Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä?!?!?! Miesystävä sanoi just äsken, että hänen kaverit pitää mua pummina!!!

Vierailija
26.05.2022 |

Oli puhetta ensi viikonlopun kyläilystä hänen lapsuudenystävien luona. Mies sanoi, että tehdään ostoslista mitä viedään. Mä vähän ihmettelin että mitä sinne nyt viedään, kun meidät on kerta kutsuttu. Pullo viiniä ja joku keksipaketti tai vaikka hedelmiä.
Niin mies sanoi et älä viitsi, ne pitää nyt jo sua siipeilijänä.
Olin ihan että mitäh??!?!? Niin mies naurahti vaan et no onhan sulla kukkaronnyörit aika tiukalla.
Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Kun tenttaan mieheltä niin se vaan että älä nyt jaksa käydään vaan matkalla kaupassa ja ostetaan vaikka grillattavaa.
Siis mitä?!?!? Eikö se tajua että loukkasi mua just??? Ja: Miksi pitää ostaa grillattavia mitä ei itse syö?!?
Mies ei halua jatkaa asiasta kun pitää katsoa lätkää : (
Mitä mä en nyt tässä ymmärrä? Oon todella loukkaantunut sitä paitsi!

Kommentit (258)

Vierailija
161/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin mä siis paketin makkaraakin lisäksi ostaa mut aika kumma juttu tää on..

Ap

Vierailija
162/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ottanut vastaan jonkun toisen tarjoaman juoman, tarkoittaako se että pitää ostaa kierros miehelle ja sen kavereille? Minua kehoitettiin kerran hakemaan kierros, joka olisi tarkoittanut 8 tuoppia. En hakenut ja miehen kaverit näyttivät tosi noloilta. Join yhden pienen viini, joka tuupattiin kysymättä käteen, ja siitä hyvästä olisi sitten pitänyt kustantaa se kierros. Teinkö siis väärin?

Ehkä heillä oli tapana tarjota kierros kerrallaan kaikille. Sä sait ekalla kierroksella, oisit maksanut tokalla kaikille, joku kolmas olisi tarjonnut kolmannet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukassa porukan tavoin. Mies tehnyt oikein kun opastaa miten hänen kaveriporukassa toimitaan. Toki voi olla kirjoittamattomia sääntöjä jotka poikkeaa tutuista.

Itse oppinut että ruokailut järjestetään nyyttärenä kaveriporukalla. Töihin kun on päässyt tai kaverit läheisempiä on alettu kestitsemään vuoronperää. Lähimpien sukulaisten kans soitetaan etukäteen mitä vois tuoda omien lihojen lisäksi.

Ja juomapuolesta jokainen vastaa omistaan mutta tuo vähän extraa. Porukalla menee aina vähän enemmän. Paljon kans pärjää on kyse ruuasta tai juomasta. Hyvällä omalla tunnolla voi ottaa toistenkin tuomaa kun ei ole tyhjin käsin mennyt mökille. Kellään ole vara jatkuvasti syöttää isoja kaveriporukoita.

Vierailija
164/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat voisi vähän kehittyä... Mies voisi aloittaa kertomalla, että on tapana ostaa enemmän syötäviä porukalle. Kyläily-sana aloitusviestissä ei kerro, että sinne jäädään yöksi. Se selviää, kun ap(?) sanoo, että tarvitaan lakanat mukaan. Ap jankkaa niin, että mies ei saa nukuttua, rouvan pahin moka.

Mutkin on kasvatettu niin, että kutsuja tarjoaa ja kutsuttu vie vaikka sen viiniputelin tms. No, miehen porukan tapa on toinen. Sitten voi olla, että miehet syövät enemmän lihaa ja makkaraa, jota grillataan ja siksi sitä pitää viedä. Mitä ap itse syö? Opetelkaa puhumaan! Mieluummin muulloin, kun matsin tai nukkumisen aikaan.

Vierailija
165/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se tunnu hyvältä ajatukselta, että sinä aapee syöttäisit miehen kavereita.

Ajatellaanpa omalle kohdalle. Jos mun kumppani vonkuis ostelemaan runsaat viemiset hänen kavereilleen, pitäisin sitä röyhkeänä ehdotuksena ja hyväksikäyttönä.

Miks mies ei itse syötä niitä kavereitaan? Miten kaveriensa syöttäminen olis aapeen homma?

