Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä?!?!?! Miesystävä sanoi just äsken, että hänen kaverit pitää mua pummina!!!

Vierailija
26.05.2022 |

Oli puhetta ensi viikonlopun kyläilystä hänen lapsuudenystävien luona. Mies sanoi, että tehdään ostoslista mitä viedään. Mä vähän ihmettelin että mitä sinne nyt viedään, kun meidät on kerta kutsuttu. Pullo viiniä ja joku keksipaketti tai vaikka hedelmiä.
Niin mies sanoi et älä viitsi, ne pitää nyt jo sua siipeilijänä.
Olin ihan että mitäh??!?!? Niin mies naurahti vaan et no onhan sulla kukkaronnyörit aika tiukalla.
Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Kun tenttaan mieheltä niin se vaan että älä nyt jaksa käydään vaan matkalla kaupassa ja ostetaan vaikka grillattavaa.
Siis mitä?!?!? Eikö se tajua että loukkasi mua just??? Ja: Miksi pitää ostaa grillattavia mitä ei itse syö?!?
Mies ei halua jatkaa asiasta kun pitää katsoa lätkää : (
Mitä mä en nyt tässä ymmärrä? Oon todella loukkaantunut sitä paitsi!

Kommentit (258)

Vierailija
61/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vielä mies sanoi että siellä tehdään yhdessä safkaa. Mähän en sinne lähde piikomaan ja siivoomaan!!!

Ap

Pitäisikö sinun etsiä miljonääri joka vie aina uuteen viiden tähden hotelliin tai kattohuoneistoon, toki sieltä voi riidan sattuessa lentää korkealta ja kovaa.

Kai nyt jokainen tajuaa, että mökille omat pyyhkeet ja lakanat. Kun minulle kotiin tulee vieraita, he kysysyvät aina että otammeko lakanat mukaan, kerron ettei tarvitse.  Mökeillä ei aina ole pesukoneita, eikä liinavaatteitakaan kymmenille.

Vierailija
62/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n kuuluisi edes hoitaa tuliaisia miehen kavereille? Vaikuttaa enemmän siltä, että he yrittävät hyötyä ap:sta ja maksattaa juhlintansa hänellä, ja kun hän ei siihen ala niin valitetaan pihiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelles, että kun sinusta ei tykätä, niin et tupata. Sano, että hänhän voi mennä vapaasti. Sinun ei tarvi ostaa ruokaa miehes kavereille.

Onko miehes kenties siipeilijä, joka painostaa sua maksamaan kiitollisuuden velkaansa?

Sano sille, että tää lokkendaali ei tule siihen porukkaan, joka haukkuu selän takana.

Tosiasiassa miehes manipuloi sinua.

Vierailija
64/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:n kuuluisi edes hoitaa tuliaisia miehen kavereille? Vaikuttaa enemmän siltä, että he yrittävät hyötyä ap:sta ja maksattaa juhlintansa hänellä, ja kun hän ei siihen ala niin valitetaan pihiksi. 

No, JOS tämä ei ole provo, niin mies on ilmoittanut ap:lle, että mennään henkilön x mökille ja tehdään ostoslista mitä sinne viedään, kun on kyseessä nyyttärit ja ruokaa tehdään yhdessä porukalla. Mieshän ei ole sysännyt mitään hankintoja ap:n vastuulle, mutta ap alkoi möykkäämään, että miksi pitäisi viedä ruokaa :D no, varmaan siksi, että niin on ollut tapana siinä porukassa, että jokainen vie jotakin ja tehdään yhdessä...

65/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP jos sinut on kutsuttu esim jonkun mökille viikonlopuksi, oletat että sun ei tarvitse tuoda mitään, tehdä mitään tai auttaa mitenkään? Eli voit vaan ottaa rennosti, mennä valmiiseen pöytään, eikä tarvi tikkuakaan laittaa ristiin?

N28
M28

Ya 4/22, plussa 5/22

Vierailija
66/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vielä mies sanoi että siellä tehdään yhdessä safkaa. Mähän en sinne lähde piikomaan ja siivoomaan!!!

Ap

Tämä oli ihan hyvä provo, kun tällä tuli osoitetuksi, että av-mammojen mielestä nainen on aina oikeassa, vaikka olisi millainen ääliö.

Miestä ehdittiin jo narsistiksikin mainita. :D

Niin no, ei se ihan normaalia ole kumppanilta puhua noin ja korostaa vielä sitä, että kaveritkin sanoi niin... Oikein huokuu se, ettei ole tervetullut porukkaan ja tuollainen suhde on tuhoon tuomittu.

Miksi ei voisi sanoa pummia pummiksi? Ja jos salailisi kavereiden mielipiteitä, niin siitäkin keksisitte valittaa.

Mutta koita nyt ymmärtää, että ap:lla ei ole mitään miestä, eikä mitään tästä ole tapahtunut.

Miksi haluaisit seurustella ihmisen kanssa, jota haukut pummiksi ja jota kaveritkin haukkuvat? Niinpä, ei ole siis ok haukkua kumppania pummiksi, jos meinaa tämän kanssa vielä seurustella. Oli provo tai ei.

Vierailija
67/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tahditonta miesytäväsi edes asiasta kertoa sinulle!Olisi pitänyt asian omana tietona. Jokin nyt suhteessanne hiertää? Valehteliko kaveri sanoi? Vaan tarkoittiitse asian sinulle,kaverin muka sanomana.

Vierailija
68/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonnekin kutsutaan niin kutsuja järjestää tarjoilun. Vieraiden ei tarvitse tuoda mitään tai korkeintaan just joku viinipullo. Ei niitä vieraiden tuomisia ole tarkoitus illan menyyn liittää. Ne on ylimääräistä jota nautitaan tai sitten ei. Esim jonkun erikoisemman viinin voi tarjoilla, mutta perus punkun voi jättää keittiön tiskipöydälle.

Vierailija
69/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijän vaatimukset tulee isommiksi jatkossa. Sun mollaaminen saa suuremmat mittasuhteet jatkossa.

Kohta sä joudut ostamaan lahjatkin miehen sukulaisille ja tuttaville.

Vierailija
70/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle tuntui kelpaavan alkoholi  ulkosalla,  jos joku tarjoo, kun joku tarjoo miksei sitä joisi. Eihän aloittajaa kukaan voi maksajana pitää, jos hän ei maksa itse mitään. Ei savua ilman tulta, jos lokkina pidetään, aika pian se huomataan.

Vierailija
71/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt miksi miehelläsi ei ole kavereina kuin kerjäläisiä. Sinä et ole mikään ruoka-apu etkä sosiaalihuolto.

Vierailija
72/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonnekin kutsutaan niin kutsuja järjestää tarjoilun. Vieraiden ei tarvitse tuoda mitään tai korkeintaan just joku viinipullo. Ei niitä vieraiden tuomisia ole tarkoitus illan menyyn liittää. Ne on ylimääräistä jota nautitaan tai sitten ei. Esim jonkun erikoisemman viinin voi tarjoilla, mutta perus punkun voi jättää keittiön tiskipöydälle.

Riippuu vähän mitä sovitaan. Jos sovitaan, että kyseessä on nyyttärit, niin jokainen tuo jotakin. On myös kohteliasta kysyä, että onko jotain mitä voimme tuoda tullessamme ja JOS EI OLE, niin sitten on ok viedä se viinipullo ja/tai kukkapuska tuliaisina.

Vierailija
73/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vien aina ruokajonosta pullia, joita en itse syö

Vierailija
74/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle tuntui kelpaavan alkoholi  ulkosalla,  jos joku tarjoo, kun joku tarjoo miksei sitä joisi. Eihän aloittajaa kukaan voi maksajana pitää, jos hän ei maksa itse mitään. Ei savua ilman tulta, jos lokkina pidetään, aika pian se huomataan.

Niin kuka niitä juomia tarjoaa ja miksi?

Vierailija
75/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina olisi kerrottu jonkun muun juhlavieraan näkökulmasta, että aina on se yksi pummi, joka tulee yhteiseen pöytään eikä koskaan tuo mitään, niin kaikki olisivat samaa mieltä. Mutta nyt kun tarina on laitettu parisuhdeongelman muotoon, niin mammat tavoilleen uskollisina julistavat miehen narsistiksi ja yhtäkkiä se lokkeilija onkin oikeassa. :D

AV ei koskaan petä.

Vierailija
76/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesystäväsi on tuota luokkaa mitä voit odottaa hänen kavereiltaan?

Miksi roikut noissa piireissä?

Vierailija
77/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsun vieraita niin varaudun kestitsemään heitä. En todellakaan oleta että vierailla on omat eväät mukana. En kutsu vieraita jos minulla ei ole siihen varaa. Minulla on myös pesukone ja parit ylimääräiset lakanat, ja petaan vierassängyt valmiiksi.

On hyvä tapa viedä joku tuliainen, mutta loukkaantuisin jos meille tultaisiin omien eväiden kanssa.

Vierailija
78/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä menis tollaseen paikkaan ollenkaan.

Kutsutaan kylään ja samaan hengenvetoon yhden vieraan odotetaan tuovan sapuskat koko porukalle.

Alistustouhua haukkua siipeilijäksi.

Vierailija
79/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä menis tollaseen paikkaan ollenkaan.

Kutsutaan kylään ja samaan hengenvetoon yhden vieraan odotetaan tuovan sapuskat koko porukalle.

Alistustouhua haukkua siipeilijäksi.

Nythän sinä keksit jo ihan omia juttujasi. Se satuhan meni niin, että kaikki tuovat ruokia ja juomia. AP oli ainoa, joka ajatteli elää koko viikonlopun puolikkaalla viinipullolla ja keksipaketilla, tai vaihtoehtoisesti syödä toisten ruuat.

Vierailija
80/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ois totta ja johonkin mökille menossa niin upottasin kyl tommosen akan lähilampeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän