vuotta, kun itse erkaannuin vastaavasta. Nyt olen jo edennyt niin paljon, että tiedostan, että mies on täysin kelvoton. En kaipaa häntä. En haluaisi olla hänen kanssaan. Minulle on kaipauksen puolesta ihan sama ketä hän tänään panee ja montaako on pyörittänyt meidän jälkeen (tiedän, että useaa). Ne naiset mua säälittää, jokainen uhri on liikaa. Edelleen on traumaperäistä oiretta siitä, että miten joku voi olla niin paska, että saalistaa kohteita, joita voi kohdella henkisesti ja seksuaalisesti alistavasti, hyväksikäyttävästi ja väkivaltaisesti. Ja silti olla myös toisaalta niin mukavalta ja ihanalta vaikuttava tyyppi. Niitä valitettavasti vaan on. 

Kuinka pitkään teillä ehti olla suhde?

Ihana kuulla, että olet parempana eikä mies enää hetkauta tunteita.

Meidän suhde oli pari vuotta ja ollaan erottu ja palattu vaikka kuinka monta kertaa.

Mä olisin kovasti halunnut olla hänen kanssaan kun kuitenkin näin hyvätkin puolet ja halusin uskoa.

Mies on sanonut että oon paras nainen mitä hänellä on ollut, kaunein, ihanin, seksikkäin, seksi on ollut parasta, ero on ollut vaikeaa jne. Ja silti menee panemaan toista, vaikka tiesi että olis ollut kaikki valta ja mahdollisuudet vielä yrittää mun kanssa, ei olis vaatinut edes paljoa.

Olin jo itsekin parempana ja luulin, ettei tuntuis missään mutta nyt taas tuntuu vaan aivan kamalalta. En saa syötyä enkä nukuttua.

Miten joku voi tehdä noin. En itse pystys edes ajattelemaan että joku muu koskettais. Vasta kuukausi.

Ap

En pysty kutsumaan miestä eksäksi, koska olin hänelle vain saalis kiusattavaksi, mutta joku mun kusetukseen perustuva suhde meillä ehti kuitenkin olla. 

Hän edellisenä tai samana päivänä esitteli naista ystävälleen elämänsä tärkeimpänä ihmisenä,  sitten hän pommitti mua, että tulisin käymään, hän haluaa jutella ja että olen niin ihana, ettei hän koskaan tule saamaan parempaa ja olen kuumin koskaan jne. Ihan paskapuhetta, pelkkää manipulaatiota. Hänen pieni munansa varmaan seisoi ihan vaan siitä, että kuvitteli pyörittävänsä meitä miten haluaa, hyvästä seksistä ei tajunnut mitään. 

Nimenomaan tuolta mustakin tuntuu, että mies on vaan kiusaaja.

Oon vielä hänessä niin kiinni, että en pysty edes exäksi sanomaan. Tai jos ajattelen niitä hyviä asioita, niin huomaan että puhun ja ajattelen "mun miehestä". Kun ajattelen huonoja asioita, niin puhun ja ajattelen "exästä".

Mun ajatusmaailma on jo todella kieroutunut tän aivopesun takia.

Miten ihmeessä joku kykenee jättämään ja menemään toisen kanssa sänkyyn jos seksi ja koko ihminen on ollut parasta ikinä? 😳

Mitä nuo saa siitä kiusaamisesta?

Ap

Vierailija
48/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kaiken olevan tahallista. Tällaisella miehellä on hauras itsetunto ja hän tarvitsee pönkittämistä kaiken aikaa. Yksi keino on uudet valloitukset, tai jopa monta valloitusta samaan aikaan. Samasta syystä nämä henkilöt eivät kestä kritiikkiä (he haluavat vain ihailua), kasva henkisesti, toistavat samaa kaavaa uudestaan ja uudestaan. Tunnemaailma ja käsitys omasta itsestä on kehittymätön ja ailahteleva, joten sitouminen ei onnistu eikä kiinnosta.

Olennaista on ymmärtää, että tällainen ihminen on ihan erilainen kuin itse on. Kannattaa miettiä kohtaako teidän arvomaailma, tulevaisuuden haaveet, käsitys hyvästä parisuhteesta/perhe-elämästä, käsitys mukavasta arjesta jne. Vai oletko jäänyt kiinni alkuajan haavekuvaan, mitä suhteesta olisi voinut tulla. Miksi sinulle on niin paljon merkitystä, oletko miehen mielestä paras sängyssä, ihanin ikinä jne. Onko hän sinusta ihana, luotettava, turvallinen kumppani, sellainen kehen haluat sitoutua vuosia eteenpäin? Mieti mitä sinä haluat ja arvostat elämässä. 

Vierailija
49/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trauma bonding on tärkeää tunnistaa. Se pitää sinut kiinni vahingollisessa suhteessa.

https://themighty.com/2020/09/trauma-bonding-signs/

Vierailija
50/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, nyt on hyvä tiedostaa sekin, että sinua käytetään triangulaatiossa sen uuden naisen/ uusien naisien kanssa. Mies nauttii siitä, että saa pidettyä teidät vähän varpaillaan ja voi itse seilata molempien välillä. Hän saattaa selittää tarinoita eksästään uusille naisille ja jopa yrittää saada teidät samaan tilaan kohtaamaan toisenne. Hän voi myös soittaa sinulle matkalla panemaan/ tulemassa panemasta. Varaudu tällaiseen, jos et poista miestä välittömästi elämästäsi. 

Voi todellakin voi. Ja ap on matkalla tuohon, ellei nyt potki miestä mäkeen. 

Vierailija
51/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt näitä, jotka kerskuu exälle uusilla valloituksillaan ja kiusaavat vielä eron jälkeen. Mitä sillä yritetään saavuttaa?

Sitä että ex alkaa itkemään perään?

Vierailija
52/187 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt näitä, jotka kerskuu exälle uusilla valloituksillaan ja kiusaavat vielä eron jälkeen. Mitä sillä yritetään saavuttaa?

Sitä että ex alkaa itkemään perään?

Sitä, että ex saa tunnepohjaisen reaktion, aiheuttaja saa kiksit. 

Vierailija
53/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun joka ikinen miespuolinen exä on eron jälkeen vielä tullut hakemaan seksiä. Kaikenlaista liirumlaarumia olen kuullut, mutta kaikille on kelvannut vain ja ainoastaan jatkoajalle ajetut petipuuhat. 

Todellisuus on, että etsivät koko ajan sitä seuraavaa rakasta, mutta vanha pesä kelpaa odotellessa. Samalla koeajetaan myös muita ehdokkaita. 

Älä alistu tällaiseen tai ainakin tiedosta, että exäsi ei sinulta kaipaa mitään muuta kuin panoja silloin, kun hänelle sopii. Mitään onnellista yhteenpaluuta siellä ei ole odottamassa.

Voihan paska. Mun usko miehiin noin yleisellä tasolla horjuu kun luin tän ja näitä muitakin kirjoituksia. Oon itse ollut vain ns.hyvissä suhteissa kylläkin, nyt leskeytyneenä uudessa suhteessa. Nyt mä aloin miettiin mitäköhän pelejä sekin ukko pelaa...ja jostainhan ne kyllä aina löytää ne pelikaverinsa et...

Tällä palstalla menettää uskonsa ihmisiin ylipäätään.

Vierailija
54/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko kaiken olevan tahallista. Tällaisella miehellä on hauras itsetunto ja hän tarvitsee pönkittämistä kaiken aikaa. Yksi keino on uudet valloitukset, tai jopa monta valloitusta samaan aikaan. Samasta syystä nämä henkilöt eivät kestä kritiikkiä (he haluavat vain ihailua), kasva henkisesti, toistavat samaa kaavaa uudestaan ja uudestaan. Tunnemaailma ja käsitys omasta itsestä on kehittymätön ja ailahteleva, joten sitouminen ei onnistu eikä kiinnosta.

Olennaista on ymmärtää, että tällainen ihminen on ihan erilainen kuin itse on. Kannattaa miettiä kohtaako teidän arvomaailma, tulevaisuuden haaveet, käsitys hyvästä parisuhteesta/perhe-elämästä, käsitys mukavasta arjesta jne. Vai oletko jäänyt kiinni alkuajan haavekuvaan, mitä suhteesta olisi voinut tulla. Miksi sinulle on niin paljon merkitystä, oletko miehen mielestä paras sängyssä, ihanin ikinä jne. Onko hän sinusta ihana, luotettava, turvallinen kumppani, sellainen kehen haluat sitoutua vuosia eteenpäin? Mieti mitä sinä haluat ja arvostat elämässä. 

Olisinhan mä halunnut hänen kanssaan olla suhteen vaikeuksista huolimatta ja olin tosissaan hänen kanssaan. Kaiken muun se olis saanut anteeksi.

