Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin tinder-goldin jolla näen ketkä minusta on tykänneet ja yhtä asiaa en ihan ymmärrä miehissä

Vierailija
12.11.2022 |

tai ehkä naisetkin tekee tätä... mutta siis tuo gold on oikeesti TÄYNNÄ miehiä joiden kanssa olen saanut osuman jo aiemmin, ainakin jutustellut, ehkä käynyt treffeillä, muutamaa olen jopa TAPAILLUT. Ja näistä ehdottomasti suurin osa on sellaisia, jotka ei mielestäni itse ole vieneet meidän juttua eteenpäin mitenkään tai halunneet mitään vakavaa. Mutta tuolla ne nyt taas roikkuvat.

Yhden kanssa kävin kerran treffeillä, vuoden tauon jälkeen kun saatiin uusi mätsi. Mutta enpä minä sille silläkään kerralla vissiin kelvannut, kun ei treffien jälkeen kuulunut pihaustakaan ja muutaman viikon jälkeen osuma poistui kaikessa hiljaisuudessa :D

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tehdään pilaa, siitä johtuu.

Vierailija
2/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kiinnostanut tarpeeksi. Ja nuo miehet ovat olleet niitä jonon komeimpia, joten nyt vaan koluat alaspäin niin kauan että joku tarttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset pyyhitään oikealle, ei niitä kuvia katsella tai profiileja lueta.

Vierailija
4/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kiinnostanut tarpeeksi. Ja nuo miehet ovat olleet niitä jonon komeimpia, joten nyt vaan koluat alaspäin niin kauan että joku tarttuu.

Lokaali nisti voi tarrautua matkaan

Vierailija
5/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"meidän juttua" - *tirsk*

Vierailija
6/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän siinä mitään jos ei kiinnosta. Mutta en itse kyllä laita oikealle niitä, jotka minua ei kiinnosta ja olen sen jo kertaalleen todennut :D

Vierailija
7/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet tekevät sen ollakseen ilkeitä, sinun mielestäsi? Mielenkiintoinen näkökulma.

Vierailija
8/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on yks tyyppi jutellut toisella somealustalla pari viikkoa meidän treffien jälkeen tunnistamatta mua. Kuvat oli erit mutta ei mitenkään muokatut. Se ei vaan välittänyt tarpeeksi jotta olis muistanut naaman.

Vierailija
9/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän siinä mitään jos ei kiinnosta. Mutta en itse kyllä laita oikealle niitä, jotka minua ei kiinnosta ja olen sen jo kertaalleen todennut :D

Mutta kun maailmassa on muitakin ihmisiä ajatustensa ja halujensa kanssa kuin sinä, sinä ja sinä.

Ilmeisesti tuo on joku uutinen naisille.

Vierailija
10/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vahvasti siltä että olet tapaillut vain top 10 miehiä, jotka taas puolestaan etsivät koko ajan uutta ja parempaa.

Vierailija
11/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on yks tyyppi jutellut toisella somealustalla pari viikkoa meidän treffien jälkeen tunnistamatta mua. Kuvat oli erit mutta ei mitenkään muokatut. Se ei vaan välittänyt tarpeeksi jotta olis muistanut naaman.

Kuvastaa hyvin sitä kuinka kadoksissa jotkut ovat tuolla deittimaailmassa. Sen ymmärtää, että kuvien muuttuessa ei välttämättä aina tunnista, tai joskus tykkää jostain osumasta uudestaan, kun ei heti tunnista samaksi jonka kanssa on joskus jo muutaman sanan vaihtanut. Mutta jos on jo livenä nähnyt ja sitten unohtaa.. ei ihan normaalia.

Vierailija
12/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa vahvasti siltä että olet tapaillut vain top 10 miehiä, jotka taas puolestaan etsivät koko ajan uutta ja parempaa.

No mitä helvettiä ne sitten tuolla mun tykkäysboksissa tekee, jos kerta parempaa etsivät? :,D Pitäiskö niille kertoa että mun tissit ei ole ollenkaan kasvaneet viime kerrasta eikä ikä vähentynyt, vaikka kuinka uusiks yrittäis

Vierailija
13/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista seuraa oot vailla? Pelimies tietää hakevansa peliä. Entä sä?

Vierailija
14/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet tekevät sen ollakseen ilkeitä, sinun mielestäsi? Mielenkiintoinen näkökulma.

Naiset kokee Tinderin ateria-automaattina.

Vierailija
15/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin elämänkumppania. Ja noi miehet tietää sen kyllä.

Vierailija
16/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot eksyny rinkiin

Vierailija
17/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki suosista pieni valkoinen koira ja sille punaiset valjaat.

Vierailija
18/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä yläpää kiinnosta!

Vierailija
19/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mua risoo nykyisessä deittailuskenessä on ettei perinteitä haluta kunnioittaa toiseen suuntaan. Miehen täytyy vaihtaa renkaat, rempata, mennä töihin, tarjota kahvit, hieroa ja nii päin pois. Nainen tulee istumaan.

Virost ois näil näkymi tiedos.

Vierailija
20/116 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ukot saattaneet olla niin kännissäkin, etteivät muista mitä ovat sählänneet?