Pitäs siis maksaa siitä, että on kutsuttu käymään kylässä.

Minä en menis kylään, jos vaaditaan koko porukalle vietäväksi ruoat. Eihän aapee ole niitten miehien kenenkään äiti tai huoltaja sentään.

Vierailija
166/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se tunnu hyvältä ajatukselta, että sinä aapee syöttäisit miehen kavereita.

Ajatellaanpa omalle kohdalle. Jos mun kumppani vonkuis ostelemaan runsaat viemiset hänen kavereilleen, pitäisin sitä röyhkeänä ehdotuksena ja hyväksikäyttönä.

Miks mies ei itse syötä niitä kavereitaan? Miten kaveriensa syöttäminen olis aapeen homma?

Minä en menis kylään, jos vaaditaan koko porukalle vietäväksi ruoat. Eihän aapee ole niitten miehien kenenkään äiti tai huoltaja sentään.

Oletko trolli, tyhmä, lukutaidoton, vai kaikkia edellä mainittuja?

Vierailija
167/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään. Mua voi pitää ihan minä haluaa. Tietenkin sääli jos mollataan väärien huhujen uskomusten takia, paitsi haittaaks tuokaan. Ne, joille ei voi oikaista asioita, ei todennäköisesti ole mukana elämässäni muutenkaan.

Vierailija
168/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ottanut vastaan jonkun toisen tarjoaman juoman, tarkoittaako se että pitää ostaa kierros miehelle ja sen kavereille? Minua kehoitettiin kerran hakemaan kierros, joka olisi tarkoittanut 8 tuoppia. En hakenut ja miehen kaverit näyttivät tosi noloilta. Join yhden pienen viini, joka tuupattiin kysymättä käteen, ja siitä hyvästä olisi sitten pitänyt kustantaa se kierros. Teinkö siis väärin?

Ehkä heillä oli tapana tarjota kierros kerrallaan kaikille. Sä sait ekalla kierroksella, oisit maksanut tokalla kaikille, joku kolmas olisi tarjonnut kolmannet...

Se onkin äärimmäisen fiksua pistää kaverin uusi tyttöystävä maksamaan koko äijäköörin tokan kierroksen... Oikeasti...

Vierailija
169/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos etten ole ikinä pyörinyt tuollaisissa porukoissa.

Niinä harvoina kertoina, kun käyn baarissa kavereiden kanssa, juon vain yhden tai kaksi annosta. Olisi tosi ahdistavaa, jos pitäisi juoda ainakin yhtä monta tuoppia kuin seurueessa on väkeä.

Vierailija
170/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-mamma ei koskaan missaa tilaisuutta loukkaantua. :D

"Av-mamma"??? Joku teinipissis ei osaa kysyä kyläpaikasta, mitä pitäisi tuoda, niin millä perusteella hän on äiti tai edustaisi muutenkaan jotenkin palstan muita kirjoittajia?

Vierailija
171/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Jos on nyyttärit, niin KOKO PORUKKA ostaa yhteiset ruuat. Ei ap osta mitään koko porukan ruokia, vaan ap ja miehensä vievät oman osuutensa nyyttäreistä tyyliin makkaraa, kurkkua+tomaattia, aamupalalle kahvimaidot jne. Miten nyt sitten on sovittukaan.

Vierailija
172/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä yrittää painostaa ostamaan vaikka mitä. Vaan ei ole pakko ostella miehen kavereille yhtään mitään. Ostakoon se mies niille kavereilleen vaikka viikon syömiset, jos sitä haluaa niin kovasti.

Missä semmonen laki lukee, että tahtomattaan jonkun on ostettava kumppanin kavereille sapuskat.

Ei välttis ole ylimääräisä rahaakaan tommosiin kyläilyihin. Onneksi aapee kyseenalaisti koko hyväntekeväisyyskampanjan.

Vierailija
173/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kutsujien pitää olla vieraanvaraisia. Sinä passaat heitä sitten, kun tulevat vastavisiitille.

No se sinun mielipiteesihän ei määrittele, miten jotkut muut toimivat. Jos heillä on tapana, että kaikki kutsutut tuovat yhteisiin kokoontumisiin ruokaa ja juomaa, niin sitten heillä on sellainen tapa. Sinun mielipiteesi ei sitä muuta.

Sinä se sitten olet niin typerä, että jankkaat tuollaista. Saahan täällä mielipiteensä esittää. Ei mielipiteiden tarvitse mitään muuttaa. Toisaalta ymmärrän hölmöytesi, sillä sinun täytyy olla nuori ja elämänkokematon.

Vierailija
174/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Jos on nyyttärit, niin KOKO PORUKKA ostaa yhteiset ruuat. Ei ap osta mitään koko porukan ruokia, vaan ap ja miehensä vievät oman osuutensa nyyttäreistä tyyliin makkaraa, kurkkua+tomaattia, aamupalalle kahvimaidot jne. Miten nyt sitten on sovittukaan.

Ei ollut nyyttäreistä kysymys. Aapee on kutsuttu käymään, ja onneksi ei ole pakko mennä luusereitten kutsuille.

Vierailija
175/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä yrittää painostaa ostamaan vaikka mitä. Vaan ei ole pakko ostella miehen kavereille yhtään mitään. Ostakoon se mies niille kavereilleen vaikka viikon syömiset, jos sitä haluaa niin kovasti.

Missä semmonen laki lukee, että tahtomattaan jonkun on ostettava kumppanin kavereille sapuskat.

Ei välttis ole ylimääräisä rahaakaan tommosiin kyläilyihin. Onneksi aapee kyseenalaisti koko hyväntekeväisyyskampanjan.

Kavereille!? Tarkoitus ostaa koko porukalle eli ap ja miehensä syövät itsekin muiden tuomia.

Vierailija
176/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut nyyttäreistä kysymys. Aapee on kutsuttu käymään, ja onneksi ei ole pakko mennä luusereitten kutsuille.

Oletko ap? Jos et, niin petivaatteiden vieminen viittaa yöpymiseen ja miehen ehdottama ostoslista ja se, että kokataan yhdessä viittaa nyttäreihin.

Vierailija
177/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV-mamma ei koskaan missaa tilaisuutta loukkaantua. :D

"Av-mamma"??? Joku teinipissis ei osaa kysyä kyläpaikasta, mitä pitäisi tuoda, niin millä perusteella hän on äiti tai edustaisi muutenkaan jotenkin palstan muita kirjoittajia?

Kaikki me täällä olemme av-mammoja, ikään, sukupuoleen ja perheeseen katsomatta.

Kuten lainaamastasi tekstistä käy ilmi, loukkaantuminen ja sen puiminen palstalla on meille av-mammoille tyypillistä. Siten tämän provon päähenkilö on tyypillinen av-mamma.

Vierailija
178/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kutsujien pitää olla vieraanvaraisia. Sinä passaat heitä sitten, kun tulevat vastavisiitille.

No se sinun mielipiteesihän ei määrittele, miten jotkut muut toimivat. Jos heillä on tapana, että kaikki kutsutut tuovat yhteisiin kokoontumisiin ruokaa ja juomaa, niin sitten heillä on sellainen tapa. Sinun mielipiteesi ei sitä muuta.

Sinä se sitten olet niin typerä, että jankkaat tuollaista. Saahan täällä mielipiteensä esittää. Ei mielipiteiden tarvitse mitään muuttaa. Toisaalta ymmärrän hölmöytesi, sillä sinun täytyy olla nuori ja elämänkokematon.

Jaa. Minun mielipiteeni on, että on aika erikoista että sinulla ylipäänsä on mielipide siitä, miten tuntemattomien ihmisten tulisi viettää mökkiviikonloppua keskenään.

Vierailija
179/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap? Jos et, niin petivaatteiden vieminen viittaa yöpymiseen ja miehen ehdottama ostoslista ja se, että kokataan yhdessä viittaa nyttäreihin.

Nyyttärihöpinän olet itse keksinyt. Ei ollut kerrottu nyyttärikutsusta.

Vierailija
180/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyttärihöpinän olet itse keksinyt. Ei ollut kerrottu nyyttärikutsusta.

No kumpaa pidät todennäköisempänä: että on sovittu, että kaikki tuovat ruokaa, vai että AP:n mies aikoo ruokkia koko porukan? Voi elämä tätä joidenkin mammojen tarvetta keksimällä keksiä selityksiä, miksi mies on sika ja provoilija-ap oikeassa. :D

Edelleen muistuttaisin, että puolustelet tyyppiä, joka omien sanojensa mukaan "ei lähde piikomaan", kun suunnitelmissa oli laittaa yhdessä ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän