Siis mitä?!?!?! Miesystävä sanoi just äsken, että hänen kaverit pitää mua pummina!!!
Oli puhetta ensi viikonlopun kyläilystä hänen lapsuudenystävien luona. Mies sanoi, että tehdään ostoslista mitä viedään. Mä vähän ihmettelin että mitä sinne nyt viedään, kun meidät on kerta kutsuttu. Pullo viiniä ja joku keksipaketti tai vaikka hedelmiä.
Niin mies sanoi et älä viitsi, ne pitää nyt jo sua siipeilijänä.
Olin ihan että mitäh??!?!? Niin mies naurahti vaan et no onhan sulla kukkaronnyörit aika tiukalla.
Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Kun tenttaan mieheltä niin se vaan että älä nyt jaksa käydään vaan matkalla kaupassa ja ostetaan vaikka grillattavaa.
Siis mitä?!?!? Eikö se tajua että loukkasi mua just??? Ja: Miksi pitää ostaa grillattavia mitä ei itse syö?!?
Mies ei halua jatkaa asiasta kun pitää katsoa lätkää : (
Mitä mä en nyt tässä ymmärrä? Oon todella loukkaantunut sitä paitsi!
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdelta henkilöltä viikonlopun viemiset viinipullo ja keksipaketti ovat todella vähän.
Aatelkaa ite. Ainakin kaksi pulloa viiniä ja jotain grillattavaa pitää olla.
En vaan pystyisi olemaan muitten kestittävänä jos muut tuovat runsaat tuomiset. Hävettäisi tai kärsisin sitten itse nahoissani nälkää kun olen ollut hokaamaton.
Nimenomaan: jos on tapana viedä runsaammin niin sillloin viedään. Aloittajan omilla mielipiteillä ei ole silloin mitään merkitystä.
Pitäisi ajatella asiaa myös miehenkin kannalta.Kyllä aapeen pitää ajatella asiaa omalta kannalta ensisijaisesti. Ei kannata tossa porukassa kyläillä, kun se ei nyt vaikuta hyvältä kenestäkään siinä porukassa. Joskus on hyvä päästää irti luusereista, ja hankkia parempaa seuraa.
Siis jos joku on luuseri niin se on nyt aloittaja. Ja HÄN juuri ajatteleekin vain omalta kannaltaan. Meinaa mennä viikonlopuksi passattavaksi mökille miltei kahta kättä heittäen. Kuulemma ei osallistu piikomiseenkaan, lakanoista puhumattakaan. Aloittaja ei edes olisi kutsuttu koko mökille ilman miestä. Hän siis menisi täysin miehen siivellä.
Onko täällä joku idioottien, sosiaalisesti kyvyttömien vai lokkien ja luusereitten kokontumisajot? Kun noin paljon on puolustelijoita.
No eihän aapeen tartte taipua miehensä vaatimuksiin. Kun ei nappaa, niin ei nappaa. Omituinen painostaja olet. Pitäiskö tuossa aapeen häpeillä nyt itseään vai? Aloittajahan kirjoitti, että miksi hänen pitää ostaa grillattavia, joita ei itse syö. Niin eihän tässä aloittaja ole syömässä muitten eväitä, eikä kutsutun kuulu talonväkeä ruokkia vain siksi, että talonväki kutsui käymään.
No mitä ap aikoo syödä, keksipaketti ja pullo viiniä riittää? Ja nukkuakaan ei aio, koska ei ota lakanoita mukaan.
Eikä ilmeisesti AP:n mieskään saa syödä, koska AP:n täytyi päästä päsmäröimään hänen kauppalistastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaadi selitystä. Kyllähän tuo kukkaronnyörit tiukalla vaatii jonkin täsmennyksen ehdottomasti. Sinänsä kyllä on todellakin ok viedä kyläillessä kunnon tuomiset, joten älkää siitä nuukailko nyt. Mutta vaadi selitys.
Mitä tuohon selittelyjä vaatimaan. Onhan ne kukkaronnyörit ap:llä todella tiukalla, jos koko viikonlopun vierailulle ei enempää tunne tarvetta viedä kuin pullollinen viiniä ja keksipaketti. Turha siinä selityksiä tivata kun ap kerran itse asian myönsi.
Haiskahtaa provolta, mutta jos tämä on totta, niin ei tässä varmastikaan ole kyse siitä mitä tuliaisia ap on aiemmin vienyt tai ollut viemättä vaan siitä mitä kaikkea ap maksattaa omalla miehellään (ja muilla). Maksaako mies yksin kaikki yhteiset asumisen kulut, matkat ym.? Mies ei tietenkään kehtaa myöntää oikeaa syytä, kun siitä tulee vain riitaa, ja mies yrittää sitten kierrellen selittää jotakin tiukoista kukkaronnyöreistä.
Jos olisin ap, niin en varmasti lähtisi mihinkään mökille kun muut selvästi halveksivat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no vahvasti haiskahtaa provolta. Vastaan nyt kuitenkin. Ap kysyy miten pitäisi suhtautua. No pitäisi katsoa peiliin ja miettiä, mistä moinen maine on tullut. Tajuta nolostua ja korjata käytöstään.
Aina ei "maine" tule ansaitusti. Voi olla väärinkäsitys taustalla tai sitten vain oletuksia tai silkka pahansuopuus. Nytkin ap oli viemässä tuliaisia, mikä siinä tekee ihmisestä "lokin"? Eri kaveriporukoilla, eri suvuilla, on erilaisia tapoja toimia. Pummiksi leimaaminen on minusta veemäistä pskanpuhumista seläntakana.
Sen sijaan että nolostutaan (muiden huonosta käytöksestä?!) niin voi päättää että minulla on sen verran itsekunnioitusta, etten ala nöyristelemään ja mielistelemään pahanpuhujia. Jos nyt sanotaan pummiksi, seuraavaksi ne vaan keksii jotain muuta. Ei se itse nolostumalla ja itse peiliin katsomalla muutu se kaveriporukka yhtään kiltimmäksi.
Koko viikonlopun vierailulle tuliaisiksi viinipullo ja keksipaketti. Kyllä tuo on jo lokkeilua. Vaikka isäntäväki ruuat tarjoaisikin, voisi vieraat tuoda edes kunnolliset herkut kahvien ja konjakin kanssa, sekä tietenkin sitä kahvia ja konjakkia. Joku keksipaketti on silkkaa hyväksikäyttöä. En kuuna kullanvalkeana kehtaisi mennä kylään edes yhdeksi yöksi, koko viikonlopusta nyt puhumattakaan jotain kämäistä keksipakettia heilutellen.
Vierailija kirjoitti:
Joo no vahvasti haiskahtaa provolta. Vastaan nyt kuitenkin. Ap kysyy miten pitäisi suhtautua. No pitäisi katsoa peiliin ja miettiä, mistä moinen maine on tullut. Tajuta nolostua ja korjata käytöstään.
Höpö höpö. Ap:n miesystävä väitti kavereidensa pitävän ap:ta siipeilijänä. Huom väitti. Vaikka väite pitäisikin paikkaansa niin ei se ole ap:n asia miellyttää miehensä kavereita.
Parisuhde on parisuhde ja kaverisuhde on kaverisuhde.
Ap: mies sotki nämä suhteet keskenään vetoamalla kaverihinsa jotka eivät ole parisuhteessa ap:n kanssa.
Ei ole mukavaa osallistua juhliin jos on vähääkään sellainen olo ettei ole toivottu vieras. Kyse ei ole välttämättä lainkaan ap:sta tai miehen kavereista vaan siitä että mies itse asetti nämä suhteensa vastakkain omilla puheillansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ap:n miesystävä väitti kavereidensa pitävän ap:ta siipeilijänä. Huom väitti. Vaikka väite pitäisikin paikkaansa niin ei se ole ap:n asia miellyttää miehensä kavereita.
Ap: mies sotki nämä suhteet keskenään vetoamalla kaverihinsa jotka eivät ole parisuhteessa ap:n kanssa.
Höpön löpön itsellesi :D
Ap:n mieshän vastasi Ap:n ehdotukseen olla viemättä mitään tai korkeintaan viinipullo ja keksipaketti mökille sanomalla että hänen kaverinsa pitävät Ap:ta siipeilijänä jo valmiiksi. Eli vähän tuollainen "Älä nyt viitsi!" -heitto. Sitten kun AP alkoi tenttaamaan miestään tästä asiasta, mies totesi vaan että niin, no onhan sulla kukkaron nyörit aika tiukalla, eli olethan sä vähän nuuka.
Ei tässä ole sen ihmeempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdelta henkilöltä viikonlopun viemiset viinipullo ja keksipaketti ovat todella vähän.
En vaan pystyisi olemaan muitten kestittävänä jos muut tuovat runsaat tuomiset. Hävettäisi tai kärsisin sitten itse nahoissani nälkää kun olen ollut hokaamaton.
Nimenomaan: jos on tapana viedä runsaammin niin sillloin viedään. Aloittajan omilla mielipiteillä ei ole silloin mitään merkitystä.
Pitäisi ajatella asiaa myös miehenkin kannalta.Kyllä aapeen pitää ajatella asiaa omalta kannalta ensisijaisesti. Ei kannata tossa porukassa kyläillä, kun se ei nyt vaikuta hyvältä kenestäkään siinä porukassa. Joskus on hyvä päästää irti luusereista, ja hankkia parempaa seuraa.
Siis jos joku on luuseri niin se on nyt aloittaja. Ja HÄN juuri ajatteleekin vain omalta kannaltaan. Meinaa mennä viikonlopuksi passattavaksi mökille miltei kahta kättä heittäen. Kuulemma ei osallistu piikomiseenkaan, lakanoista puhumattakaan. Aloittaja ei edes olisi kutsuttu koko mökille ilman miestä. Hän siis menisi täysin miehen siivellä.
Onko täällä joku idioottien, sosiaalisesti kyvyttömien vai lokkien ja luusereitten kokontumisajot? Kun noin paljon on puolustelijoita.
No eihän aapeen tartte taipua miehensä vaatimuksiin. Kun ei nappaa, niin ei nappaa. Omituinen painostaja olet. Pitäiskö tuossa aapeen häpeillä nyt itseään vai? Aloittajahan kirjoitti, että miksi hänen pitää ostaa grillattavia, joita ei itse syö. Niin eihän tässä aloittaja ole syömässä muitten eväitä, eikä kutsutun kuulu talonväkeä ruokkia vain siksi, että talonväki kutsui käymään.
Näytäpä ne kohdat, joissa noin on sanottu. Ja siis meinaatko, että ap aikoo elää koko viikonlopun puolikkaalla keksipaketilla ja puolella pullolla viiniä? Ja nukkuu sitten vissiin maakuopassa, kun lakanoitakaan ei tarvitse. :D
Aloitustekstissä lukee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytäpä ne kohdat, joissa noin on sanottu. Ja siis meinaatko, että ap aikoo elää koko viikonlopun puolikkaalla keksipaketilla ja puolella pullolla viiniä? Ja nukkuu sitten vissiin maakuopassa, kun lakanoitakaan ei tarvitse. :D
Aloitustekstissä lukee niin.
Ei lue. Siinä lukee, että miehellä oli kauppalista. Ei mitään siihen suuntaan, että AP olisi ollut ostamassa niitä kauppalistalla olevia tuotteita.
Ja sivuutit hienosti kysymyksen siitä, aikooko AP tosissaan itse syödä pelkästään puoli pakettia keksejä koko viikonlopun aikana.
Jännä miten joillekin tällä palstalla on niin pyhä asia tuo sukupuoli, että yksikään nainen ei vaan mitenkään voi olla väärässä, jos riitelee miehen kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
AV-mamma ei koskaan missaa tilaisuutta loukkaantua. :D
no hyv ettet missannut tälläkään kertaa, ja päätit tulla kertomaankin siitä. Good for you !
Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤
Kyllä on mennyt kyläilykin nykyaikana vaikeaksi..
Joskus vanhat tavat ovat parempia, kuin pussillinen uusia.
"Vuoroin vieraissa"
Onneksi ei joudu elämään nykynuorison elämää!
Ei ihme, että mt-ongelmat ovat nykyään niin yleisiä.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mennyt kyläilykin nykyaikana vaikeaksi..
Joskus vanhat tavat ovat parempia, kuin pussillinen uusia.
"Vuoroin vieraissa"
Onneksi ei joudu elämään nykynuorison elämää!
Ei ihme, että mt-ongelmat ovat nykyään niin yleisiä.
N40+
No ei se kyllä normaaliälyisille ole mitenkään vaikeaa. Ymmärrän että tämän palstan heavy usereille voi olla.
Päätin sitten lähteä mukaan sinne mökille, kun ei mulla nyt muitakaan suunnitelmia ole tähän hätään.
En ole lukenut ketjua, meni koko päivä levätessä ja kerätessä voimia. Luen ehkä myöhemmin, jos mökillä on tylsää.
Mies on edelleen äkäinen, kuulemma väsyttää ja pitkä ajomatka edessä. Mies käy Turussa kaupassa ja Alkossa. Saa mun puolesta ostaa mitä tykkää, ei hetkauta. Toivottavasti pakkasi lakanat ja pyyhkeet, mä en nimittäin aio nukkua millään vanhoilla patjoilla. Mies saa ostaa mulle pullon Tatlingeria, jonka aion juoda ihan itse!!!!! Oon sen kyllä ansainnut tälläsen viikon jälkeen (riita ja mulla oli hammaslääkäri tiistaina!!!!)
Ap
Ap selväsit aikoo viedä vain sitä mitä hän itse syö. Se on arvatenkin raikasta salaattia ja 2 retiisiä. Ei hän ymmärrä että miehet haluavat paljon hyvää lihaa ja makkaraa kera grillivihannesten. Olutta ja väkeviä. Hän ilmeiseti kiristää niitä kukkaron nyörejä ja päättää jäädä kotiin. Mikä olikin todistettava.
Vierailija kirjoitti:
Päätin sitten lähteä mukaan sinne mökille, kun ei mulla nyt muitakaan suunnitelmia ole tähän hätään.
En ole lukenut ketjua, meni koko päivä levätessä ja kerätessä voimia. Luen ehkä myöhemmin, jos mökillä on tylsää.
Mies on edelleen äkäinen, kuulemma väsyttää ja pitkä ajomatka edessä. Mies käy Turussa kaupassa ja Alkossa. Saa mun puolesta ostaa mitä tykkää, ei hetkauta. Toivottavasti pakkasi lakanat ja pyyhkeet, mä en nimittäin aio nukkua millään vanhoilla patjoilla. Mies saa ostaa mulle pullon Tatlingeria, jonka aion juoda ihan itse!!!!! Oon sen kyllä ansainnut tälläsen viikon jälkeen (riita ja mulla oli hammaslääkäri tiistaina!!!!)
Ap
Hyvä kun lähdit, miehellä ja kavereillaan oisi muuten voinut olla vaikka hauskaa! Aina yksi nillittävä ankeuttaja mökkireissulle tarvitaan
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis lukeeko AP:ta puolustelevat tyypit näitä hänen viestejään? :D
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä mies sanoi että siellä tehdään yhdessä safkaa. Mähän en sinne lähde piikomaan ja siivoomaan!!!
Ap
Huono provo, lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mukavaa osallistua juhliin jos on vähääkään sellainen olo ettei ole toivottu vieras. Kyse ei ole välttämättä lainkaan ap:sta tai miehen kavereista vaan siitä että mies itse asetti nämä suhteensa vastakkain omilla puheillansa.
Just tämä!
Kaikki muu toisarvoista, suus viemisten määrä tms, niistä voi keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo-o niin ylimielistä lokin puhetta tuo. Onks tämä ap ainut naispuolinen siellä mökillä? Tuskin. Sinne sit vaan nokittelemaan ja pilaamaan toisten viikonloppu kännäämällä, penikka. Mies haksahtanut persaukiseen ja siksi kolo häly.
No mitä ap aikoo syödä, keksipaketti ja pullo viiniä riittää? Ja nukkuakaan ei aio, koska ei ota lakanoita mukaan.