Olin jo itsekin tosin hyväksymässä eroa kun mies heitti ajatukseni aivan sekaisin taas. Ensin halus mut takas ja oli valmis tekemään mitä toivon ja haluan. Sit ei ollutkaan. Sit sanoi jo olleensa sängyssä toisen kanssa.

Tässäkin yritti ensin tosin syyttää ja epäillä ensin mua. Ensin intti että on vaan itkenyt mun perään ja "ei halua ketään muuta" mutta sain huijattua tuon tunnustuksen. Laittaa vielä pahoitteluja perään koska "halusi olla rehellinen" vaikka ei sitä olisi itse kyllä kertonut ikinä.

Jouduin nukkumaan rauhoittavilla ja silti heräilin jatkuvasti. Sydäntä viiltää ja panikoin ja itkettää

En vaan tajua. Miksei se jättänyt mua rauhaan.

Ap

Vierailija
55/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miks puhut ylipäätänsä moisella vajakille

Koska vasta se halua musta vaimon itselleen 🙄

Sit ei halunnutkaan. Sit halua taas yhteen, mutta ei pystykään. Miks vielä laittaa sekasin kun itse halusi eroon ja mäkin aloin olemaan parempana jo vaikka ikävöin. Murskasi vaan uudestaan.

Ap

Sekopää ukko joka ei tiedä itsekään mitä haluaa.

Tai sit sillä on aikomuksena vaan satuttaa sua ja se nauttii siitä.

Kun seuraavaan kanssa menee poikki niin se on taas "itkemässä" sua takaisin.

Jos se jätti ja meni panemaan muita ja yrittää vielä (näköjään onnistuneesti) päästä sun ihon alle niin ei se tosiaan sua rakasta, omaa itseään ja hyvää oloaan vaan.

Noilla ei yleensä ne seuraavat suhteet kestä pitkään.

Vierailija
56/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Parasta olisi jos pystyisit nyt katkaisemaan kontaktit mieheen kokonaan ja turvaamaan vain itsesi. Keskity syömään, juomaan, lepäämään. Käytä rauhottavia kun siltä tuntuu. Yritä löytää jotakin tapoja kuluttaa aikaa esim. kevyt liikunta, hyvän mielen sarjat, elokuvat. Sielusi on liian rikki vielä suhteen analysointiin. Voi kun ymmärtäisit että vastaukset eivät löydy sinua kaltoinkohtelevan henkilön luota. Tehtäväsi on olla itsellesi se turvallinen aikuinen ja suojella itsesi.

Miehelle riitti tässä tilanteessa tieto, että olet valmis palaamaan yhteen. Egobuustin jälkeen suhteenne ei taas kiinnosta. Kun itket/hajoilet hänen perään, se aina hetkellisesti nostattaa hänen haurasta itsetuntoaan. Sinun mielenterveys, eikä kenenkään muun, kestä tuollaista leikkiä.

Vierailija
57/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että ei ole mitään onnellista yhteenpaluusta enää.

Tuntuu vaan niin pahalta ajatella häntä toisen kanssa. Miksi se sanoo että rakastaa ja heittää tuommosta päälle?

Inhottavaa kun ei itse tosiaan pysty edes muita ajattelemaan, mutta enpä pystyisi antaa tuonkaan muhun koskea enää, oon jossain limbossa. On satuttanut liikaa.

Ja tuntuu epäreilulta että toinen porhaltaa surutta eteenpäin ja mä vaan itken yksin.

Ap

Vierailija
58/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan. Kun mies on vielä laittanut mulle rnkkuvideoita ja pyydellyt nakukuvia vaikka on pyörittänyt muita jo. Miten se kehtaa?

En onneksi suostunut enää tapaamaan, kun tiedän mihin se johtaisi. Oon ihan sekasin.

Ap

Vierailija
59/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan. Kun mies on vielä laittanut mulle rnkkuvideoita ja pyydellyt nakukuvia vaikka on pyörittänyt muita jo. Miten se kehtaa?

En onneksi suostunut enää tapaamaan, kun tiedän mihin se johtaisi. Oon ihan sekasin.

Ap

Tuo mies kuulostaa sairaalta pelurilta. Se ei osaa olla yksin. Ei se halua sua, kun se haluaa kenet vaan.

Tuo on jo törkeää.

Vierailija
60/187 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, sulle on annettu tää neuvo jo kymmeniä kertoja:Laita tyyppi estoon tai pyydä holhoojaasi laittamaan.

Koskaan et kuitenkaan vastaa tähän kommenttiin mitään, että miksi et oo jo laittanut. Muita lurituksia kyllä vastailet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi