Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex jätti

Vierailija
27.05.2022 |

Ex jätti mut kuukausi sit. On kuitenkin halunnut pitää yhteyttä.
On välillä puhunut yhteenpaluusta, välillä ei voi sit sietää mua, sanoo että rakastaa, toisaalta haluaisi, toisaalta ei pysty, ei kuulemma tyydy mun jälkeen keneen tahansa.
Sit se sanoo, että on ollut sängyssä jo toisen kanssa.
Miksi sen pitää vielä satuttaa mua?

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on suositeltavaa että pidät vähintään kuuden kuukauden tauon mistään parisuhteista, seksisuhteista, laastarisuhteista jne, jos haluat oikeasti eheytyä ja kasvaa. Sen ajan käytät irtautuimseen ja toipumiseen ja tiedon lisäämiseen ja itseymmärryksen kasvattamiseen. Ota kainaloon nalle tai kuvittele siihen joku hyvä mies. (Itse kyllä tosin käytin narsistieksää palautumaan seksuaalisista traumoistani mielikuvissani itsetyydytyksessä, se auttoi korjaamaan hänen jättämänsä seksuaaliset lukot ja vauriot, mutta muuten en kuvitellut häntä vierelleni.)

Mulla ainakin ymmärrys lisääntyi vielä kuukausia eron jälkeen. Olet vasta alun shokkivaiheessa. Pitkä tie edessä, mutta sen kulkeminen kannattaa. Kuin henkinen kuntosalitreeni, jonka jälkeen olet vahvempi ja ehjempi.

Vierailija
182/187 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysy itseltäsi miksi sinulla on tarve kelvata väkivaltaiselle ja sairaalle ihmiselle. Sehän on hyvä, että ne lähtevät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sujuu? Oletko pysynyt erossa? Ahdistus edelleen paha?

Vierailija
184/187 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EX jätti, mutta nykyinen ei?

Vierailija
185/187 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sujuu? Oletko pysynyt erossa? Ahdistus edelleen paha?

Hei.

Olen pysynyt erossa vaikka vaikeaa on. Kamala ikävä edelleen ja itken päivittäin.

Ex on pari kertaa laittanut viestiä. (On siis estoissa, teki sitä varten uuden faceprofiilin). En ole vastannut vaikka mieli tekisi.

En tosiaan tiedä miten tästä selviän. Tuntuu väärältä ja tyhjältä. En edelleenkään nuku ja jos nukun, niin näen unia hänestä ja herään mustasukkaisuuteen ja ikävään.

Ap

Vierailija
186/187 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
187/187 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta pakko tähän kommentoida.

Ex jätti minut keväällä keskellä elämäni kauheinta kriisiä, kun läheiseni kuoli helmikuussa.

Exällä oli suhde työkaverinsa heti helmikuun lopulta. Ex halusi vaihtaa oitis avovaimonsa iloisempaan, suruttomaan, kriisittömään naiseen.

Ex vieritti syyn työkaverilleen ja naisen jatkuva viestipommitus vaikutti minusta tuolloin aika fanaattiselta. Ex itse puhui minulle naisesta siihen sävyyn, ettei edes jaksa vastailla kaikkiin lähettämiinsä viesteihin. Esitti, että nainen on hänestä enemmän kiinnostunut, kuin hän naisesta.

Ex sanoi usein, ettei minua ole helppo jättää ja että olen hänen elämänsä rakkaus, elämänsä paras suhde ja elämänsä parasta seksiä. Ex puhui päivittäin minua pyörryksiin, milloin jatketaan yhdessä, kunhan hän saa ajatuksensa selvitettyä ja kokeiltua uuden naisen kanssa jne. Joka aamu ja ilta sanoi minua rakkaaseen ja suukotti jne. Haukkui uutta naista tyhmäksi ja kuinka tätä on helppo ohjailla siihen suuntaan, mihin tahtoo ja kuinka hän sanoo naiselle mitä ajatella ja mistä puhua. Sanoi minua erilaiseksi ja että olen vahva nainen jne. Paljon yhtäläisyyksiä löysin siis tästä ketjusta exn käytökseen.

Minulla kesti aikaa toipua ja järkiintyä läheiseni kuoleman vuoksi, enkä heti kyennyt muuttamaan pois hänen luotaan, vaikka viritteli työkaveriaan. Elämäni heikoimmalla hetkellä minut petettiin ja nöyryytettiin täysin.

Lopulta sain voimaa muuttaa pois hänen vaikutuspiiristään ja huhtikuun jälkeen en ole pitänyt mitään yhteyttä. Nyt olen ymmärtänyt, että ex oli empatiakyvytön, eikä hän kykene rakastamaan.

Exä sai säännöllisesti vuosien suhteemme aikana viestejä omalta exältään. Syyksi omaan viestittelyynsä exälleen sanoi, että ex ei ole kunnossa.

Ja exn mukaan tämä uusi nainen oli hänestä mustasukkainen jo kun vielä olin exn avovaimo ja pommitti siksi viestein. Naiset olivat aina hänen mukaansa tasapainottomia ja syyllisiä. Olen varmaan nyt nykyiselle naiselle se ex, jolla ei ole kaikki kunnossa. Mutta viestiäkään en exälle laita. Ansaitsen parempaa. Ja kyllä, minä olen vahva ja niin sinun ap pitää myös olla.

Ainut lohtu tässä on, että minä en enää luule, että olen löytänyt elämäni rakkauden hänestä. Harmi vaan, että uusi nainen niin luulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän